Ei ikäerosi ole suuri, jos sinä olet ja pysyt nuorekkaana pitkään ja miehesi taas on vanhenevaa tyyppiä ja kaljuuntuu alla neljänkymmenen.
Poikani on neljäkymmenvuotias ja vaimonsa 48 vuotta.
Ikäeroa ei päällepäin huomaa johtuen vaimon nuorekkuudesta, poikani kaljuuntumisesta ja keskivartalon pyöreydestä.
Myös ihmisen pukeutuminen vaikuttaa valtavasti iän määrittelyyn. sillä voi hämätä ainakin kymmenen vuotta.
Tietenkin, jos on ""niin sanotut vanhat geenit"", ei voi mitään, jos pärstäkerroin on vanhahtava.
Olen jo siinä iässä, että voin kertoa rehellisesti, että kun nainen ohittaa vaihdevuodet, eikä halua, tai jopa alkaa inhota sexiä (on yksilöllistä) vaikeuksia voi ilmetä, sillä mies on vasta (oma kokemus) kovimmillaan.
Kuten kirjoittaja ystävät (vanhemmat) tiedätte, tämä 50-60 ikävaihe on kohtalokas pitkillekin avioliitoille.
Menin aivan liian pitkälle (synkkään) tulevaisuuteen, mutta kannattaa ottaa huomioon, jos suunnittelee ""kehdosta hautaan"" suhdetta.
Itse olen joutunut etsimään naisen, joka on 18 vuotta nuorempi kuin minä. Tämä ei ole mikään ohjearvo, totuus minusta vain. Olen kohdannut ""viriilejä"" 60-70 naisia, joten rajanveto oikealle iälle on äärimmäisen vaikea, varsinkin kolmekymppisenä.
Tällä sepustuksella haluan vain kertoa sen, että kunnioitan kaiken ikäisiä suomalaisia naisia, he pystyvät pitämään meidät, heikot miehet, kurissa, tyydytettynä ja herran nuhteessa.