Miehet on miehiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja påp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

påp

Vieras
Selailin tuossa miehen puhelimen läpi ja vastaan pomppasi viesti, jossa oli naisesta kaksi kuvaa, toinen alusvaatteissa ja toisessa ilman alaosaa.. Mukana oli myös tekstiä.

Numeron laitoin findiin ja sen perusteella löyty omistaja. Facebookistakin tuon naikkosen löysin, ei sentään ollut miehen kaveri.

Nyt mua vähän kiinnostaa, että mikäköhän juttu tää oikein on. Ollaan oltu reilu vuosi naimisissa, lapsi on ja pitäis alkaa jossain vaiheessa rakentaa taloa. Ja joku kun kuitenkin mainitsee siitä, että mitäs menit katsomaan puhelinta, niin katselen aina sen välillä, kun mies kuljettaa sitä aina mukanaan vessaankin.

Kai miehet on vaan kaikki tommosia, se viestien nainenkin oli niin halvan näköinen tuksu-kopio, että hyi helvetti.

Mä en oo oikeastaan asiasta mitenkään järkyttynyt, tavallaan oon toivonut, että mies löytäisi jonkun muun ja sit voisin lähteä. Itse en halua olla se paskiainen, joka lähtee.

Elämä on... mukavuudenhalua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en oo oikeastaan asiasta mitenkään järkyttynyt, tavallaan oon toivonut, että mies löytäisi jonkun muun ja sit voisin lähteä. Itse en halua olla se paskiainen, joka lähtee.

Elämä on... mukavuudenhalua.

No lähde sit! et lähde kuitenkaan?

En niin varmaan lähdekään ihan helpolla. Mies on hyvä isä ja kohtelee mua hyvin (lukuunottamatta noita selän takana puuhailuja, mitä lie on mistä en edes tiedä). Mulle vaatii enemmän kuin pari nakukuvaa, että mä rikon lapselta perheen.

Mä en nyt vaan oikein tiedä, pitäiskö mun kysästä mieheltä siitä viestistä.. Muthan siinä sitten lynkataan, kun oon menny puhelinta katsomaan.

Pettämispuuhissa mies. Klassiset merkit mm. puhelin vessaan.
Jos kulissi on sulle ok ja muuten välillännne ystävyyttä riittää, ehdotan ettet käy enää tonkimassa puhelinta. Ei tosta turhasta arvailusta ole mitään hyötyä jollet ole lähdössä mihinkään. Eläkää omia salaisia elämiänne rinnan. Jossain vaiheessa ei vain yleensä enää jommallekummalle riitä ja homma hajoaa. Mutta voi kokeilla.

Mitäs tossa sitten on ongelmaa jos se ei kerran häiritse ja haluaa vaan ylläpitää kulissia? Mua häiritsis ja en todellakaan kuittais asiaa sanomalla, että "miehet on miehiä", mutta meillä onkin parisuhde. Toi teidän juttu onkin sit vähän eri asia.. En mitenkään jaksa uskoa, että jaksatte kovin montaa vuotta lasten takia sinnitellä ja asua samassa taloudessa kun kumpaakaan ei selkeesti kiinnosta. Mutta mikäs siinä jos onnistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja påp:
Kai miehet on vaan kaikki tommosia, se viestien nainenkin oli niin halvan näköinen tuksu-kopio, että hyi helvetti.

Pitää nyt sen verran korjata että jotkut miehet on tommosia, ei kaikki. Ja sitten "sellaiset" naiset vielä ovat "tommoisten" miesten kanssa, tekevät lapsia ja vielä ehkä rakentavat talonkin. Eli vakka kantensa valitsee, vai miten se oli...

Yhteistyössä