MIEHET ON PER*EESTÄ!!! (aloitus sisältää kiroilua ja avautumista...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
miksi vitussa miesten pitää olla niin typeriä persreikiä... oikeita super idiootteja kuuroja paskoja!!!
vittu minä jaksa enää yhtäkään miehenketaletta, tuon pojan kasvatan kyllä fiksuksi mieheksi joka ei osoita päivittäin miesrodun alemmuutta... kun ei vaan mene mikään jakeluun, mitään ei ymmäretä, ja sitten jos ymmärretään niin ymmärretään väärin... jos sanon ei niin oikeasti vissiin tarkoitan kyllä ja toisinpäin... eli kun sanon haluavani eron, niin nyt sitten mies kuvittelee että en halua... joten halailee ja heruttaa!!! :headwall: :headwall: :headwall:
saatana minä sille mitään persettä anna... en halua halata enkä suukottaa... mutta ei mene jakeluun.. sitten ryitään herneet nenään kun olen taas niin nihkeä :headwall: :headwall:
revin tuolta kuvatukselta kohta pään irti jos vielä kerran kysyy millanen olo mulla on... oo sille nyt sen miljoona kertaa selittänyt että ei se mun olo muutu päivässä, eikä kahdessa, ei edes viikossa... mutta ei.. joka saatanan päivä kysyy sen kolme kertaa millanen olo on... haluatko puhua...?? ja kun en halua niin sitten repii taas herneet nenuun... |O |O |O
nyt pitäis TAAS lähteä sinne typerään pariterapiaan jossa mies arvatenkin avautuu siitä että olen TAAS ollut niin sulkeutunut ja hän kaikkensa yrittää..

VITTU |O |O |O

nokun ärsyttää |O |O |O ja sitten ärsyttää se että ärsyttää... ja sitten taas syyllistän itteeni että olempa taas perseestä kun en osaa huomioida miehen tunteita... ja sitten ahdistun taas lisää ja sitten vituttaa entistä rankemmin ja sitten lopuksi taas syytän itseäni kun ikinä olen mennyt suuni avaamaan... :headwall: :headwall: :headwall:

kohta se mis taas kömpii tuolat yläkerrasta kyselemään... varmaan tinttaan jos kysyy |O |O |O sitte se sen piestyn koiranpennun katse mitä täällä saa katsella.. tekis mieli ravistella ja huutaa että saatana kasvata nyt itelles saatana munat... en mä ymmärrä että miksi se ei voi olla vihanen, huutaa ja riehua.. se olis niin paljon helpompi kestää... kun mua niin ärsyttää nössö käytös.. |O |O |O ja joo, tiiän että olen tunteeton paska :headwall: :headwall:

moni on sulle sun miehestä varmaan tosi kateellinen, kerrankin se on mies joka on avoin ja nainen sulkeutunut. Yleensä tämä ongelma koetaan toisinpäin, olet varmaan asiasta joskus kuullutkin.
Kuulostaa siltä ettei sun kanssa ole ihan helppoa elää....
Tsmppiä kovasti teille molemmille, toivottavasti pystyt menemään puolitiehen vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
moni on sulle sun miehestä varmaan tosi kateellinen, kerrankin se on mies joka on avoin ja nainen sulkeutunut. Yleensä tämä ongelma koetaan toisinpäin, olet varmaan asiasta joskus kuullutkin.
Tsmppiä kovasti teille molemmille, toivottavasti pystyt menemään puolitiehen vastaan.

no, mä oon sulkeutunut kun toinen ahistelee kokoajan kysymyuksillä mihin ei kuitenkaan halua kuulla vastausta, ja lisäks oon pyytänyt että antaa mulle tilaa... mutta ei :headwall: :headwall:
en varmaan olekkaan helppo ihminen... mutta eipä tuo rötvälekkään ole... mulla sentään on tekosyy, olenhan sekopää |O |O

niin ja otdennäköiseti ennen ku ilmoitit erosta valitit kun mies ei halaa eikä suukota? Valitit että mies ei halua puhua sun kanssa? Mies ei haluu kuunnella sun tunteita, tietää miltä susta tuntuu? Nyt kun mies yrittää olla sulle hyvä niin valitat siitäkin. Jos mies haluaa sun kanssa vielä yrittää, pitää perheen kasassa, niin MITÄ sen sitten pitäisi tehdä jos noi ei kelpaa?!?!

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:

no, mä oon sulkeutunut kun toinen ahistelee kokoajan kysymyuksillä mihin ei kuitenkaan halua kuulla vastausta, ja lisäks oon pyytänyt että antaa mulle tilaa... mutta ei :headwall: :headwall:
en varmaan olekkaan helppo ihminen... mutta eipä tuo rötvälekkään ole... mulla sentään on tekosyy, olenhan sekopää |O |O

tiedän, on ärsyttävää muuten se, että sulta kysytään jotakin mutta ollaan valmiit hyväksymään vain tietynlaisia vastauksia, ei kunnioiteta toisen asiaa.
Ja tilan antaminen on yksi juttu kanssa, toivottavasti saisit miehen johonkin hetkeksi tai pääsisit itse jonnekin ettei tarvitisisi edes nähdä ainakaan viikkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja menee kohta multakin:
niin ja otdennäköiseti ennen ku ilmoitit erosta valitit kun mies ei halaa eikä suukota? Valitit että mies ei halua puhua sun kanssa? Mies ei haluu kuunnella sun tunteita, tietää miltä susta tuntuu? Nyt kun mies yrittää olla sulle hyvä niin valitat siitäkin. Jos mies haluaa sun kanssa vielä yrittää, pitää perheen kasassa, niin MITÄ sen sitten pitäisi tehdä jos noi ei kelpaa?!?!

