:kieh: :kieh: lainas mun pinsetit ja nyt niitä ei löydy mistään, kun asiasta kysyy niin vastaus on "en minä tiiä" :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Meillä mies ei tartte paljoa pinsettejä niin ei sillä ole tarvetta ollu omille, nytkin poisti tikun pojan kädestä (pisteet siitä ) mutta missä on mun pinsetit kun niitä tarttisin. Ei varmaan auta kun jatkaa etsintää.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Meillä mies ei tartte paljoa pinsettejä niin ei sillä ole tarvetta ollu omille, nytkin poisti tikun pojan kädestä (pisteet siitä ) mutta missä on mun pinsetit kun niitä tarttisin. Ei varmaan auta kun jatkaa etsintää.
Ite oot kuitenkin hukannu ne
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Meillä mies ei tartte paljoa pinsettejä niin ei sillä ole tarvetta ollu omille, nytkin poisti tikun pojan kädestä (pisteet siitä ) mutta missä on mun pinsetit kun niitä tarttisin. Ei varmaan auta kun jatkaa etsintää.
Alkuperäinen kirjoittaja tosimies:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Meillä mies ei tartte paljoa pinsettejä niin ei sillä ole tarvetta ollu omille, nytkin poisti tikun pojan kädestä (pisteet siitä ) mutta missä on mun pinsetit kun niitä tarttisin. Ei varmaan auta kun jatkaa etsintää.
Tosimiehet ei pinsettejä käytä, tikku kaivataan moralla tms puukolla pois jos niin paljon haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tosimies:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Meillä mies ei tartte paljoa pinsettejä niin ei sillä ole tarvetta ollu omille, nytkin poisti tikun pojan kädestä (pisteet siitä ) mutta missä on mun pinsetit kun niitä tarttisin. Ei varmaan auta kun jatkaa etsintää.
Tosimiehet ei pinsettejä käytä, tikku kaivataan moralla tms puukolla pois jos niin paljon haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja tosimies:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Meillä mies ei tartte paljoa pinsettejä niin ei sillä ole tarvetta ollu omille, nytkin poisti tikun pojan kädestä (pisteet siitä ) mutta missä on mun pinsetit kun niitä tarttisin. Ei varmaan auta kun jatkaa etsintää.
No onneks sä olet jonkun palstamamman alterego etkä tule joutumaan poistamaan moralla tikkua lapsen kädestä :hug: