Miehisen prioirisoinnin helmiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja woo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

woo

Jäsen
10.04.2013
306
1
16
Mä olen ollut töissä eilen illalla ja tänä aamuna, mies lomalla.

Tänään olin tosi väsynyt ja sovimme, että ei mennä uimarannalle yhdessä lapsien kanssa, koska olemme sen verta väsyneitä vahtimaan lapsia yhdessä.

Kuitenkaan se, että olen itse todella väsynyt ei estä kodin lähellä tehtyä ulkoilua ja ruuanlaittoa yksin, koska mies lähti kaljalle.

1135242200327.gif

051224_wagner.jpg

ja paskat saa, vittuako sitä kaljaa lipittämään kun ilmankin voi olla!!

Näin tutkimukset kertovat oluesta

1. Ylläpitää luuston kuntoa

Tuftsin yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan olut sisältää runsaasti piitä, joka on yhteydessä luuston terveyteen. Tutkimuksessa yhdestä kahteen olutta päivittäin juoneilla vanhemmilla henkilöillä oli vahvempi luusto kuin muilla. Toisaalta yli kaksi annosta olutta päivässä kasvatti selkeästi luunmurtuman riskiä.

2. Vahvistaa sydäntä

Italialaisten Fondazion di Ricerca e Curan asiantuntijoiden vuonna 2011 tekemä 16 tutkimuksen ja 200 000 henkilön kokonaisanalyysi totesi oluen laskevan sydänkohtauksen riskiä 31 prosentilla. Maksimimääränä pidettiin yhtä tuoppia päivässä.

3. Vähentää munuaiskivien riskiä

Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen teettämän tutkimuksen mukaan kohtuullinen oluenjuonti saattaa alentaa munuaiskivien todennäköisyyttä 40 prosentilla. Yhden teorian mukaan oluen korkea vesipitoisuus saattaa edistää munuaisten toimintaa, sillä alhainen nestetasapaino puolestaan aiheuttaa munuaiskiviä.

4. Parantaa muistia

The New England Journal of Medicinen julkaiseman tutkimuksen mukaan noin yksi olutannos päivässä laski muistiongelmien kuten Alzheimerin todennäköisyyttä noin 20 prosenttia. Tutkimukseen osallistui yli 11 000 iäkästä naista, joista monet tunsivat olonsa myös noin 18 kuukautta alkoholittomia ikätovereitaan nuoremmiksi.

Yhteistyössä