Miehet suorasanaisia vai? Haha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt mieheen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt mieheen

Vieras
Kirjottelin ja soittelin miehen kanssa jonku parin viikon ajan. Nähtiin kerran. Pussailtiin ja mies pussaili vielä ennen kuin erottiin, halaili ym. Nähtiin lyhyesti vielä "sattumalta", jolloin mies taas salaa kosketti sekä läppäs pepulle. Laittaa viestiä kuinka sillä on vähän ikävä ja sopii tapaamisia, jotka kuitenkin lopulta peruu.

Eilen illalla laittaa viestin, kuinka hän on sekaisin, koska ei ole kertonut mulle kaikkea. Hänellä siis tyttöystävä, mutta tykkää kuulemma mustakin, eikä enää tiedä mitä haluaa. Kertoo, että kuitenkin haluaisi kauheesti nähdä mut. Sano, että tarvitsee vain vähän aikaa. Okei. Sehän oli aikasuoranaista? Ehdotti kuitenkin ITSe tapaamista seuraavaksi päiväksi, jolloin voitaisiin jutella kaikesta. Mutta teki TAAS oharit, eikä enää vastaa viesteihin,

Totuushan on se, että fiksumpi naishenkilö ois näistä "vinkeistä" ottanut onkeensa, mutta EI kukaan voi väittää, että nää olisi kauhean suoraan sanottuja asioita. Se, että se laittaa viestejä: "moi kaunotar", "mul on vähän ikävä sua" , "halausin kauheesti nähdä sut", "nähdäänkö huomenna neljältä jne.", "tykkään susta". VIesteissä on siis ollut muutakin, pitkiä viestejä, eikä vaan muutaman sanan virkkeitä. Kyllä nää mun mielestä viittaisi siihen, että se on kiinnostunut. Kai mä oon täys idiootti ja tyyppi nauraa partaansa kavereittensa kanssa. Mulle olisi riittänyt jos se heti alkuun olisi laittanut viestin "minulla on tyttöystävä, en halua nähdä sua", mutta viestitellään ja puhutaan netissä joinain iltoina tunteja. Ja nyt se ei enää "uskalla" vastata viesteihin mitään, olisiko se oikeesti niin vaikeaa laittaa yksi viesti, jota ei voi enää ymmärtää väärin, on se tän käyttäytymisen (sisältyy muutakin kuin vain tämä mitä kirjoitan) velkaa mulle selityksen, eikä sit roikottaa vielä vähän lisää hirttoköydessä.

Suorasanainen kiva mies, hitto. Ja voin sanoa, että en ole korviani myöten rakastunut vaan äärimmäisen vittuuntunut, että mä en ansaitse yhtä suoraa viestiä, jossa se kertoo ettei kiinnosta. Nyt se vähän niinkuin jätti mut "varalle" roikkumaan, jos vaikka tyttöystävän (ties vaikka olisi vaimo) kanssa tulisi ero.

No nähdään sit vaan töissä

Se mies on raukka luuseri. Ei uskalla erota tyttöystävästään, mutta haikailee silti koko ajan aidan toiselle puolen. Ja sitten toisaalta taas ei uskalla tehdä mitään radikaalia sen toisenkaan kanssa, vaan vetäytyy just hetkeä ennen. Todella raukkamaista käytöstä. Sinuna en lähtis tuohon mukaan, eihän tuo mies ole minkään arvoinen. Ei pätkääkään munaa seistä omien sanojensa takana. Pthyi.

No jaa, aika normaalia suhde säätöä. Et kuule ole ainoa joka tuohon on törmännyt. Kyllä sitä ihminen voi ihan oikeasti ihastua ja rakastuakin toiseen - vallankin jos kotona asiat ei ole enää millään mallilla ja yhteys on täysin katkennut. Se että eroaa ei sitten olekaan niin helppoa kuin luulis. Parisuhteessa on niin paljon muitakin sidosryhmiä ne voi olla tyttöystävän perhe (vaikkapa veli tai isä tai äiti), yhteiset ystävät, yhteiset kuviot jne. On helvatin helppo sanoa että jos joku muu kiinnostaa niin eroa. Vaan kun siinä ei aina erota vaan siitä tyttöystävästä/poikaystävätä, vaan koko elämästä johon on tottunut. EI sitä turhaan puhuta että ollaan yhdessä vaan tavan vuoksi - se on ihan oikeaa totuutta.

Olet kurjassa tilanteessa ap, sinuna ehkä kertoisin kiinnotukseni, mutta myös sen että miehen on selvitettävä oma tilanteensa ennen kuin ottaa yhteyttä. Sanot suoraan ettet tahdo olla "tarpeen vaatiessa kutsuttava". Voit odottaa mutta samalla kuitenki jatkaa omaa elämääsi eteenpäin... Miehen on tehtävä päätös.

