Miehet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eroamassa muista syistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta silti. En ole ajatellut tänäänkään mitään muuta. Ja oma mies yököttää, ei tee mieli olla hänen lähellään. On sen verran loukannut että kyllä minun tunteet taitaa olla jossain aivan muualla.

Ota vain rauhallisesti. Ehkä hän on kiinnostunut mutta ei halua sekaantua varattuun, lisäksi jos on miehes ystävä niin sekin vaikuttaa aika paljon. Mut sitten kun miehes kanssa olette virallisesti eronneet niin, ehkä hän on sit aloitteellisempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasta tulin tähän ketjuun:
Et oo nuori vai? En minäkään, mutta mua aina luullaan nuoreksi.

Riippu keneltä kysytään kuka on nuori... :) Ja otan tuon aiemman teini maininnan huumorilla, sillä on ihanaa tuntea itsensä niiiinkin nuoreksi. (vaikka ne vuodet ne rasittavia olikin) :flower:

Vai enkö saakaan hioa tanssilattialle liikkeitä, tai bailta ensi viikonloppuna koska en ole teini? :lauhf: Ihan miten vain! Tällä muijalla lähtee kyllä korkkarit kattoa kohti!

Tasan vuosi on kun rakastuin tosissani erääseen mieheen. Hän ihastui kans minuun. Vuosia molemmat naimisissa olleina en tiennyt hänen olevan eroamassa. Eipä sitä tainnut tietää kukaan muukaan.

No, hän kertoi minulle sitten rakastuneensa minuun ja minä en uskaltanut paljastaa tunteitani. Niimpä hän sitten löysi toisen naisen, erosi ja katkaisi välinsä minuunkin.

Muutaman kerran vuoden aikana olen häntä nähnyt mutta kaipaan joka hetki! En koskaan unohda häntä mutten ala kerjäämäänkään. Olen ajatellut että jos niin on tarkoitettu hän vielä ottaa yhteyttä.