Miehet #%&#¤&#

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työtön akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työtön akka

Vieras
Koita niiden järjenjuoksun mukana sitten pysyä:(
Meillä mies narisi että kun minulla on loppumassa kotihoidontuki ja nyt ilmottauduin työttömäksi,työajat joita haluan mahdolliselta työltäni on ilta/yö tai viikonloppu koko päivä.
No meillä mies lähtee aamuisin töihin ja palaa illaksi kotiin joten ajattelin kun mies tulee kotiin niin minä lähden.Vaan eihän tämä miehelle sovi #&#%#&# No ehdotin että laitetaan nuo 3 alle kouluikäistä päiväkotiin jolloin jo yksin miehen tuloilla mennään korkeimman maksun mukaan ja sitten hankitaan tällä meidän 8v koulun ip-kerho (erityiskoulu joten onko tuo hoito nyt sosiaalitoimen alaisena... ) ja näin ollan myös maksaa kuukauden hoito sen muistaakseni n.80e
Vaan mies kiukkuaa että eihän minulle itselle jää sitten mitään kun minä olen nuo lasten hoitomaksut maksanut,no ei jää ei,joten siksi ainut vaihtoehto jos töihin menen on nämä mitä nyt hain.
Vaan mies narisee siitäkin:(kun ei me sitten nähtäsi toisiamme.
Ehdotin että olen sitten kotona ilman mitään rahaa ja odotamme kunnes edes nämä 2 on sen verran sompaa että aloittaa koulun ja näin säästäsimme maksuissa hiukan,vaan eihän se nyt miehelle käy että minä kotona ilman rahaa olen hoitamassa meidän lapsia.

Ota sitten näistä ukoista selvää kun ei niille hitsi soikoon mikään käy:(
No nyt on kuitenkin työnhaku käynnissä ja itsekin etsin jos saisin muutaman tunnin illassa ja viikonlopussa tehtyä töitä jotta saisin jotakin rahaa millä maksaa perheemme menoja.Eihän toki tuosta muutamasta tunnista kovin paljon tienaa,mutta käteen jäävä osuus on silti isompi näin kun se että laitamme lapset kunnalliseen hoitoon jolloin tilini menisikin melkein yksin hoitomaksuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja miehenkö vika taas on teidän perheen ongelmat.

Ja minäkun luulin että perhe on yhteinen :laugh:
Siis kun kyse oli ihan siitä että mikään ei kelpaa miehelle,kuitenkin mies haluaa että minä menisin töihin ja puhuukin siitä mutta mikään ehdotelmistani ei kelpaa eikä hänellä ole parempaakaan ideaa antaa:( joten siksi ihmettelen narinaa jos kerran haluaa minunkin tuovan leivän pöytään.

Alkuperäinen kirjoittaja Työtön akka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja miehenkö vika taas on teidän perheen ongelmat.

Ja minäkun luulin että perhe on yhteinen :laugh:
Siis kun kyse oli ihan siitä että mikään ei kelpaa miehelle,kuitenkin mies haluaa että minä menisin töihin ja puhuukin siitä mutta mikään ehdotelmistani ei kelpaa eikä hänellä ole parempaakaan ideaa antaa:( joten siksi ihmettelen narinaa jos kerran haluaa minunkin tuovan leivän pöytään.

Mene yötöihin

Yhteistyössä