Toki on liikeellä niitäkin miehiä jotka latelee latteuksia vain päästäkseen pöksyihisi. Mutta kuvaamasi tapaus ei suoranaisesti kuulosta siltä (jollette jo ole päätynyt vällyjen väliin). Yleensä sellaiset miehet ei välttis ees kerro siitä nykyisestä tyttöystävästään

Joo näinhän se on. Antaa miehen miettiä yksinään mitä haluaa. Mutta oikeesti tämmöset asiat, isot (aikuiset) ihmiset voivat hoitaa myös kauniimmin. Enkä oikeesti pyytänyt tai halunnut mitään muuta, kuin että se laittaisi yhden suorasanaisen viestin "Ei kiinnosta" tai "en halua nähdä". Mutta sieltä tulee "tykkään susta, nähdäänkö huomenna". Hahhah. Mun olisi pitänyt merkeistä ymmärtää, mutta olisi se voinut suoraankin sanoa, varsinkin kun ihastuneena sä uskot, että toinenkin on ihastunut.

Jatkan elelemistä vapaana naisena, käytännössä kaikki kiinnostavat miehet ovat varattuja hölmöjä. Sääli, kai mä sit 26-vuotiaana oon jo auttamattomasti myöhässä, jos en nyt halua miestä, joka on jo toisella kierroksella.

No jaa, aika normaalia suhde säätöä. Et kuule ole ainoa joka tuohon on törmännyt. Kyllä sitä ihminen voi ihan oikeasti ihastua ja rakastuakin toiseen - vallankin jos kotona asiat ei ole enää millään mallilla ja yhteys on täysin katkennut. Se että eroaa ei sitten olekaan niin helppoa kuin luulis. Parisuhteessa on niin paljon muitakin sidosryhmiä ne voi olla tyttöystävän perhe (vaikkapa veli tai isä tai äiti), yhteiset ystävät, yhteiset kuviot jne. On helvatin helppo sanoa että jos joku muu kiinnostaa niin eroa. Vaan kun siinä ei aina erota vaan siitä tyttöystävästä/poikaystävätä, vaan koko elämästä johon on tottunut. EI sitä turhaan puhuta että ollaan yhdessä vaan tavan vuoksi - se on ihan oikeaa totuutta.

Tietenkin eroaminen on vaikeaa. Mutta en mä siitä tyttöystävästä tiennytkaan kuin ihan vasta. Sen jälkeen kun kuulin siitä, en voinut kuvitellakaan, että painostaisin sitä eroamaan. Olisi vaan laittanut sen yhden yksinkertaisen viestin, jos ei kasvotusten tai puhelimessa voi sitä sanoa. Eikä mitään niin epämäärästä, jonka oikeesti kukatahansa tulkitsisi niinkuin minä. Mä tunnen itseni niin hölmöläiseksi.

Joo näinhän se on. Antaa miehen miettiä yksinään mitä haluaa. Mutta oikeesti tämmöset asiat, isot (aikuiset) ihmiset voivat hoitaa myös kauniimmin. Enkä oikeesti pyytänyt tai halunnut mitään muuta, kuin että se laittaisi yhden suorasanaisen viestin "Ei kiinnosta" tai "en halua nähdä". Mutta sieltä tulee "tykkään susta, nähdäänkö huomenna". Hahhah. Mun olisi pitänyt merkeistä ymmärtää, mutta olisi se voinut suoraankin sanoa, varsinkin kun ihastuneena sä uskot, että toinenkin on ihastunut.

Jatkan elelemistä vapaana naisena, käytännössä kaikki kiinnostavat miehet ovat varattuja hölmöjä. Sääli, kai mä sit 26-vuotiaana oon jo auttamattomasti myöhässä, jos en nyt halua miestä, joka on jo toisella kierroksella.

No ei kai se tuollaista viestiä laita kun on oikeasti ihastunut. Vai laittaisitko sä ihastukselle viesti : EI kiinosta.

Mä luulen että mies ihan oikeasti on ihastunut suhun mutta on nyt lirissä kun vanhasta on vaikea lähteä. Syitä voi olla monia...vaikkapa sitten vaan yhteinen asunto/lainat tms. Tai vaikka se läheisten piiri. Miehen vanhemmat ja tytön vanhemmat saattavat olla ystäviä, perheet sulautuneet jollain tavalla yhteen. Siitä on pirun vaikea lähteä koska koko pakka levähtää. Joo, suoraselkäistä olis vaan tehdä samantien asiat selviksi. Mutta kun tosielämä ei ole sitä. Sinäkin palloilet nyt tunteittesi kanssa, etkä tiedä mitä tehdä. Mies luultavasti kuule painii samojen juttujen parissa.

