Mielipidekysely kumppanin iästä naisille ja miehille? OV

  • Viestiketjun aloittaja Ikäkysymys
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja se joka sanoo olevansa bi, ni kuinkahan moni heistä olisi valmis nuolemaan maista SIELTÄ? ..harvempi eli et ole bi
Oletko ihan idiootti. Sun logiikassa ei ole mitään tolkkua. Totta kai naisen kanssa seksiä harrastava nainen on bi tai lesbo vaikka ei nuolisi! Haloo idiootti!

Jos mies ei nuole naisen pillua, niin eikö se mies ole silloin hetero? Jos nainen ei ota mieheltä suihin, niin nainen ei ole hetero?
 
vierailija
Suurin ikäero oli 7v kun olin ihastunut 15-vuotiaana 22-vuotiaaseen narkkariin. Ei sitä seurusteluksi voinut sanoa, mutta oli sen jonkunlainen ihmissuhde, vaikkakin hutera ja omituinen.
Kerran parikymppisenä annoin poikaystäväni 6kymppisen naapurin panna itseäni. Mutta halusin vain tehdä seinän takana asuvan poikaystäväni mustasukkaiseksi, ehkä, tai olin vain liian kännissä ja sekaisin siitä rakkaudestanbi poikaystävääni, joka oli aika vittumainen luonne.
Muutoin on aina ollut suht itseni ikäisiä kaikki ihastukset tai hötlääjät, pari vuotta nuorempia tai vanhempia.
En mä enää ihastuisi nuoreen mieheen. Kyllä ihminen varmasti viehättyy eniten kaltaisistaan, eli samaa ikäluokkaa olevista. Itse ainakin miesmakuni on hilautunut ylöspäin samaa rataa kuin oma ikäkin nousee.
Eli nyt silmää hivelee eniten 40-60vuotiaat miehet. Oon 40-45.
 
vierailija
kai se huomio kiinnittyy suht saman ikäsiin, ei sitä täysin eri sukupolvea olevia ihmisiä huomioi juurikaan ainakaan sillä sillä silmällä.

Olen nelikymppinen enkä todellakaan voisi olla jonkun parikymppisen pojan kanssa. Tuskin ymmärtäisin puoliakaan mitä se puhuisi. Mua kun ei seksi kiinnosta niin kauheasti, että haluaisin jyystää pelkkää lihapatukkaa. Kyllä suurin viehätys yleensä on korvien välissä, eikä niin nuorilla ole korvien välissä mitään mistä jaksaisin kiinnostua.
Kivempi jos toisella on historiassa samoja kokemuksia, on katsonut nuorena vaikka samoja ohjelmia, tietää asioita samoilta vuosikymmeniltä jne. vaikka ei ois koskaan tunnettukaan aiemmin.
 

Yhteistyössä