Eli kaveri on muuttamassa parhaillaan just nyt, eilen alottaneet. Aiemmin oli puhe että mä menisin kans sinne avuks. Sanoin jo sillon aiemmin että onko musta sit mitää hyötyä ku mul on kolme lasta mukana (10v, 8v ja 1v) ja koiraki pitäs autoon ottaa kun se haukkuu koko ajan mitä yksin on ja en viiti naapurien riesaks koko päiväks tänne jättää ja pitäähän sen uloski päästä välillä. Eli mun autossa ei mahdu juurikaan mitään kuljettamaan ja sit pitää noita lapsia jollain silmällä kattoo ja tod. näk ne ei hirmupitkään viihtyis siellä. No kaveri ei sit edes ilmottanu mitään että millon ne on alkanu muuttamaan. Nyt äsken ite viestin laitoin että millon teil on se muutto ja soitti sit että nyt.
Kysynki nyt ihan huvikseni teiltä mielipidettä että lähtisittekö vielä muuttoon mukaan? Matkaa 35km ja päästäis lähtemään vasta tossa kahden jälkeen aikasintaan. Koiran ottasin silti mukaan ku ei tiiä kauanko siellä menis sit loppujen lopuks. Ja mulla ei oo oikein ketään kuka vois lapsia ja koiraa vahtia. Että tällanen pohdinta ois nyt päällänsä ja ite sen päätöksen teen, mut kunhan nyt kysyn.
Kysynki nyt ihan huvikseni teiltä mielipidettä että lähtisittekö vielä muuttoon mukaan? Matkaa 35km ja päästäis lähtemään vasta tossa kahden jälkeen aikasintaan. Koiran ottasin silti mukaan ku ei tiiä kauanko siellä menis sit loppujen lopuks. Ja mulla ei oo oikein ketään kuka vois lapsia ja koiraa vahtia. Että tällanen pohdinta ois nyt päällänsä ja ite sen päätöksen teen, mut kunhan nyt kysyn.