Mielikuvitus saa siivet

Miehä pelkään pimeää ja kaikkea mikä siellä liikkuu. Mies on reissussa ja olen yksin lasten kanssa. Asutaan semmoisessa paikassa, mikä vetää myös varkaita puoleensa. On käyny ihan päiväsaikaankin nimittäin. Aina kun mies on poissa yön yli, oon korvat hörösillään ja kyttään ohiajavia autoja. Äsken pojalle (12 v) tuli puhelu muutamaa vuotta vanhemmalta jätkältä, joka kysy missä mun poikani on. Poika tietty vastas, et kotona, ja sit tää jätkä tiedusteli ketä tääl on kotona. Tiedän, et täl "kaverilla" ei aina ole ollu puhtaat jauhot pussissa. No ehän mie nyt saa rauhaa olleskaan. On mul pesäpallomaila oven vieres ja ärhäkkä piski seurana. Mut nyt pitäs saada mielikuvitus kuriin. Etten mie koko yötä kyttää joka autoa. Prkl.

"harmaa"
Voi eii.. Mä oon kans nyt yksin muksun kans.. mut en anna mielikuvitukselle siipiä ;) No, mitä sä ajattelet et se poika tulis tekeen?? Ryöstään teiät vai mitä? Ja kuinka vanha se poika oli?

Tuskin se jätkä mitään ihmeempää tekisi, tosin oishan tuol varastossa jotain vietävää. Ei
varmasti sisälle pyri =). Mut on meil tuol ulkosalla käyny ihan oikeitaki varkaita. Täytyy keskittyä johonkin mukavaan kirjaan. =)

Nallekolli
Sulla on asiat ihan hyvin. Jos koiralle on opetettu käsky 'kiinni' niin kaikki menee ihan ok kunhan otat sen pesismailan lähellesi ja keittiöstä pitkän veitsen (ei sahateräistä tms.).

Ja muista että rohkein voittaa.

• Tykkää
Reactions: Katy Johanna

Yhteistyössä