no antaa mun olla rauhassa, hyväksyä tosiasia että haluan erota...
jos kerran haluaa tietää miltä musta tuntuu niin kuuntelis sitte...
jos sanon sille että jatkuva ahistelu saa mut haluamaan vetää ranteet auki, niin vois kuvitella että antais sitte olla... :headwall: :headwall: mutta ei..
sitä paitsi jos ois aikasemmin ollut halukas kuuntelemaan niin ehkä en olis näin saatanan sekaisin.. |O |O (joo, ja tiiän että suurin vika on mussa itessäni..)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no ei ne ap kaikki miehet oo samanlaisia :hug:

mun kokemuksen mukaan on olemassa hyvän näköisiä idiootteja, idiootteja, nössöjä, nössöjä idiootteja.... |O |O

no sie et oo vaan vielä löytäny sitä omantyyppistä miestä, siittä se vaan johtuu :snotty: :hug:

no ei ne ap kaikki miehet oo samanlaisia :hug:

mun kokemuksen mukaan on olemassa hyvän näköisiä idiootteja, idiootteja, nössöjä, nössöjä idiootteja.... |O |O

no sie et oo vaan vielä löytäny sitä omantyyppistä miestä, siittä se vaan johtuu :snotty: :hug:

enkä usko että löydän... muutan pojan kanssa johonkin timbuktuun ja ryhdyn erakoksi :snotty: :snotty:

nyt alkaa vähän vitutus hellittämään... vaikka hetkellisesti nous huippulukemiin kun mies hyökkäsi halailemaan.. ja kun yritin pyristellä irti niin piti vaan tiukemmin kiinni.. :headwall: :headwall: kun mua nyt vaan ahistaa kaikki koskeminen ja läheisyys sen kanssa |O |O

Mua taas ärsyttää se, että kerrankin mies olisi valmis tekemään töitä suhteen eteen niin saa haukut |O Jos tilanne olisi toisinpäin, mies käyttäytyisi kuin ap ja ap kuin hänen miehensä, niin johan se saisi haleja ja kannustusta että yritä vielä, kyllä se siitä :headwall:

Miten se ilmenee ettei kuuntele sua jos sä kerrot sille tunteistasi? Eikä siitä terapiasta ole mitään hyötyä jos et itse suostu siellä rehellisesti puhumaan. Sulle se tekee ihan hyvää saada ammattiapua.

jos sanon sille että jatkuva ahistelu saa mut haluamaan vetää ranteet auki, niin vois kuvitella että antais sitte olla... :headwall: :headwall: mutta ei..
sitä paitsi jos ois aikasemmin ollut halukas kuuntelemaan niin ehkä en olis näin saatanan sekaisin.. |O |O (joo, ja tiiän että suurin vika on mussa itessäni..)

Aika hankala tilanne teillä :hug:

Kirjoitit tuossa, että jatkuva ahistelu saa sut haluamaan vetää ranteet auki. Niin siis miehesikö ahistelu? Onko teillä on pitkään ollut ongelmia? Ja kuinka kauan olette käyneet terapiassa? Mikä teidät tällaiseen kriisiin johti?

Toivottavasti saat jotain apua tilanteeseesi ja elämäsi selkiytyy :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua taas ärsyttää se, että kerrankin mies olisi valmis tekemään töitä suhteen eteen niin saa haukut |O Jos tilanne olisi toisinpäin, mies käyttäytyisi kuin ap ja ap kuin hänen miehensä, niin johan se saisi haleja ja kannustusta että yritä vielä, kyllä se siitä :headwall:

Miten se ilmenee ettei kuuntele sua jos sä kerrot sille tunteistasi? Eikä siitä terapiasta ole mitään hyötyä jos et itse suostu siellä rehellisesti puhumaan. Sulle se tekee ihan hyvää saada ammattiapua.

no ensinnäkin ammattiapua odotan... vielä en vaan oo päässy... mies kysyy että millanen olo mulla on, ja kun vastaan niin niin olen itsekäs kun puhun vain omista tunteistani... kun kerron ahdistuksestani koskien about mitätahansa asiaa... nyt esim kodinhoitoa... kun koen että olen huono äiti ja vaimo kun mua ei vaan kiinnosta pitää kotia siistinä ja puhtaana... niin hetken päästä mies tokaisee että häntä niin ärsyttää että teen vaan "pakolliset" työt täällä.. :headwall: :headwall:
ja siis mulla on oikeasti henkisiä ongelmia jotka johtuu suuresta määrästä paskaa elämän varrelta... ja nyt mies sitten lisää sitä kekoa tässä... |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:

Aika hankala tilanne teillä :hug:

Kirjoitit tuossa, että jatkuva ahistelu saa sut haluamaan vetää ranteet auki. Niin siis miehesikö ahistelu? Onko teillä on pitkään ollut ongelmia? Ja kuinka kauan olette käyneet terapiassa? Mikä teidät tällaiseen kriisiin johti?

Toivottavasti saat jotain apua tilanteeseesi ja elämäsi selkiytyy :hug:

no siis tää mun ahistus on kerääntynyut 17 vuoden ajan... ei meillä ole mennyt parisuhteesa hyvin pitkään aikaan... mutta nyt sitten tilanne pamahti silmille kun yritin miehelle siitä kertoa... sitten menin pettämään ja nyt sitten olen vaan vitunkyrpäpaska joka on loukannut meistä ja jonka pitäis nyt vaan korjata avioliitto vaikka ei halua.. nyt ois toinen kerta tulossa sitä terapiaa..
mutta kun terapeutti ei miellytä mua, meni miehen puoelle, sanoi että olen vihainen ihminen ja että mieliala lääkkeet ei tee ihmisestä tunteetonta.. :headwall: :headwall:

Yhteistyössä