Rakastan nuoria miehiä
Oon täysin normaali, enkä sekaannu alaikäsiin. Ko. nuoretmiehet on ite ottaneet yhteyttä muhun.Hyi helvetti. Oma lapsesi voisi olla tuon ikäinen....eli olet siis...p...f.... YÖKS
Oon täysin normaali, enkä sekaannu alaikäsiin. Ko. nuoretmiehet on ite ottaneet yhteyttä muhun.Hyi helvetti. Oma lapsesi voisi olla tuon ikäinen....eli olet siis...p...f.... YÖKS
Jokaisella mieltymyksensä. Kaikki laillinen on hyväksyttävää ja normaalia Mä en vois edes kuvitella olevani vanhemman kans.Tykkään vanhemmista miehistä. Mieheni on minua 23 vuotta vanhempi. Olen hetero nainen
Nikki katos johonki. Oon toi "Rakastan nuoria miehiä" nikillä kirjottava.Jokaisella mieltymyksensä. Kaikki laillinen on hyväksyttävää ja normaalia Mä en vois edes kuvitella olevani vanhemman kans.
Oletko ihan idiootti. Ota nyt selvää mikä on pedofiili.Hyi helvetti. Oma lapsesi voisi olla tuon ikäinen....eli olet siis...p...f.... YÖKS
Oletko ihan idiootti. Sun logiikassa ei ole mitään tolkkua. Totta kai naisen kanssa seksiä harrastava nainen on bi tai lesbo vaikka ei nuolisi! Haloo idiootti!Ja se joka sanoo olevansa bi, ni kuinkahan moni heistä olisi valmis nuolemaan maista SIELTÄ? ..harvempi eli et ole bi
Ei traumoja. Onko sinulla, kun näet ihmiset numeroina eikä ihmisinä?Edelleen, hyi vit..toivottavasti sulla on hyvä terapeutti sun lapsuuden traumoihin..
Vai niin.Ja se joka sanoo olevansa bi, ni kuinkahan moni heistä olisi valmis nuolemaan maista SIELTÄ? ..harvempi eli et ole bi
Ikä on monille turhan tärkeä asia, vaikka se on vain numero.Ei traumoja. Onko sinulla, kun näet ihmiset numeroina eikä ihmisinä?
niinpä.Ikä on monille turhan tärkeä asia, vaikka se on vain numero.
40-vuotias mies joka himoitsee 18-tyttöjä on pedofiili sika, mutta 40-vuotias nainen joka himoitsee 18-vuotiaita poikia on Ok.Oletko ihan idiootti. Ota nyt selvää mikä on pedofiili.
Ota selvää mitä tarkoittaa pedofiili.40-vuotias mies joka himoitsee 18-tyttöjä on pedofiili sika, mutta 40-vuotias nainen joka himoitsee 18-vuotiaita poikia on Ok.
!!Semmonen kymmeisen vuotta vanhempi on hyvä. Nainen, hetero.