Miehet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eroamassa muista syistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eroamassa muista syistä

Vieras
Luulin että yksi mies on kiinnostunut, mutten ota selvää *ittuileeko hän vai onko kiinnostusta? :huoh: Sanoin hänelle että pidän hänestä, ja tuntui menevän puihin, ei enää hymiöitä teksteissä... en tiedä mitä ajatella. Minä pidän hänestä.

Mitä nyt? Olenko vain kuin mitään ei olisi tapahtunut? Odotan että mies tekee jotain? Näin tästä uudesta miehestä viime yönä aivan loistavaa unta. ;) Enkä voi olla ajattelematta häntä. :o Voi ei, vähän kummallinen olo. :( Tuskin hän kai minun kanssa tosissaan on... :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mitäs se vastas kun sanoit et pidät hänestä? Tuskin se nyt viel puihin meni :)

En suoraan sanonut vaan vertauskuvilla. Kai se fiksuna ymmärsi. MINÄ HALUAN HÄNET! Enkä mahda sille mitään. Siis wau mikä mies!

Ja olen miettinyt häntä monta päivää-koko ajan. Ihastuin häneen joskus pari vuotta sitten, mutta laitoin tunteeni jäihin kun molemmilla oli silloinkin omat suhteet. Enkä olisi uskonut että hän edes koskaan puhuu minulle. Jäät suli! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mitäs se vastas kun sanoit et pidät hänestä? Tuskin se nyt viel puihin meni :)

En suoraan sanonut vaan vertauskuvilla. Kai se fiksuna ymmärsi. MINÄ HALUAN HÄNET! Enkä mahda sille mitään. Siis wau mikä mies!

No mitä sä sit sanoit? Ite oon huono vertauskuvien ymmärttäjä.

Mää olen kai sit vähän samanlainen. =) Helposti ihastun kyl. Siksi olen nyt ottanut linjan että vaiks joku oisi kiinnostunut niin olen tarkoituksella passiivinen enkä anna liian helposti ihastunutta vaikutelmaa. Usein se liian hätänen intoilu tuppaa pilaamaan lupaavan alun.

Kyl sitä itsellä ainakin pysyy tunteet kurissa vähän paremmin tiettyjen omakohtaisten kokemusten jälkeen. Saahan sitä unelmoida, mutta ei ehkä ole järkevää päästää itseään ihastumaan harhakuvaan toisesta jos ei vielä tunne kunnolla.

Kuhan höpötettiin. ;) *tässä ihan pöksyt kastuu* :D
Apua, ei tässä näin pitäny käydä! Ei sitä tunteilleen voi mitään. Tuskin häntä koskaan saan, jos saan niin oijoij. Malttamattomana odotan nyt mitä se mies seuraavaksi sanoo, tai sanoisi jotain tunteikkaampaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti:
Mää olen kai sit vähän samanlainen. =) Helposti ihastun kyl. Siksi olen nyt ottanut linjan että vaiks joku oisi kiinnostunut niin olen tarkoituksella passiivinen enkä anna liian helposti ihastunutta vaikutelmaa. Usein se liian hätänen intoilu tuppaa pilaamaan lupaavan alun.

Kyl sitä itsellä ainakin pysyy tunteet kurissa vähän paremmin tiettyjen omakohtaisten kokemusten jälkeen. Saahan sitä unelmoida, mutta ei ehkä ole järkevää päästää itseään ihastumaan harhakuvaan toisesta jos ei vielä tunne kunnolla.

Mulla on pysyny nää tunteet jäässä kaks vuotta! Nyt vaan pomppas kun alko mulle juttelemaan jotain ihmeellistä. :D

Kuhan höpötettiin. ;) *tässä ihan pöksyt kastuu* :D
Apua, ei tässä näin pitäny käydä! Ei sitä tunteilleen voi mitään. Tuskin häntä koskaan saan, jos saan niin oijoij. Malttamattomana odotan nyt mitä se mies seuraavaksi sanoo, tai sanoisi jotain tunteikkaampaa. ;)

Tuttu tunne, mutta valitettavasti se wau saattaa olla oikeasti "wau" jos ei oikeasti tunne hyvin.. Kandee noin alussa olla tosi varovainen ja ottaa enempi selkoa taustoista ettei turhaan pety tai ajaudu sellaiseen juttuun mikä hajottaa itseä.. ellei sitten ole varautunut osa-aikaisromanssiin.

On se mun miehen kanssa kaveri, ja on tullut nähtyä parin vuoden aikana. Tiedän luonteen, haluan lisää kontaktia. Vasta viime aikoina aloittanut "tutustumaan" hassuilla jutuillaan. :D En tiedä vihlaijeeko hän vai onko vain olevinaan kaveri... Tunnen tosin itseni aivan tyhmäksi blondiksi hänen rinnallaan. Mutta odottelen malttamattomana. Tää kuulostaa varmaan tosi pirulliselle. :D

On se mun miehen kanssa kaveri, ja on tullut nähtyä parin vuoden aikana. Tiedän luonteen, haluan lisää kontaktia. Vasta viime aikoina aloittanut "tutustumaan" hassuilla jutuillaan. :D En tiedä vihlaijeeko hän vai onko vain olevinaan kaveri... Tunnen tosin itseni aivan tyhmäksi blondiksi hänen rinnallaan. Mutta odottelen malttamattomana. Tää kuulostaa varmaan tosi pirulliselle. :D

Lykkyä tykö sit. ;)

Miullekin on tullut vähän tietynlaista yhteydenottoa, mut en mittää suhetta kyl tuu kaipaamaan vielä aikoihin. Siksi en haluu itestäni antaa oikeen mittää vastapuolelle. Saa kyl TOSI vakuuttavasti iskeä miut joku että menis jalat alta. :xmas: Elämä iskenyt sen verran realismia kasvoille..

Ookko nää varattu?

En kauaa. Kämppä etin, ja luulen että ukkoni on toitottanut kaverilleen miten huonosti meillä menee-kai tämä uusi ihastus on sen huomannut miten minua masentaa. Toivon että on huomannut. En kai muutenkaan kelpais.. en tiedä.

Hänen läsnäollessaan olen mokaillut paljon ja hän pitää minua varmaan ihan sairaan tyhmänä. :D Kohtako tämä kaikki lyhistyy? Yritän hilitä itseni. :)