Mielipidettä laminaatti asiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilla

Vieras
Me ollaan laittamassa laminaattia asuntoon ja minä haluan sisustuksen kannalta esim makkariin eri laminaattia kun olohuoneeseen mutta mies sanoo että se on tyhmän näköistä.Eli onko kellään eri laminaattia muissa huoneissa ja onko se huonon näköinen.Makkarin laminaatti kun ei meillä taas sovi olohuoneeseen joten sitä ei voi sinne laittaa.

Jos esim eteisestä on näköyhteys suorana olkkarin kautta makkariin, niin voihan se vähän hassulta näyttää... toisaalta jos lattiat erotetaan toisistaan selkeästi ovella ja kynnyksellä niin miksi ei voisi olla erilaista.

Meillä ei ole näköyhteyttä kummastakaan makkariin ja ovi on esteenä.Kavereilla on saman tyylinen asunto kun meillä ja niillä on joka huone erilainen ja se vasta ruma onkin kun on muovimattoa,laminaattia,parkettia ja laattaa.

Mun mielestä voi laittaa eri laminaatteja eri huoneisiin:) Meilläkin tarkoituksena olisi laittaa makkariin uusi laminaatti, erilainen kuin olohuoneessa ja toisessa makkarissa.

Meillä on ylä- ja alakerrassa eri laminaattia.
Vessoissa muovimatto, sellainen 'puukuvioinen' kuten se laminaattikin, khh ja eteinen on laatoitettua.

Mun mielestä jos on yhtenäistä tilaa- niin sitten sama tai sitten kunnon rajalla- esim laatoituksen ja laminaatin rajalle sellainen koristelista. Jos taas on erillinen huone ja ovi siinä 'sulkuna' niin ihan hyvin passaa erilainen lattia.

Yhteistyössä