Miehistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iowiiaol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iowiiaol

Vieras
Tyttöjen kesken tässä istumme iltaa ja saatiin "väittely" aikaan aiheesta:
Mihin kaikkeen mies on valmis pelkän seksin takia? Kuinka kauan jaksaa yrittää, jos ei ole muuten tunteita tätä naista kohtaan? Mihin kaikkeen on valmis, jos on tunteet mukana?

Nyt olisi ehdottoman tärkeää saada vastauksia, kellä kokemusta aiheesta. Ja vielä parempaa jos miehiä paikalla vastaamassa. Että saadaan tämä aihe keskusteltua loppuun. :D

Eräs tapa yrittää turvata saanti, on pitää naista epävarmuudessa ja antaa itsestään vain sen verran että nainen pysyy koukussa. Naisen ja seksin tasosta riippuen - mies voi esim. yhden seksikerran takia ajaa autolla 500km. Mies voi myös viedä naisen syömään tai leffaan useamman kerran, siihen saakkaa kun nainen suostuu. Usein se päättyykin sitten siihen. Mies voi myös asua naisen kanssa pelkän seksin takia, vaikka tunteita ei juuri olisikaan.

Jos miehellä on tarpeeksi tunteita naista kohtaan ja nainen vaikuttaa sopivalta, mies on valmis avioliittoon ja yhteisiin lapsiin asti.

Ulkomaalaisten miesten ei tarvitse edes yrittää mitään, kun suomalaiset naiset tykkäävät niistä niin kovasti, niin ulkomaalainen mies saa suomalaisen naisen varmasti.

[QUOTE="ilpo";30187909]Eräs tapa yrittää turvata saanti, on pitää naista epävarmuudessa ja antaa itsestään vain sen verran että nainen pysyy koukussa. Naisen ja seksin tasosta riippuen - mies voi esim. yhden seksikerran takia ajaa autolla 500km. Mies voi myös viedä naisen syömään tai leffaan useamman kerran, siihen saakkaa kun nainen suostuu. Usein se päättyykin sitten siihen. Mies voi myös asua naisen kanssa pelkän seksin takia, vaikka tunteita ei juuri olisikaan.

Jos miehellä on tarpeeksi tunteita naista kohtaan ja nainen vaikuttaa sopivalta, mies on valmis avioliittoon ja yhteisiin lapsiin asti.[/QUOTE]

Suurin piirtein näin, paitsi että itse en kyllä yhden panon takia ajaisi 500km. Tai ainakin kyseessä täytyisi olla suurinpiirtein vuosikymmenen pano. Aina on naista löytynyt lähempääkin.

Voin sanoa että kymmen vuotta mies jaksoi mua piirittää. Sinä aikana sain lapseni ja menin mieheni kanssa naimisiin. Kuitenkin koska tahansa tämä mies olisi ottanut minut, ja tietysti lapseni, jos olisin yhtään antanut niin ymmärtää.

Ja siis mitään fyysistä ei meidän välillä ollut tuona aikana.. Aiemmin kyllä, hetken aikaa tapailtiin ennen kun juttu mun miehen kanssa alkoi.Törmäiltiin toisiimme kavereiden takia ja muutenkin kun samoissa piireissä pyörittiin mutta enimmäkseen mies piti yhteyttä tekstareilla. Välillä malttoi pysyä kaveriasteella mutta jossain vaiheessa se lipsahti aina siihen ruikuttamiseen.

Yhtenä päivänä mun mies sitten kyllästyi ja pisti sille pisteen. Sen jälkeen hän on toivottavasti jatkanut elämäänsä jonka pisti syrjään, ei siis seurustellut tms. koko aikana, koko siksi ajaksi.

Kyllä ne pilden vuoksi melkoisia temppuja tekee. Yksikin esitti ensin kaveria, sitten säätöä toista vuotta. Muutamia kertoja tapasimme, mutta koko tänä aikana ei ollut halailua ja muutamaa pusua kummempaa fyysistä kontaktia, viestittelyä ja puhelimessa juttelua sitäkin enemmän. Sitten se matkasi yli 600 km tapaamaan mua kotipaikkakunnalleni. Ja kaikki tämä vain seksin takia, se paljastui sitten tuolla vierailulla.

Hukkaan meni poikapolon vaivannäkö. :)

Pidän metsästämisestä paljon enemmän kuin vaikeasti tavoiteltavan esittämisestä. :)

siinä teet sen niin että siitä tulee tapa toistaa ja se estää luovuutta. Nyt en puhunu enään metsästämisestä eikä oo mitää nvaikeesti tavoteltavaa vaan puhdasta vapaata toimintaa ilman saavutuksen yrittämisen rimaa . Ois ollu aikoinaan aika omituista lähtee bariin saavutus/tavote mielessä jollain tavalla siitä mulle tulee mieleen pakonomaisuus.

[QUOTE="Juu";30188051]siinä teet sen niin että siitä tulee tapa toistaa ja se estää luovuutta. Nyt en puhunu enään metsästämisestä eikä oo mitää nvaikeesti tavoteltavaa vaan puhdasta vapaata toimintaa ilman saavutuksen yrittämisen rimaa . Ois ollu aikoinaan aika omituista lähtee bariin saavutus/tavote mielessä jollain tavalla siitä mulle tulee mieleen pakonomaisuus.[/QUOTE]

En minä tee sitä niin.

Jokainen, joka on tätä palstaa lukenut, on jo ymmärtänyt, että et ole henkisesti ihan tasapainossa.

lukenu albert einsteinii sano kohtaa toinen hulluna ja ole itse myös helpottaa keskustelua :) leikkimielisyys on ihan tervettä lapset on terveitä kun ne leikkiii jne..

ei pidä tosikoitua liikaa sitten kun on vakavuuden paikka ollaan sitä.

Toki kaipaan lisää monipuolisuutta mies1 !

Yhteistyössä