Siis tutut ihmiset jo alkaneet ällistellä tätä mun mahan kokoa. Odotan meidän kolmatta, nyt rv 29+5 ja kohdun pohja on jo rintojen alla, siis oikeestaan niin korkeella kuin voi olla. Näytän siltä kuin oisin viimeisilläni vaikka kaks ja puoli kuukauttakin voi olla vielä edessä. Menen äitipolille just tän suuren masun takia torstaina, onpa jo mieleen hiipinyt ajatus et jos siellä onkin kaksi, vaikka rakenneultrassa vain yksi näkyikin.. Onko ketään, jolla niin ois käynyt, et ekassa uä:ssä näkynyt vain yksi ja sit myöhemmin on tehty uusi uä ja löytynytkin toinen vaavi?