hmm, taidan olla liian väsynyt tähän loukkaantuakseni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
satuttakaa ja loukatkaa vaan, mä vaan yritän hakea helpotusta omaan olooni purkamalla tänne, mä oon niin väsynyt :'(
ja varmana on mieskin ja siks tää on näin vaikeeta.

Äläs nyt.
Itke jos itkettää ja sitten puhumaan miehesi kanssa, kerro rehellisesti miltä sinusta tuntuu ja esitä asia niin, että teille tekisi hyvää, ja erityisesti sinulle, jos mies hakisi lisäkäsiä muutamaksi viikoksi.
Esitä asia niin, että sinä tarvitset sitä, ja sinulla on ikävä.
Sano että sinulla on paha mieli, koska ikävä miestäsi, ja sano että jos sen parin viikon aikana te voisitte keskittyä hetkeksi toisiinnekin.

Miestä pitää osata käsitellä, ja miehillä on sellainen omituinen ylpeys..

satuttakaa ja loukatkaa vaan, mä vaan yritän hakea helpotusta omaan olooni purkamalla tänne, mä oon niin väsynyt :'(

Ei tässä kukaan ole loukannut ja satuttanut, vaan sen voisi ottaa kehotuksena katsoa myös itseään peiliin.
Vain toinen ei voi olla syypää tollasiin ongelmiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei tässä kukaan ole loukannut ja satuttanut, vaan sen voisi ottaa kehotuksena katsoa myös itseään peiliin.
Vain toinen ei voi olla syypää tollasiin ongelmiin.

EN MÄ NIIN OLE VÄITTÄNYTKÄÄN!!!!!

mä olen pahoillani etten jaksa, tää yllätti mutkin miten rankkaa on.
en lunatic ymmärrä miks taas loukkaat kun mä puran pahaa oloa :'( :'( :'(

:hug: No en haluais loukata.. mutta oikeasti alkaa ärsyttää kun aina valitat ukosta. Alkaa väkisinkin miettiä että missä on vika. Oma vikani tietysti kun luen, mutta ois se kiva että joskus teillä menisi hyvinkin!:(
Toivon että aurinko pian paistaa teille!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
mä olen pahoillani etten jaksa, tää yllätti mutkin miten rankkaa on.
en lunatic ymmärrä miks taas loukkaat kun mä puran pahaa oloa :'( :'( :'(

:hug: No en haluais loukata.. mutta oikeasti alkaa ärsyttää kun aina valitat ukosta. Alkaa väkisinkin miettiä että missä on vika. Oma vikani tietysti kun luen, mutta ois se kiva että joskus teillä menisi hyvinkin!:(

monesti olen kirjoittanut että menee hyvin, mutta missähän sinä ja muut vittuilijat olette sillon olleet?? ette ainakaan yhdessäkään mun positiivisessa ketjussani.

jos mun valitus ärsyttää, niin ÄLÄ LUE, tää on mun kanava helpottaa mun omaa oloa, me ei kato olla lunatic kaikki samanlaisia. jotkut on herkempiä, toiset vahvempia, jotkut jaksaa enemmän, jotkut vähemmän ja niin edelleen.

jos teillä on kaikki ollut kunnossa ennen rakentamista niin kyseessä ei voi olla ainakaan rakkauden väheneminen.
miehelläs voi olla paljon stressiä ja kehenmuuhun sen purkaa kun suhun.
olisko paha käydä vaikka perheneuvolassa puhumassa? se ei ainakaan pahitteeksi ole.
monet kokee sen että se on noloa tms. mutta mun mielestä ei oo ollenkaan noloa hoitaa liittoa,päinvastoin.
voisitte koittaa sopia miehenkanssa että joku ilta nostatte asiat pöydälle.
kannattaa sopia se aika yhdessä,eikä esim. pitkän päivänjälkeen ruveta tinkaan mikä vaivaa.

monesti olen kirjoittanut että menee hyvin, mutta missähän sinä ja muut vittuilijat olette sillon olleet?? ette ainakaan yhdessäkään mun positiivisessa ketjussani.

jos mun valitus ärsyttää, niin ÄLÄ LUE, tää on mun kanava helpottaa mun omaa oloa, me ei kato olla lunatic kaikki samanlaisia. jotkut on herkempiä, toiset vahvempia, jotkut jaksaa enemmän, jotkut vähemmän ja niin edelleen.

No jokatapauksessa toivon että alkaa teidän elämä helpottua, kun se talo valmistuu.
Hmm, olen varmaan nähnyt hyviäkin juttuja, mutta jostain syystä vaan negatiiviset jääny mieleen. :ashamed:

Me ostettiin tontti ja alettiin rakentamaan kun lapsi oli alle vuoden ikäinen. Itseasiassa minä olin pitkään rakentamista vastaan ja lähinnä sitä, etten näkisi miestä juuri koskaan kotona. Miehen kanssa keskusteltiin monet kerrat mitä parisuhteelle tulee käymään, miten jaksan yksin lapsen kanssa ja miksi juuri nyt pitäisi rakentaa. Mies sai mut kuitenkin suostuteltua rakentamiseen ja suunnittelimmekin itse talomme.

Ennen rakentamisen aloittamista sovittiin kuitenkin miehen kanssa, että hän pitää KERRAN viikossa vapaapäivän ja keskittyy vain perheeseen ja yhdessäoloon. Tämä oikeasti toimi ja jaksoimme koko 1,5 vuotta kaikki ylä- ja alamäet. Nyt olemme asuneet 1,5 vuotta tässä talossamme ja elämä muuttuu kokoajan paremmaksi.

Molempien jaksamiseen vaikutti se yksi vapaapäivä ja tieto siitä, että ei se rakentaminen ikuisuutta kestä. Tosi uudelleen en tällaiseen projektiin rupeaisi.

Keskustelkaa ja selvittäkää toinen toisenne ajatukset. Sillä pääsee jo pitkälle :)

Yhteistyössä