Mä olen ollut samankaltaisessa tilanteessa ja nyt olen tuon miehen kanssa ollut naimisissa 10 vuotta. Mies ihastui minuun vaikka asui avoliitossa toisen kanssa. Heidän suhde oli jollain tasolla jo kuralla (en usko että ihminen joka on tyytyväinen suhteessaan edes ihastuu toisiin). Mies palloili asian kanssa hetken...hänen exä kuitenkin "teki ratkaisun" pompaamalla sänkyyn mieheni veljen kanssa...Mies sai tuosta tietää ja sehän oli sitten vimoinen niitti heidän suhteeseen. Eli heillä todelllakin suhde oli jo karilla, muuten kai ei toisiin ihastuta tai käydä kuksimassa miehen veljeä...

Mä sanoisin sille suoraan että tää homma oli tässä. Eroaa ensin ja tulee sitten "takas", katotaan jos mua sit vielä kiinnostaa :)

No, kokemusta on tollasestakin entisessä elämässäni, ne ei jätä niitä naisiaan tai sitten mua ei enää kiinnosta... Tommoset ihmisethän on just niitä kaikista epäviehättävämpiä.

Mä sanoisin sille suoraan että tää homma oli tässä. Eroaa ensin ja tulee sitten "takas", katotaan jos mua sit vielä kiinnostaa :)

No, kokemusta on tollasestakin entisessä elämässäni, ne ei jätä niitä naisiaan tai sitten mua ei enää kiinnosta... Tommoset ihmisethän on just niitä kaikista epäviehättävämpiä.
Langan päähän ei roikkumaan toki pidä jäädä, en minäkään niin tehnyt silloin aikanaan. Sanoin juurikin noin miehelle että tee ratkaisusi ja sitten voi ottaa minuun yhetyttä jos siltä tuntuu. Sanoin kuitenkin että en jää odottamaan vaan jatkan elämääni...Se sattui silloin niin kovaa että tuntui et tukehdun.

Ja tadaa - viikon päästä tuosta erosta kuulin miehestä. Ja tossa se nyt tosiaan on ollut rinnalla 10 vuotta, 3 lasta meillä on ja rakastamme toisiamme edeleen syvästi.

Toki niitä pimpan perässä juoksijoitakin riittää, ja niitä jolle koskaan yksi ei riitä. Mutta toisenlaisiakin on. Mistä ne sitten erottaa, onkin vaikea sanoa. Kai se on niin että teot kertoo sen.

Mua vaan jotenkin hävettää koko juttu. Musta tuntuu, että mä olisin yksin ollut siitä oikeesti kiinnostunut ja se laittaa mulle niitä viestejä (kuitenkin ihan oma-aloitteisesti, itse en laittanut), joissa se kertoo niitä tarinoitaan ja ikävää, vaikka se ei niitä ois tarkottanutkaan. Mutta eikai se, että sä ihastut ja elät tunteella enemmän (olen tunneihminen) ole mikään häpeä? Kai mäkin tässä kohta, parin vuoden sisään viimeistään, muutun kyyniseksi vanhaksipiiaksi. Tuntuu, että se vedätti mua ihan 6-0. Musta on niin hassua, että parissa viikossa mulla tapahtu elämässä näin paljon, mutta kuitenkin niin vähän. Se ihastuminen on kyllä niin ihanaa, mutta en mä tällaista sekoilua jaksa "mulla on tyttöystävä, tykkään sustakin, en enää tiedä mitä haluun". Ja kai se valintansa teki jo, kun se ei enää viestiin vastaa. Mut sen olisi voinut sanoa suoraan, eikä jättää toista miettimään ja ihmettelemään.

Kai mä jotenkin oon ihastunut siihen, koska toivon syvästi, että törmään siihen tänään töissä, jotta voin saada sanottua sille pari sanaa ja saan sen ns. "out of system".

"out of system".[/QUOTE]

siiis out of my system. Mulle ois riittänyt yksi kasvokkain keskustelu, jossa olisin saanut sanottua sille jotain ja sit käsitellyt tän asian muun päänsisällä. Nyt mulla on vaan kauhea ärsytyts ja vitutus ja hirveä lapsellinen pettymyt.

