Miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedemies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehillä on ollut maailman sivu enemmän aikaa kehitellä vempaimia ja katsella taivaalle kuin naisilla. Miksikö? Päätelkää itse.

Nykyäänkin jos nainen pyhittää elämänsä esim. tieteelle eikä tee lapsia niin häntä pidetään itsekkäänä ja epänaisellisena. Miksikö näin? Kulttuuri, se on vastaus.

ei nykypäivänä kukaan ketään estä tekemästä mitään. silti kaikki keksijät on miehiä.

miehellä on paljon ahtaampi rooli kun naisella suomessa..

feministit on just tälläisiä uhriutujia.. että nainen on uhri vaikka ei ole. nainen ei vaan oo yhtä älykäs keskimäärin niinkun alottaja todisti.

[QUOTE="mies";28097460]ei nykypäivänä kukaan ketään estä tekemästä mitään. silti kaikki keksijät on miehiä.

feministit on just tälläisiä uhriutujia.. että nainen on uhri vaikka ei ole. nainen ei vaan oo yhtä älykäs keskimäärin niinkun alottaja todisti.[/QUOTE]

en vois olla viisas! oon nört mutta kuitenkin juntti! : ).Elämää ei sen ihanamppaa!

[QUOTE="mies";28097381]naiset suuttuu kun joku uskaltaa puhua suoraan :D

feministit opettaa koulussa, että miehet on sikoja. mutta jos lähdetään vertaamaan sukupuolten saavutuksia niin niistä feministit on ihan hiljaa..[/QUOTE]

miksi feministit korostaisivat asiaa, joka ei ole heille tärkeä? Mies joka istuu tietokoneella huutaa vaimolleen tuo kaljaa ja pidä ne lapset hiljaisina, minä suunnittelen täällä näkymätöntä puhelinta. Tottakai feministi puhuu tästä naisen paskasta asemasta eikä siitä miten älykäs mies on ollut. Miten naisten tasaarvoa parantaisi se että luetellaan menestyneitä naisia? Ei mitenkään. Ei Kokkikaan ala selittää, miten vaihdetaan auton jakohihna. Ei se edistä mitenkään kokin mainetta keittiöalalla.

Vaikka olisin vähän feministi. Mielestäni miehillä ja naisilla on täällä omat tehtävänsä. Tai oikeastaan kaikilla omansa. Minä olen vastaan sitä käsitystä että naisen tehtävä on aina vähempiarvoisempi ja nainen myös yleisesti vähempiarvoisempi.

[QUOTE="vieras";28097512]miksi feministit korostaisivat asiaa, joka ei ole heille tärkeä? Mies joka istuu tietokoneella huutaa vaimolleen tuo kaljaa ja pidä ne lapset hiljaisina, minä suunnittelen täällä näkymätöntä puhelinta. Tottakai feministi puhuu tästä naisen paskasta asemasta eikä siitä miten älykäs mies on ollut. Miten naisten tasaarvoa parantaisi se että luetellaan menestyneitä naisia? Ei mitenkään. Ei Kokkikaan ala selittää, miten vaihdetaan auton jakohihna. Ei se edistä mitenkään kokin mainetta keittiöalalla.

Vaikka olisin vähän feministi. Mielestäni miehillä ja naisilla on täällä omat tehtävänsä. Tai oikeastaan kaikilla omansa. Minä olen vastaan sitä käsitystä että naisen tehtävä on aina vähempiarvoisempi ja nainen myös yleisesti vähempiarvoisempi.[/QUOTE]
jos mies niin iske!

[QUOTE="vieras";28097512]Vaikka olisin vähän feministi. Mielestäni miehillä ja naisilla on täällä omat tehtävänsä. Tai oikeastaan kaikilla omansa. Minä olen vastaan sitä käsitystä että naisen tehtävä on aina vähempiarvoisempi ja nainen myös yleisesti vähempiarvoisempi.[/QUOTE]

Eihän tyhmempi tarkoita välttämättä vähempiarvoista?

[QUOTE="mies";28097460]ei nykypäivänä kukaan ketään estä tekemästä mitään. silti kaikki keksijät on miehiä.

feministit on just tälläisiä uhriutujia.. että nainen on uhri vaikka ei ole. nainen ei vaan oo yhtä älykäs keskimäärin niinkun alottaja todisti.[/]

korkea ÄO löytyy todennäköisesti todennäköisemmin mieheltä, mutta älykkyys ei todellakaan rajoitu oikeasti siihen, mitä tuolla mitataan. Minä arvostan ainakin kokonaisvaltaista älyä enkä niinkään sellaismiestä joka istuu tietokoneella suurimman osan ajasta, ei lisäänny koska ei uskalla puhua naiselle, katsoo naista kuin alienia ja vetää käteen. Koodaa päivät pitkät ja ehkä keksii näkymättömän puhelimen. Saa ehkä jonkun palkinnon älykkyydellään.

kokonaisvaltaisesti älykäs saattaa ehkä toimia lääkärinä, osaa parantaa potilaansa, ehkä keksiä avun syöpään, arvostaa muita ihmisiä, on sosiaalisesti älykäs eli arvostaa keskustelukumppania, ei lyttää hänen mielipiteitään, ymmärtää myös että toisella ihmisellä voi olla toisenlainen mielipide ja vielä täysin hyvä sellainen, ei puhu naisista kuin esineistä.

