A
a.p
Vieras
Tuli tossa illalla puhelu miehen puhelimesta. Mies on kavereidensa kanssa viikonloppua viettämässä, ja eräs kavereista sitten soitteli.
vastasin yllätyneenä puhelimeen, miehellä kun ei ole tapana soitella juhlimasta.
Puhelu meni kutakuinkin näin:
"She on Matti tässhhä terve! Piti shoittaa kun tuo Mikko on tossha ihan paniikissha kun menin tekemään shille fritshun, ja pelkää shun shuuttuvan. Mitesh on ilta muuten mennyt?"
Vastailin vain jotain juujuu, ja seuraavaksi tuli mies puhelimeen.
"she tuo Matti yritthi tehdä fritshua mutta en tiiä onnishtuko. En mä pääshtä naishia lähelle, mä oon shun kansh naimisissa. Eilen olis kyllä ollu naishia tarjolla, en kyllä huolinu."
Kyllä noilla taas välähtää. aikuiset miehet, kuin pahaiset kakarat :rolleye:
vastasin yllätyneenä puhelimeen, miehellä kun ei ole tapana soitella juhlimasta.
Puhelu meni kutakuinkin näin:
"She on Matti tässhhä terve! Piti shoittaa kun tuo Mikko on tossha ihan paniikissha kun menin tekemään shille fritshun, ja pelkää shun shuuttuvan. Mitesh on ilta muuten mennyt?"
Vastailin vain jotain juujuu, ja seuraavaksi tuli mies puhelimeen.
"she tuo Matti yritthi tehdä fritshua mutta en tiiä onnishtuko. En mä pääshtä naishia lähelle, mä oon shun kansh naimisissa. Eilen olis kyllä ollu naishia tarjolla, en kyllä huolinu."
Kyllä noilla taas välähtää. aikuiset miehet, kuin pahaiset kakarat :rolleye: