Miehet on omituisia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Hän sanoi lähtevänsä kauppaan tutkimaan ulko-ovivalikoimia. Kysyin, että käykö hän samalla viikon ruokaostoksilla.
Hän lupasi käydä, jos on lista.
No mie kysyin, että käykö suurpiirteinen lappu, vai pitääkö olla tarkkakin listaus.
Vastauksen jo arvaten aloin samalla kirjoittaa tarkkaa listaa... mutta nyt kun se lista ois kokolailla tarkasti valmis, niin mies on jo mennyt menojaan.

Siis ei multa nyt ihan parissa minuutissa onnistu mikään tarkka listaus... ja mieskin sen tiesi, ja sanoikin lähtiessään, että jos kävisit sittenkin itse.
Vaan eipä se mitään... mielummin menenkin itse, niin voin vielä muokata listaa mieleisekseni kunhan näen kaupan valikoiman.

Mutta se omituisuus oli nyt siinä, että oishan tuo voinut heti sanoa, että käy itse vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei mulle ainakaan kukaan kerro että millon pitää kaupaan mennä ja mitä sieltä tuoda pitää... :o

"Tuo jotain ruokaa kaupasta" on yleisin huikkaus jos olen lähdössä kaupunkiin päin.

no mulle ei kukaan huutele, ite saatan ajatella että pitää kaupassa käydä

Heh, meillä toi vielä kääntyis niin, että mies ihan oikeesti kuvittelis jopa käyneensä siellä kaupassa. Eli seuraavan kerran ku mä napisisin sille jostain kotihommista, niin vastaus olis "Kävinhän mä just kaupassa..." B). Mun mies on ehkä maailman taitavin ihminen aivopesemään ittensä... luulee tehneensä vaikka mitä, mut oikeesti ei oo tehny yhtään mitään :whistle:

Mun miehelle pitää aina kirjoittaa tarkka lista, kun menee ruokakauppaan. Itse kurkkaan vain jääkaappiin ennen kuin lähden kauppaan ja ostan sen mitä puuttuu ja mietin matkalla parin seuraavan päivän päiväruuat ja ostan ne aineet kanssa. Olen tätä samaa miehelle ehdottanut, mutta laihoin tuloksin. Ei tämä kyllä mikään varsinainen ongelma meidän perheessä oo, kukin tyylillään. =)

Alkuperäinen kirjoittaja nöpönenän äiti:
Ei tämä kyllä mikään varsinainen ongelma meidän perheessä oo, kukin tyylillään. =)

Siis ei tää meilläkään oo ongelma... mie mielelläni käyn itse siellä kaupassa. Kunhan lähinnä vaan heitin ilmaan ajatuksen, että jos mies kävisi välillä... mutta loppuviimeeks taitaa olla paras käydä itse, vaikka ois odottanut listaakin... Sitä listaakin ois voinut oikolukea niin sujuvasti, että puolet ois jäänyt kauppaan kuitenkin ;)

Yhteistyössä