Ymmärrätkö eron? Jälkimmäinen kuulostaa yllättäen naiselta. Tuollaisia miehiä on harvassa.

Tosin miehen näkökulmasta jälkimmäisen muu kuin looginen älykkyys ei ole millään tavalla tärkeää vaan turhaa.

[QUOTE="mies";28097525]Eihän tyhmempi tarkoita välttämättä vähempiarvoista?[/QUOTE]

minä sitä sanonutkaan. Sanoin yleisesti, että olen feministi, mutta arvostan molempia sukupuolia ja että tärkeintä on olla samanarvoinen. Esimerkiksi niin, että naisen työtä ei arvosteta, jos ei joudu käyttämään yhtiö paljon älyä siihen.

En ole vielä tavannut miestä, joka olisi pitänyt naisia tyhmempinä muttei alempina. Se ei viime kädessä vain taida olla mahdollista. Toki vastaan on tullut liuta miehiä, jotka ovat tosiasiassa poteneet alemmuudentuntoa ja siksi uhonneet, ja toisaalta miehiä jotka ovat ihan tosissaan kuvitelleet puhtaasti arvostavansa naisia.

[QUOTE="vieras";28097532]kokonaisvaltaisesti älykäs saattaa ehkä toimia lääkärinä, osaa parantaa potilaansa, ehkä keksiä avun syöpään, arvostaa muita ihmisiä, on sosiaalisesti älykäs eli arvostaa keskustelukumppania, ei lyttää hänen mielipiteitään, ymmärtää myös että toisella ihmisellä voi olla toisenlainen mielipide ja vielä täysin hyvä sellainen, ei puhu naisista kuin esineistä.[/QUOTE]

Naisten hyvät keskustelutaidot löytää jo tästä ketjusta. Loukataan henkilöä ja ei keskutella asiasta.

Puhutko nyt ihmistyypistä, jota arvostat, vai älykkäästä ihmisestä? Totta kai kaikki pitävät sosiaalisesti taitavasta ihmisestä. Toki se voi olla älykkyyttä osata olla sanomatta, mitä naisista oikeasti ajattelee.

Kun miehet on niin älykkäitä, miksi heidän toimestaan maailmassa on niin paljon tapettu omia lajitovereita? Siihen kyllä älyä riittää muttei eliniän pidentämiseen ;)

[QUOTE="vieras";28097576]se, että viitsi esittää muuta kun on ja jaksaa jauhaa muiden ihmisten asioista ja salkkareista ja muista tyhjänpäiväisestä, ei tee kenestäkään älykästä[/QUOTE]

minä en kun pakosta....omat suosikit menee discoverylle!

[QUOTE="jep jep";28097579]Kun miehet on niin älykkäitä, miksi heidän toimestaan maailmassa on niin paljon tapettu omia lajitovereita?[/QUOTE]

sellaiset miehet pääsee ainakin lisääntymään. breivikille ja muille lähetetään säkkikaupalla kosintakirjeitä.

[QUOTE="vieras";28097585]sellaiset miehet pääsee ainakin lisääntymään. breivikille ja muille lähetetään säkkikaupalla kosintakirjeitä.[/QUOTE]

mitä? kosinta kuka kosii sekoa?

Se että ihan alusta asti miehellä ja naisella on olleet täysin erilaiset vastuualueet ei tarkoita sitä että toinen sukupuoli olisi toista älykkäämpi. Tiedeäly on ihan erilaista kuin esim tunneäly, ja yritys asettaa niitä samalle viivalle on suoraan sanoen tyhmää.

Miehet tienaavat enemmän kuin naiset ja tämäkin johtuu niistä vastuualueista. Valitettavasti jonkun on jokaisessa lajissa otettava vastuu jälkeläisistä. Jos miehet synnyttäisivät, tämäkin asia olisi ihan toisenlainen.

Näillä mennään, turha siitä on tapella, varsinkaan sellaisten ihmisten kanssa jotka yrittävät kaikkensa ollakseen tärkeitä. Mulle riittää se että tiedän itse olevani arvokas ja mieheni arvostaa minua.

Kaikki ovat kuullet naisten itkuvirren pienemmästä palkasta sekä miesjohtajien ja -päättäjien suuremmasta määrästä. Kirjoitan tämän, jotta te naiset ymmärrätte näiden asioiden syyt sekä oman paikkanne tässä yhteiskunnassa ja maailmassa.

