Mielialalääkkeen aloitus, outo olo, HELP!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kastanja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla aloittaessa sivuvaikutuksia oli jotain kolme viikkoa, päänsärkyä, väsymystä. Nyt oon syönyt 5 vuotta. Varmaan jotain sivuvaikutuksia on(jatkuvat painajaisunet), mut plussana se, että ärtyneensuolen oireyhtymä ei rassaa. Masennukseen ja ahdistuneisuuteen olen lääkkeet alunperin saanut. Tällä hetkellä annostus on 150mg ja ei oikein tunnu riittävän. Vaihtaisin lääkettä, mutta pitäisi olla kolme kuukautta puhtaana ja en usko, että onnistuisi.

Nyt viikon ollut ilman lääkettä, lopetin lähes seinän lääkärin ohjeen mukaan ( 2 viikkoa söin ). Epätodellinen olo vaivaa edelleen, ehkä maailma näyttää todellisemmalta. Nyt olo on tosin ERITTÄIN masentunut. Onkohan tämä todellinen olotilani vai vieroitusoire. Lopetusoireena voi kuulemma ilmetä ohimenevää pahentunutta masentuneisuutta ja ahdistusta, mutta tiedä sitten. Muilla kokemuksia lopetusoireista? Tuntuu etten selviä tästä suosta...kaikki on mustaa. Onko kenestäkään tuntunut masentuneena että on kadottanut itsensä?

Tottakai se aiheuttaa epätodellisen olon, sehän muuttaa sun aivojesi kemiaa ja siten sun persoonaa ja minääsi väkisin. Mulla annostus oli jo nostettu 150ng, kun vaan lopetin niiden syömisen. Tuntui että jokaisella askeleella yhteys todellisuuteen olisi katkennut ja se oli rasittavaa.
Miljuuna kertaa parempi ilman vaikka vieroitusoireet oli kammottavat.

[QUOTE="Kastanja";24879610]Nyt viikon ollut ilman lääkettä, lopetin lähes seinän lääkärin ohjeen mukaan ( 2 viikkoa söin ). Epätodellinen olo vaivaa edelleen, ehkä maailma näyttää todellisemmalta. Nyt olo on tosin ERITTÄIN masentunut. Onkohan tämä todellinen olotilani vai vieroitusoire. Lopetusoireena voi kuulemma ilmetä ohimenevää pahentunutta masentuneisuutta ja ahdistusta, mutta tiedä sitten. Muilla kokemuksia lopetusoireista? Tuntuu etten selviä tästä suosta...kaikki on mustaa. Onko kenestäkään tuntunut masentuneena että on kadottanut itsensä?[/QUOTE]

Masentuneisuuden korjaamiseen paras lääke on on muuttaa maailmankuvaansa, näkemystä itsestään ja muista. Eckhart Tollen ja monen muun kirjat ovat omiaan tähän(kunhan muistaa lukea julkaisu järjestyksessä).
Ihmeiden oppikurssin läpikäyminen taatusti avaa silmät siten ettei masennusta voi potea.
Lääkkeet ei koskaan siihen pysty, ne vaan sumentaa mielen.

Mulla tuli epätodellisuuden tunne kun lääkeannosta nostettiin vahingossa. Tosin mulla on ollu eri merkkisiä lääkkeitä ja annostus on ollut maksimissaan 20mg/vrk. Silloin kun söin 30mg niin oli pöhnäinen olo ja todella tuntui kuin katselisin itseäni ja omaa toimintaani ulkopuolelta. Ja siis tämä tapahtui vahingossa reseptin uusinnan yhteydessä. Kun aloin sitten ottaa vain puolikasta pilleriä eli 15mg/vrk niin pääsin takaisin normaalitilaan ja olo alkoi tuntua ihan hyvältä.

Yhteistyössä