Miehille: suu- ja peppuseksikysymys

• Viestiketjun aloittaja kysyjä..
  • Ensimmäinen viesti
kysyjä..
Asiallinen kysymykseni on kadonnut jonnekin, laitan sen uudelleen.

Miehet, nuoletteko naista ekalla kerralla, jos nainen täyttää kriteerit? Nuoletteko naisen peppureikää ekalla seksikerralla? Entä annatteko naisen työntää sormensa tai dildon anaaliinne kun eka kerran harrastatte petipuuhia, jos nainen on ok?

Antti_80
Tekee kyllä hyvää, kun nainen sormeilee anustani, mutta en tiedä ehkei ekalla kerralla. Tai mikä ettei jos mimmi siitä saa kicksejä myös. Se on kai eturauhanen minkä takia sormeilu tuntuu niin hyvälle, kannattaa uskaltautua kokeilemaan. Miehillehän on olemassa myös se Aneros, joka kuulemma tuo orgasmin peräaukon kautta ilman penikseen koskemista. En ole kokeillut, kiinnostaisi kyllä.

Ja nuolen kyllä, jos naisella on hygienia kunnossa.

Tämä mies
Vastataanpa nyt asiallisesti. Nuolen tietenkin mielelläni naisen pimppiä. Peppureikää en kuitenkaan halua nuolla, enkä siis nuole. En pidä siitä, että minun takapuoleeni nainen työntää yhtään mitään, edes sormeaan. Itse mielelläni käytän naiseni takapuolessa dildoa naidessani häntä. Takaa hänelle mahtavat sarjaorgasmit ja minulle mukavan sykkivän pillun naitavksi.

Nämä mieltymykset ovat hyvin yksilöllisiä, minulla ne ovat tällaisia.

Iperr55
Kyllä minä nuolen ilman muuta naisen peppua heti eka kerralla. Itse asiassa usein
haluaisin tehdä heti ensimmäiseksi. Maailmassa ei ole mitään kauniinpaa ja kiihoit-
tavanpaa kuin naisen pylly, ja oraalisena tyyppinä haluan tietysti nuolla sitä, edel-
lyttäen tietysti puhtautta. Jos Sinä tai joku muu 20-70-vuotias nainen kiinnostutte
asiasta, niin tervetuloa!

Yhteistyössä