On oikeudenmukaista, että Esko Valtaoja on professori eikä se apuluokan Make. On oikeudenmukaista, että jokaista kohdellaan kykyjensä mukaan. Tämän naiset varmasti allekirjoittavat, mutta silti valittavat, miksi miehet ovat päättäjinä.

Miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset. Kyseessä on faktuaalinen tietoväite, jota ei käy kiistäminen. Miesten älykkyys on tieteelisesti hyväksytty tosi, esimerkikinä tutkimus http://www.iqcomparisonsite.com/SexDifferences.aspx .

Tutkimustiedon lisäksi kaikki maailman tapahtumat huutavat miesten suurempaa älykkyyttä. Miehet ovat voittaneet 95% Nobel-palkinnoista. Vain neljä naista on voittanut fyysikassa, kemiassa tai taloustieteissä. Kaikki se, mitä olemme saaneet fysiikalta, kemialta ja matematiikalta on miesten ansiota.

Miesten keksintöjä lienee turha luetella. Sähkö, autot, tietokoneet, lääketiede, demokratia, ihmisoikeudet. Naiset ovat keksineet tiskinkuivauskaapin.

Toivonkin naisilta enemmän kunnioitusta teitä keskimäärin korkeamman äo:n omaavia miehiä kohtaan. Ja toivon, että yhteiskunnallisen keskusten taso naisilla kasvaisi, kun he ymmärtävät syyn ja seurauksen miespäättäjien korkeammalle määrälle.

haha, kerrankin faktaa feministeille ja muille uskovaisille.

Onpa ollut älykästä keskustelua :D

Joo miehet ovat maailman nopeimpia juoksijoita ja ovat keksineet enemmän tieteensaralla. Kukaan mies joka on peruskoulun käynyt, ei varmaan kuitenkaan kiellä miesten ja naisten aseman olleen hyvin erilainen ennenvanhaan. Jos näillä tutkimuksilla halutaan tässä päteä, niin naisethan ovat "fiksuuntuneet" huomattavasti tasa-arvon parantuessa. Kun naisille on annettu samanlaiset oikeudet käydä kouluja ja mennä töihin, olemme "viisastuneet" ja pärjäämme paremmin tutkimuksissa. En usko että evoluutio on kuitenkaan, yhtäkkiä kehittänyt meitä viisammiksi, joten naiset ovat olleet varmasti ihan yhtä viisaita ennenkin, mahdollisuudet käyttää älyä ovat olleet vain erilaiset.

2009 neljä naista sai nobelin palkinnon (kaksi lääketieteestä). Miehet saivat enemmän, mutta kehitystä on ollut! Uskon että tulevaisuudessa sukupuolijakauma ei ole enään noin suuri.

Jos älyä halutaan mitata sillä kuka keski eniten ja mahtavampia keksintöjä 1900 luvulla, niin okei miehet voitti. Tulevaisuudessa (ja nyt jo nykyisyydessä) tilanne on paljon surullisempi, koska miehet eivät sopeudu nykymaailmaan yhtähyvin kuin naiset. Kun puhutaan syrjäytyneistä nuorista, heistä suurinosa on miehiä. Vaikka miehet tienaavat hieman parempia palkkoja, naiset työllistyvät paremmin (mm. hoito-alalle. Jostain syystä työttömät miehet eivät hakeudu sinne missä duunia on).

Naiset ovat osanneet (olleet fiksumpia?) mukautua nykymaailman muutoksiin ja järjestää itselleen tukea, järjestelmiä, työpaikkoja (kyllä! onko kukaan huomannut kynsisalonkien räjähtäneen kasvun? kun naisilla ei ole työpaikkoja, he ovat järjestäneet itselleen sellaisia), hakea apua ongelmiin ja mukautua. Miehillä tilanne on paljon huonompi ja jonkun pitäisi oikeasti auttaa miehiä!

Voi sinua, ap. Vaihtaisit välillä levyä =)

Joku sinutkin on kantanut, synnyttänyt, ruokkinut, hoitanut ja opettanut puhumaan, pukemaan ja pyyhkimään perseesi. Sen ihmisen ansiosta sinäkin olet olemassa ja sinulla on mahdollisuus paukuttaa paskaasi tänne plussalle päivästä toiseen. Mielikuvissani olet työtön ja yksinäinen runkkari, joka kerrostalokaksiossaan vihaa koko naissukupuolta. Mitä merkittävää sinä olet saanut aikaiseksi tässä yhteiskunnassa? Oletko tehnyt keksintöjä, tutkimusta, kirjoittanut kirjoja, tehnyt taidetta? Tuskin. Sinun jälkesi päättyvät maallisen vaelluksesi päättyessä ja sehän varmasti jaksaa vituttaa :)

• Tykkää
Reactions: ansarikukka

Yhteistyössä