Joku nähtävästi tahtoo tapella.Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:10 Lellu kirjoitti:Kotiäiti :kieh:
Eikä ole.Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:10 Lellu kirjoitti:Kotiäiti :kieh:
Tiedän sen.Tarvitaan vain lihasvoimaa.Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:30 Verkku kirjoitti:Roskakuskin homma ei ole helppoa. Siinä tarttee rutkasti voimaa, että jaksat siirrellä täysinäisiä roska-astioita ja vielä sellaisia joissa ei välttämättä ole rattaita alla..
Eikös se ole niin, että sihteeri tekee ne työt, jotka johtajat siirtävät hänelle, kun eivät itse osaa?Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:32 pienenhetken kirjoitti:mä en usko että helppoa ammattia onkaan...
tai ehkä joku sihteeri joka vastaa vaan puhelimeen ja siirtää siitä puhelut taas eteenpäin
mut mä tarkotinki nyt niitä sellasia sihteerejä jotka vastaa vaan puhelimeen ja siirtää ne eteenpäin ja kaikki paperihommat myös eli niitä joita on elokuvissa istuvat päivästä toiseen vaan pöydän takana ja viilailee kynsiäAlkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:33 Candide kirjoitti:\Eikös se ole niin, että sihteeri tekee ne työt, jotka johtajat siirtävät hänelle, kun eivät itse osaa?Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:32 pienenhetken kirjoitti:mä en usko että helppoa ammattia onkaan...
tai ehkä joku sihteeri joka vastaa vaan puhelimeen ja siirtää siitä puhelut taas eteenpäin
Museovahtien tuolla itäisessä Euroopassa ei näytä aina tarvivan olla edes elossa, niin nuokkuvia mummoja siellä näkee Huono vitsi, myönnän!Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:39 evita kirjoitti:Oletan, että Pietarin metrossa liukuportaiden alapäässä kopissa istuvan vahdin työ ei ole kovin vaativaa.
Ehkä pari kertaa päivässä täytyy tulla ulos kopista ja karjua pää punaisena nuorisolle, joka ei osaa käyttäytyä portaissa rauhallisesti.
Juu, tämä kyllä pitää monesti paikkansa - paitsi ei Pietarissa! Siellä Eremitaasissa, Venäläisessä museossa yms. must-paikoissa oppaat ovat niin innostuneita työstään ja tietävät niin paljon asioista, että heidän kanssaan kyllä vierähtää aikaa enemmänkin turistessa.Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:42 Candide kirjoitti:\Museovahtien tuolla itäisessä Euroopassa ei näytä aina tarvivan olla edes elossa, niin nuokkuvia mummoja siellä näkee Huono vitsi, myönnän!Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:39 evita kirjoitti:Oletan, että Pietarin metrossa liukuportaiden alapäässä kopissa istuvan vahdin työ ei ole kovin vaativaa.
Ehkä pari kertaa päivässä täytyy tulla ulos kopista ja karjua pää punaisena nuorisolle, joka ei osaa käyttäytyä portaissa rauhallisesti.
mä olin joskus vaihteessa töissä, eikä ollu mitenkään helppoa. Pitää olla kielitaitoa aika rutkasti. Ja kärsivällisyyttä, kun koittaa selvittää jotain ihan helppoa asiaa jollekin joka ei langan toisessa päässä ymmärrä millään. Ja pitää osata asiakkaita neuvoa jos jonkinlaisissa asioissa. Vai onko työ muka aina helppoa sen perusteella, että sitä tehdään istuallaan?Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:31 keskusneiti kirjoitti:tai vaihde-ihminenkö lie nykyisin.
Hyvä pointti!Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:51 vaihdeihmunen kirjoitti:Vai onko työ muka aina helppoa sen perusteella, että sitä tehdään istuallaan?
No joo, eipä tuo pidä paikkaansa. Nimittäin sille sihteerille soittavat ihmiset eivät aina tiedä, kenelle soittavat. Sihteerin pitää sitten ottaa selvää soittajan puheista, kenen kanssa tämä tahtoisi keskustella, siis ihan soittajan asiasta päätellä, kuka olisi oikea ihminen. Jos talossa on vaikkapa 100 ihmistä, se ei todellakaan ole helppoa. Lisäksi sinun pitäisi pysyä perillä siitä, kuka on paikalla ja kuka ei. Ihmiset huikkailevat mennessään, että lähden esim. syömään, mutta on siis tunnettava myös kaikki.Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:37 pienenhetken kirjoitti:\mut mä tarkotinki nyt niitä sellasia sihteerejä jotka vastaa vaan puhelimeen ja siirtää ne eteenpäin ja kaikki paperihommat myös eli niitä joita on elokuvissa istuvat päivästä toiseen vaan pöydän takana ja viilailee kynsiäAlkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:33 Candide kirjoitti:\Eikös se ole niin, että sihteeri tekee ne työt, jotka johtajat siirtävät hänelle, kun eivät itse osaa?Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:32 pienenhetken kirjoitti:mä en usko että helppoa ammattia onkaan...
no jos oletetaan että et tarvii kielitaitoa tuupovaaran vaihteessa. ja sieltä puhelimesta voi illistellä ja näytellä keskaria kuinka paljon vaan huvittaa jos tuttaa. istuuhan kaupan kassakin vaan hymy on oltava naamarilla koko ajan olipa asiakkaalla vaikka se otsassa ja sekin on myyjän vika. eikä työn luulisi olevan fyysisetikään raskasta?Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:51 vaihdeihmunen kirjoitti:\mä olin joskus vaihteessa töissä, eikä ollu mitenkään helppoa. Pitää olla kielitaitoa aika rutkasti. Ja kärsivällisyyttä, kun koittaa selvittää jotain ihan helppoa asiaa jollekin joka ei langan toisessa päässä ymmärrä millään. Ja pitää osata asiakkaita neuvoa jos jonkinlaisissa asioissa. Vai onko työ muka aina helppoa sen perusteella, että sitä tehdään istuallaan?Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:31 keskusneiti kirjoitti:tai vaihde-ihminenkö lie nykyisin.
Joo sais joku tulla tekemään tän minunkin työn, kun tämä on NIIIN helppoa ja tässä VAAN istuskelen... Sen takia notkun täällä foorumeilla, kun en OSAA tehdä tota perhanan hommaa joka tuossa pöydällä odottaa. Apujoukkoja odottelen Ja atk-hommissa siis olen.Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:52 Candide kirjoitti:\Hyvä pointti!Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:51 vaihdeihmunen kirjoitti:Vai onko työ muka aina helppoa sen perusteella, että sitä tehdään istuallaan?