Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Meille ei oo vieläkään tullu. |O
no, tottakai oli joutunut maksaa. kuinkas muutenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:no ei ne sitä ees maksa, siinä vaan luki isolla EI PALAUTETA mutta jos olis tullu mätkyjä ton verran, ni olisin varmasti joutunu maksaan
Ei joudu maksamaan. Mä sain kerran mätkyjä 4,80? (ei peritä )Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:no ei ne sitä ees maksa, siinä vaan luki isolla EI PALAUTETA mutta jos olis tullu mätkyjä ton verran, ni olisin varmasti joutunu maksaan
se raja on muistaakseni joku 5? ennemminkiAlkuperäinen kirjoittaja vieras :Oliko niin että alle 20e:n palautuksia ei maksettu?Vai muistanko väärin?Joku raja taisi olla?
Mulle tuli laput viime to,miehelle ei vielä ole tullut.
Niin on.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:se raja on muistaakseni joku 5? ennemminkiAlkuperäinen kirjoittaja vieras :Oliko niin että alle 20e:n palautuksia ei maksettu?Vai muistanko väärin?Joku raja taisi olla?
Mulle tuli laput viime to,miehelle ei vielä ole tullut.
Ai, no voi pyllyAlkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Lottorivi maksaa nykyään 0,80?
:kieh: :kieh:
Et muuten joutuisi. Siinäkin on joku raja, minkä alle ei tarvitse maksaa. Jotain kympin tienoilta en joutunut palauttamaan, vaikka miinuksella olikin yhtenä vuotena.Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:no ei ne sitä ees maksa, siinä vaan luki isolla EI PALAUTETA mutta jos olis tullu mätkyjä ton verran, ni olisin varmasti joutunu maksaan
juu mutta päävoitto on nykyään vähintään sen 1000000? kun ennen oli sen 700000?Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Ai, no voi pyllyAlkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Lottorivi maksaa nykyään 0,80?
:kieh: :kieh:
"Veroviranomainen ilmoittaa ennakkoveron, jäännösveron, kiinteistöveron ja metsänhoitomaksun maksettavan määrän veronmaksajalle verolipulla. Jos kannettava tai perittävä määrä on pienempi kuin 10 euroa, se jätetään kantamatta tai perimättä."Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et muuten joutuisi. Siinäkin on joku raja, minkä alle ei tarvitse maksaa. Jotain kympin tienoilta en joutunut palauttamaan, vaikka miinuksella olikin yhtenä vuotena.Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:no ei ne sitä ees maksa, siinä vaan luki isolla EI PALAUTETA mutta jos olis tullu mätkyjä ton verran, ni olisin varmasti joutunu maksaan