Mielestäni sisko käyttää ihan liikaa alkoholia=(

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Hän ei vaan itse huomaa sitä.
JOKA viikonloppu ottaa. Tissuttele pitkin päivää huomaamattaan.
Arkisin juo ainki keskivikkoisin ja joskus koulun jälkeen käy ottamassa vielä "pari".
Valitettavasti siskoni on kolmen lapsen äiti ja näytääkin joa hyvin turvonneelta ja namastakn sen jo näkee. Vanentunutkin o paljonja näyttää jo reilusti yli 40 vuotiaalta, vaikka on mua 2 vuotta nuorempi, eli 35v.
Hän alkaa näyttämään smalta kuin äitimme aikoinaan. =(

Minkälainen suhde teillä on, pystytkö asian ottamaan esille ilman hirveää tunnekuohua siskon suunnalta.
Eihän tuossa oikein voi muuta kuin nostaa kissa pöydälle, kurjaa vaan jos sitä hirveä sota syttyy :(

Rollolainen
nyt suhde on parempi,kun sisko opiskelee täällä Rovaniemellä viikot, viikonloppuisin menee siten perhensä luo . Nyt vasta huomaan tosissani kuinka paha tuo on.
Sisko ei varmaan itse sitä huomaa, mutta silloinkun hänen häät olivat 3 vuotta sitten aloin jo epäillä hiukan tuota alkoholismia.
En oikin uskalla nostaa asiaa esiin, hän kuitenkin ajattelee ettäliioitttelen ku en itse käytä jurikaan alkoholia

Joo ei kiinnosta tälläiset viestit joista on helppo päätellä kenestä ihmisestä on kysymys.
Jos et tälläisellä kiertotavalla yrittäisi kertoa asiaa oletetulle siskollesi.
Toivottavasti mode poistelee tämän. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Joo ei kiinnosta tälläiset viestit joista on helppo päätellä kenestä ihmisestä on kysymys.
tuota.. sinun vaimostako tässä on kyse vai miksi noin reippaasti älähdit? en mie ainakaan tunne ap:tä enkä hänen siskoaan. eihän ap ees sanonu missä siskonsa asuu? on paljonki ihmisiä lapissa (jopa oulussa ja kuusamossakin) jotka käyvät koulua rovaniemellä viikot.

mielestäni tuosta alotuksesta ei käy selville että kuka on kyseessä. ellet sitte ite tunne kyseistä henkilöä.

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
onko siskollas minkäikäset lapset? ja onko aina ollut ottavalla päällä vaiko vasta nyt viimeaikoina?
Ain asiskoni on juonut, mutta kokoajan mielestäni tämä vaan lisääntyy. Hänen mihensäkin jo vähän vihjaa tuosta juomisesta. tyyliin: ku lähdetään samoilemaan otatko viinipullon mukaan. Ei siskon mieskään pulloon sylje, mutta siskoni juo enemmän kuin monet miehet.

Siskon lapset ovat 15v,10vja 11v

Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
No en mä ainakaan tiedä kenestä on kyse
Itse henkilö kenestä puhutaan voi päätellä jo jotain, kohtuu hyvällä prosentilla.

katsotaanpa kertyneet faktat.

Ihminen opiskelee Rovanniemellä jossa tämän 35v naisihmisen 37V sisko asuu myös.
Tämä ihminen käy viikonloppuisin perheensä luona, hänellä oli häät n. 3 vuotta sitten myös.

Viittaus heidän yhteiseen äitiin, jolla ilmeisesti/oletettavasti ollut alkoholiongelmia. Tietoja tämän kyseisen ihmisen arkirutiineista kuten että ottaa kuppia keskiviikkona.
Tieto myös siitä että tämä vanhempi sisko ei käytä alkoholia (juurikaan?)

Jos kyseinen henkilö lukisi nuo tiedot niin on hyvin mahdollista että hän ymmärtäisi että hänestä puhutaan. Ja kun lukee Metsolan viestiä niin tulee sellainen olo että se oli tarkoituskin. Siinä tuodaan täysin epäolennaisia seikkoja itse kysymyksen kannalta esille.

Kuten nuo mitä yllä mainitsin, asuinpaikat, sukulaisuhteet, minkälainen äiti, missä vkl: ät jne jne.

