Mielipidettä olisin vailla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JuiceFani

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 909
3
38
Eli kaveri on muuttamassa parhaillaan just nyt, eilen alottaneet. Aiemmin oli puhe että mä menisin kans sinne avuks. Sanoin jo sillon aiemmin että onko musta sit mitää hyötyä ku mul on kolme lasta mukana (10v, 8v ja 1v) ja koiraki pitäs autoon ottaa kun se haukkuu koko ajan mitä yksin on ja en viiti naapurien riesaks koko päiväks tänne jättää ja pitäähän sen uloski päästä välillä. Eli mun autossa ei mahdu juurikaan mitään kuljettamaan ja sit pitää noita lapsia jollain silmällä kattoo ja tod. näk ne ei hirmupitkään viihtyis siellä. No kaveri ei sit edes ilmottanu mitään että millon ne on alkanu muuttamaan. Nyt äsken ite viestin laitoin että millon teil on se muutto ja soitti sit että nyt.

Kysynki nyt ihan huvikseni teiltä mielipidettä että lähtisittekö vielä muuttoon mukaan? Matkaa 35km ja päästäis lähtemään vasta tossa kahden jälkeen aikasintaan. Koiran ottasin silti mukaan ku ei tiiä kauanko siellä menis sit loppujen lopuks. Ja mulla ei oo oikein ketään kuka vois lapsia ja koiraa vahtia. Että tällanen pohdinta ois nyt päällänsä ja ite sen päätöksen teen, mut kunhan nyt kysyn. :whistle:

En ainakaan itse kaivannut lisää lapsia ja eläimiä pyörimään meidän muuttohommiin :) Kysy kaverisi mielipidettä, jos haluat lähteä. Itse en varmaan edes viitsisi lähteä tuollaisella kokoonpanolla.

No kun mä ite kans koen että musta ei olisi siellä apua. Ja odotin että olis ilmottaneet että millon alottavat sen muuton. Ja luulen että jos en olis ite kysyny niin ei kai ne sit olis edes ilmottanu. En mä kai sinne lähe. Kai mä oon sit törkee kaveri ku en mee. Jotenki vaan tuntuu että se kaveri aattelee että mä taion lapset ja koiran jonneki ja onnistun kaikessa mut ei mul oikeesti oo vahtia nyt noille. Ellen sit hommais maksullista mll:n vahtia mut en oikein innostu siitä.

Vielä lisään tohon kaverin mielipiteeseen että se kyl sanoo että tuu vaan vaik kattomaan mut tahtookohan se oikeesti koko tän lössin sinne ku ei edes ilmottanu. Enkä mä tosiaan vielä vois edes mennä sinne ku nuorin nukkuu ja vanhin on tallilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
En ainakaan itse kaivannut lisää lapsia ja eläimiä pyörimään meidän muuttohommiin :) Kysy kaverisi mielipidettä, jos haluat lähteä. Itse en varmaan edes viitsisi lähteä tuollaisella kokoonpanolla.

Ja koiraa ei voi niille sisälle viedä, koska kyseessä on hirmuisen siisti ihminen ja kaikki on millilleen viimesen päälle sen kodissa. Sais siis autoon tilaa jos koira olis sisällä niillä. Niillä on kolme lasta itellä. Ja sit mä oon ihan varma että mä kantasin jonku laatikon kuitenki väärään paikkaan tai väärin. Oikeesti on hirmu tarkka ihminen. Siis en uskois itekään jos en tuntis. Ja ne vielä on ottamassa koiran. Mä ootan kyl mielenkiinnolla mitä siitäki tulee...

Anteeks purkaus...

jos ei OLE ongelmia, niitä voi tehdä vaikka kaverinsa muuttopuuhista. Kyllä mä ainakin kysyn apua jos sitä tarvitsen ja toivon muiden muksuinensa pysyvän kaukana silloin kun meidän perhe muuttaa... siis jos ei ihan OIKEESTI tule AVUKSI vaan tulis vain velvollisuudentunnosta seisoskelemaan.

Yhteistyössä