Mielipide talosta:)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
eli katsomme miehen kanssa usein talon kuvia netistä tulevan varteen. Mies unelmoi tehdä meille tälläisen talon Aijaa.com - 9655804.jpg . Mitä mieltä olette? Itse tykkään ja en. Haluamme pirtää itse ja sunnitelija sitten sunnitelee lopun asti meille talon. Ei siis minkälaisia talon paketteja... Kuitenkin mies sanoi että päätös on mun... Haluatteko laita kuvia, näteistä taloista, mistä tykätte ja mistä unelmoitte:) On kiva katsoa

äpö
Jos rauhoittuisit ja ottaisit ja antaisit miehen olla perheenpää. Hänen tehdä päätökset ja nostaa sinut jalustalle . Tuollainen rahan hummaus voi päättyä ikävästi. Viisas ostaa mitä tarvitsee ei sitä mitä himoitsee.

hgh
Ihan jees, mun makuuni vaan ihan liian suureellinen. :D Neliöitä tuossa varmaan olisi enemmän kuin tarpeeksi. Ainoa käytännön miinus, mikä mulle tuosta tulee mieleen on se, että osa ikkunoista on tosi korkeita, joten miten niitten peseminen onnistuu. Tietty voi olla, että tuollaisen talon emännän ei itse tarvitse ikkunoitaan pestä, joten mikäs siinä silloin. :D

Venakko Milanna
Ihan jees, mun makuuni vaan ihan liian suureellinen. :D Neliöitä tuossa varmaan olisi enemmän kuin tarpeeksi. Ainoa käytännön miinus, mikä mulle tuosta tulee mieleen on se, että osa ikkunoista on tosi korkeita, joten miten niitten peseminen onnistuu. Tietty voi olla, että tuollaisen talon emännän ei itse tarvitse ikkunoitaan pestä, joten mikäs siinä silloin. :D
No meillä pitäis olla minimi 450m2. Nyt meillä kans kokonaisuus pintala noin 450m2. Isompi silti haluamme:D. Nytkin meillä ikkunat olohuoneessa, yläikkunat aika korkealla, oliko jotain 8-10m korkeudella. Eli siivoja vaan:D

"Tane"
http://m.oikotie.fi/asunnot/kuvat/myytava/7110621?pricemax=&location=Helsinki&sorted=4&hometype=4&lastpage=3&pricemin=500&curpage=0&article=6665253&sizemax=&sizemin=&item=5&room=8

Tää on varmaan vähän liian vaatimaton... Olis kiva nähdä kuvia nykyisestä:) minkäkaisessa nyt asutte?

"Vieras"
No meillä pitäis olla minimi 450m2. Nyt meillä kans kokonaisuus pintala noin 450m2. Isompi silti haluamme:D. Nytkin meillä ikkunat olohuoneessa, yläikkunat aika korkealla, oliko jotain 8-10m korkeudella. Eli siivoja vaan:D
Miksi niin paljon neliöitä? Juu, tiedä että teitä on on 2 aikuista, (kohta) 3 lasta ja 2 teiniä- mutta silti- olet sanonut että miehesi on,aina töissä, sinä taas et jaksa okka paikoillasi kotona ja luuhaat kaiket päivät jossain ostoskeskuksissa. Teinitkään ei asuu enää tokkuttoman kauan kotona.

"Vieras"
Onneksi tuollaiselle ekan kuvan kaltaisellee hirvitykselle saa heikosti rakennuslupia. Ellei tontti ole sitten jossain korvesasa metsän keskellä, eipähä ole kenenkään muun näkmkentässä.

Mä haaveilen aina toisinaan kantakaupungin ullakko-lofteista (kuten jassåån ilmoitus) ja välillä taas Turun Portsan vanhoista ihanista puutaloista jotka voisi kunnostaa kellarista ullakolle perinteitä ja talon henkeä kunnioittaen. Oikotietä tulee selattua sekä vuokra että myytävienkin asuntojen suhteen vähän väliä, vaikka minkäänlaisia muutto- saati asunnonostamissuunnitelmia ei ole mielessä. Asuntohaaveilu on ihanaa!

Yhteistyössä