Outoa minusta..

edit: ja lasten iät siihen päälle vielä " Siskon lapset ovat 15v,10vja 11v "

edit: " Toivoisin että siskoni eläisi kauemmin kuin äitimme, joka kuoli 44vuotiaana maksakirroosiin"

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:
Arka aihe... Siis tarkoitan että vaikka asiasta asiallisesti huomauttaisit, voi siskos suuttua :/
Niinpä,en oikein tiedä miten aloittaisin.
Toivoisin että siskoni eläisi kauemmin kuin äitimme, joka kuoli 44vuotiaana maksakirroosiin

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
No en mä ainakaan tiedä kenestä on kyse
Itse henkilö kenestä puhutaan voi päätellä jo jotain, kohtuu hyvällä prosentilla.

katsotaanpa kertyneet faktat.

Ihminen opiskelee Rovanniemellä jossa tämän 35v naisihmisen 37V sisko asuu myös.
Tämä ihminen käy viikonloppuisin perheensä luona, hänellä oli häät n. 3 vuotta sitten myös.

Viittaus heidän yhteiseen äitiin, jolla ilmeisesti/oletettavasti ollut alkoholiongelmia. Tietoja tämän kyseisen ihmisen arkirutiineista kuten että ottaa kuppia keskiviikkona.
Tieto myös siitä että tämä vanhempi sisko ei käytä alkoholia (juurikaan?)

Jos kyseinen henkilö lukisi nuo tiedot niin on hyvin mahdollista että hän ymmärtäisi että hänestä puhutaan. Ja kun lukee Metsolan viestiä niin tulee sellainen olo että se oli tarkoituskin. Siinä tuodaan täysin epäolennaisia seikkoja itse kysymyksen kannalta esille.

Kuten nuo mitä yllä mainitsin, asuinpaikat, sukulaisuhteet, minkälainen äiti, missä vkl: ät jne jne.

Outoa minusta..

edit: ja lasten iät siihen päälle vielä " Siskon lapset ovat 15v,10vja 11v "

edit: " Toivoisin että siskoni eläisi kauemmin kuin äitimme, joka kuoli 44vuotiaana maksakirroosiin"
siskoni ei käy tällä palstalla, siitä olen varma.

jaskalle sen verran että nuo mitä keräsit voi osua nappiin hyvin moneenki ihmiseen. mie tunnen yhen täsmälleen kuvauksen mukaisen naisen, mutta tiiän ettei hän ole metsolan sisko ;)

ja rovaniemi kirjotetaan yhellä ännällä, ei kahella :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
onko siskollas minkäikäset lapset? ja onko aina ollut ottavalla päällä vaiko vasta nyt viimeaikoina?
Ain asiskoni on juonut, mutta kokoajan mielestäni tämä vaan lisääntyy. Hänen mihensäkin jo vähän vihjaa tuosta juomisesta. tyyliin: ku lähdetään samoilemaan otatko viinipullon mukaan. Ei siskon mieskään pulloon sylje, mutta siskoni juo enemmän kuin monet miehet.

eli lapset on jo sen ikäsiä että huomaavat kyllä. :/

mitä jos juttelet siskon miehen kanssa? onko teillä puhevälit mimmoset?

Rollolainen
jaskalle sen verran että nuo mitä keräsit voi osua nappiin hyvin moneenki ihmiseen. mie tunnen yhen täsmälleen kuvauksen mukaisen naisen, mutta tiiän ettei hän ole metsolan sisko ;)

ootko muten ihan varma, ettei oo mun siko.jso en vaan tiiä sitä :LOL:

ootko muten ihan varma, ettei oo mun siko.jso en vaan tiiä sitä :LOL:
olen mie. ihan varma olen. tiiän sen yhestä seikasta minkä olet aikoja sitte kertonu täällä mutten tässä ketjussa viitti ruveta sitä toistamaan :D

Rollolainen

eli lapset on jo sen ikäsiä että huomaavat kyllä. :/

mitä jos juttelet siskon miehen kanssa? onko teillä puhevälit mimmoset?
ei olla kovasti juteltu. voi olla ettei hänkää sitä oikein usko tai ei halua uskoa.
Ehkä eivät hekään huomaa ,kun siskoni on viikot poissa.Monihan viikonloppuisin ottaa muutenkin.
Mun tyttö menee essi viikonlopuna siskolleni kylään, hän varmaan kertoo enemmän.

Pilkunlemmiskelijä

Ja isolla R:llä!!!

Yhteistyössä