Mielipidekysymys

Onko asiallisesti toimittu että palvelun tarjoaja soittaa asiakkaallensa klo 23:15 ilmoittaakseen häntä koskevasta asiasta? Näin tapahtui ja olin tosi käärmeissäni, meni yö pipariksi. Valitin mutta valitus meni kuin vesi hanhen selästä. Kaikki on kuulemma hoidettu mallikkaasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
no ei todellakaan... sit ois eri asia soitella yöllä jos jonkun henki olis vaarassa...
No taho josta valitin esitti jälkeenpäin yhteyshenkilölle toimineensa vastaavassa hengessä mutta tänne se ei tuolloin "välittynyt" niinsanoakseni. Mielestäni asia olisi voitu toimittaa päiväsaikaan meillekin, koska sitä toimitettiin muutenkin. Jäi nimittäin lähinnä kettuilun maku suuhun.
 
jos palvelun tarjoaja on lääkäri joka soittaa että joku lääkitys on alotettava JUST NYT niin on luvallista soittaa tuohon aikaan, mutta en kyllä muita palvelun tarjoajia keksi joilla ois mitää asiaa tuohon aikaan soitella..
 
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
jos palvelun tarjoaja on lääkäri joka soittaa että joku lääkitys on alotettava JUST NYT niin on luvallista soittaa tuohon aikaan, mutta en kyllä muita palvelun tarjoajia keksi joilla ois mitää asiaa tuohon aikaan soitella..
Ei ollut lääkäri. Ja jos oli tosiaan mielestään aihetta olettaa meille jotain tapahtuneen niin luulisi soitelleen heti päivällä kun asia ilmeni.
 

Yhteistyössä