http://www.huuto.net/kohteet/i-h-a-n-a--paketti-neidille-104cm--sisreimatec--kevatpuvun/128902814?ref=gl
Tietysti Knaame
Tietysti Knaame
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja k:minkä takia sama huutaja huutanut monta kertaa peräkkäin?
Alkuperäinen kirjoittaja k:minkä takia sama huutaja huutanut monta kertaa peräkkäin?
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Itse jos ajattelisin, että 50e reimatecistä ja 3e per vaate (50kpl) - 200e olisi käypä hinta paketista. Noi on tosiaan perusvaatteita - kauniisti valikoituja tosin.
Mutta se mikä tämän erottaa muista on kyllä kokonaisuus. Kaikille vaatekappaleille on pari. Suurin osa myytävistä paketeista on sekalainen seurakunta vaatteita - minä ainakin haluan että vaatteilla on ainakin yksi täydellisesti sopiva pari, mielellään useampi. Tosin kuka pukee lapsensa ihan noin vaaleanpunaiseen, ja hello kittyyn. Tulisi allekirjoittaneelta jo korvista...
Alkuperäinen kirjoittaja km:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Itse jos ajattelisin, että 50e reimatecistä ja 3e per vaate (50kpl) - 200e olisi käypä hinta paketista. Noi on tosiaan perusvaatteita - kauniisti valikoituja tosin.
Mutta se mikä tämän erottaa muista on kyllä kokonaisuus. Kaikille vaatekappaleille on pari. Suurin osa myytävistä paketeista on sekalainen seurakunta vaatteita - minä ainakin haluan että vaatteilla on ainakin yksi täydellisesti sopiva pari, mielellään useampi. Tosin kuka pukee lapsensa ihan noin vaaleanpunaiseen, ja hello kittyyn. Tulisi allekirjoittaneelta jo korvista...
50e käytetystä reimatecista?? Ostin viime viikolla UUDEN reimatecin kaupasta hintaan 45e...