Mielipide muutamasta nimestä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kermaperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oiein hyviä nimiä, jos Manuelin toinen vanhempi on latino ja Melanien toinen vanhempi on anglosaksi. Minkä suomalaisen nimen ajattelit antaa toiseksi etunimeksi? Manuelista tuleekin sitten kavereiden kesken vaan Manne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:
Me tykätään miehen kanssa, mutta ei Manusta ja Mellusta, siksi vähän mietityttääkin..

Et muuten millään pysty vaikuttamaan noihin tulevan kaveripiirin lempinimiin.
Markus tulee olemaan Make, Susanna tulee olemaan Suztsih , Jonatan on Jope , Elias on Elkku. What you gonna do.
 

Similar threads

V
Viestiä
7
Luettu
285
Aihe vapaa
vierailija
V
S
Viestiä
5
Luettu
293
S
M
Viestiä
6
Luettu
302
Aihe vapaa
Nonna lässyttäen
N

Yhteistyössä