Ai niin joo. Heti alkuun se kyseli paljon mun suhteistani, eli siis aikasemmasta poikaystävästä, että kauan oltiin yhdessä ja koska erottiin ja miksi erottiin jne. Kun kysyin häneltä tyttöystävästä (eli siis onko semmoista) vastaus oli aikalailla sanatarkasti: "mmmh miten sen nyt sanoisi, suoraan sanottuna mä oon sellainen, joka etsii sitä oikeaa. En voi olla suhteessa, josta puuttuu rakkaus ja muu sellainen". Eli aika ovela vastaus kysymykseen, joss kysyin onko sulla tyttöystävää. Miten mä voin olla näin hölmö? Mä oon kauheen naiivi tunneihminen oikeesti ja pidän sitä melkeinpä hyvänä piirteenäni, miksi on kuitenkin ihmisiä, jotka käyttää sitä hyväksi? Sanokaa te, miten toi nyt ois pitänyt tulkita. Sanoko se suoraan, ettei se haluu jutella tai ettei se oo kiinnostunut tai muuta.

Se sano myös mun suhteesta (joka oli siis pitkä monen vuoden suhde), että "parempi tajuta myöhään että suhde ei toimi, kun ei milloinkaan". Kysyin siltä myös aikasemmin toisessa tilanteessa, että onko sillä tyttöystävää, jolloin vastaus oli "joo on mulla joku 3-4 hahah". Mä sanoin siihen jotain, että "ei kannata sekaantua liian moneen naiseen samaanaikaan, naiset on vähän vaikeita". Se reagoi vaan nauramalla.

Laittakaa vielä jotain kommentia. Mä oon jo koko päivän melkein tärissyt kiukusta ja kohta pitäisi lähteä 12 h yötöihin, jes. No ehkä ei oo sitten aikaa ajatella tota mieshenkilöä.

Mä oon niin masentunut, kun tapaan miehen, josta pidän lainkaan, niin harvoin! Niin sit sekin on varattu ja vielä raukka.

Mä voin kertoa sulle oma kohtaisesti, että mulle oli tollanen tilanne. Ja vielä naurettavammaksi tilanteen teki se, että kyseessä mun exä. Hän päätti suhteemme sillä samalla hetkellä kun uuden löysi. Itse jäin kärsimään ja tuntui olo todella hylätyltä. He alkoivat tämän naisen kanssa seurustelemaan sillä sekunnilla kun tapasivat ja meni kuukausi, puoltoista kun alkoi tulla mulle tekstareita kuinka kaipaa ja ikävöi, tahtoo tulla takaisin.

1,5kk ajan nähtiin ja harrastettiin seksiä vaikka hänellä tyttöystävä kotona olikin. Hän vannoi, ettei rakasta ketään muuta kuin minua ja tahtoo tulla takaisin kotiin. Haluaa perheensä takaisin. Aina kuitenkin tuli tyhjiä lupauksia, viesteihini vastasi vain kun itseään huvitti ja oli mustasukkainen tapailemastani miehestä.

1,5kk mä jaksoin, kunnes mulle riitti. Ilmoitin, että jättää mut rauhaan. En tahtonut enää olla se "joku muija ketä käy panemassa", kun meillä kuitenkin oli yhteinen menneisyys ja nykyisensä tuntenyt vasta 3kk. Hän ei kuitenkaan koskaan tule sen naisen luota lähtemään ja tulemaan takaisin. Ei vaikka kuinka lupailee..

Meidän tilanteemme oli täysin sama kuin sinulla, paitsi että minä olin se kenen kanssa suhde oli kestänyt jo yli 2 vuotta. Tämä uusi nainen voitti, minä annoin hänen voittaa.

"Mies" kuka ei osaa päättää mitä tahtoo, ei silloin myöskään tunteitaan viljele ympäriinsä vaan ensin miettii omat halunsa ja kykynsä!! Ei nämä ole miehiä vaan mikkihiiriä...

Joo. Se on kyl oikeesti aika sikamainen tyyppi. Ärsyttää niin älyttömästi.

Nyt se sitten soitti, ei ole siis nyt vastannut mun puheluihin. Ollaan samassa työpaikassa, se oli just menossa töihin ja sano, että haluaa nähdä. Eli nähdään sitten jollain tauolla. Jospa sillä olisi nyt pokkaa sanoa suoraan, ettei se halua mitään.

Vaikka tää on tosiaan vaan sen kaksi viikkoa kestänyt, meillä juttu luisti tosi hyvin, oli hauskaa, senkin mielestä siis. Mut musta tuntuu, että mun kärsivällisyys ei kauhean pitkään riitä, kun se on tänkin lyhyenä aikana ehtinyt pompottaa mua ihan miten sattuu.

Yhteistyössä