miehistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Silloin tällöin on juttuja miesten haluttomuudesta.
Mieheni kanssa ei olla rakasteltu yli puoleen vuoteen ja syytä en tiedä. Hän ei halua keskustella asiasta.
Olen myös tullut siihen tulokseen, että mitkään apukeinot aivät siihen auta, kuten usein sanotaan yhtä sun toista keinoa kannattavan yrittää. Jos se keinot todella auttaisivat, ei tämäntyyppisiä ongelmia olisikaan. Kyllä syy haluttomuuteen on muualla kuin esim. vaimon seksikkäissä alusvaatteissa yms.
Minä vaan en tiedä enää, miten tuollaisen ongelman kanssa jaksaa eteenpäin.

Tässä taannoin eräs seksologi sanoi, jos seksiä ei ole ollut puoleen vuoteen, on toinen osapuoli käytännössä sanonut seksisuhteenne yksipuolisesti irti!!
Niinhän se onkin, mutta sitä vaan ei tahdo millään uskoa ja eikä antaa periksi. Mieltä painaa tosi paljon ja tuntee itsensä jotenkin huonoksi kun ei kelpaa, eikä edes tiedä mistä kaikki johtuu. Toisilla ei nimittäin ole kykyä keskustella asioista ja jos itse ottaa asian puheeksi niin vastausta ei tule. Tämä kaikki on vaikeaa siksi, koska toista kuitenkin rakastaa vielä.

Eroaminenkaan ei aina tule kysymykseen, koska ei halua rikkoa perhettä ja siinä sitä sinnitellään.

Minun kohdalla ei ole enää tuota ongelmaa ja elämä maistuu todella. Otin itselleni toisen naisen vuosi sitten ja rakastuinkin siihen, eikä tarvitse kärsiä rakkauden ja läheisyyden puutteesta. Tuntuu ne tosi harvat lemmen hetketkin kotona entistä paremmilta ja kiihkeemmiltä ainakin minusta. Tuntuu kuin olisi löytänyt itsensä uudelleen ja olo on tuntuu 10 vuotta nuoremmalta. Tässä on vaan sellainen yksi juttu, nimittäin rakastan molempia ja haluan pitää kummatkin. Eikä tämä minun juttu mikään salaisuus ole, kyllä se on kaikkien osapuolten tiedossa, ulkopuolistenkin.

Nauttikaa elämästänne vielä kun voitte, aika kuluu ja vuodet vierii, elämä on elämistä varten!!!

Onneton, miehesi on juuri samanikäinen kuin omani, joka tuli ulos kaapista ja totesi haluavansa sittenkin enemmän miehiä kuin naisia.

Neuvoni on, että yritätte puhua suoraan asiasta vaikka tekisi kuinka kipeää. Totuus on kuitenkin parempi vaikka kuinka kirvelevä.

Meille tuli avioero asian johdosta.

Yhteistyössä