Miehet on hölmöjä

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
On yksi mies jonka kanssa minulla oli aiemmin pientä suhteenpoikasta, mutta se loppui ennen kuin ehti kunnolla edes alkaa (minun päätöksestä). Sitten oltiin kuitenkin kavereita, ja minusta tuntui että tämä mies oikeasti välitti minusta ja oli minulle tosi ystävä, ja sitä sanoikin että haluaa aina olla minulle ystävä ja minun tukena kaikessa jne. Nyt hänellä uusi tyttöystävä, ja nyt hän ei reagoi mitenkään minun yhteydenottoihin (pari sähköpostia ja viestiä Facebookin kautta). Hölmöintä tässä on se, että uskon että syy ei ole uusi naisystävä (että hän tätä vaatisi), vaan se kun tämä mies on tosi uskollista sorttia, ajattelee ilmeisesti pettävänsä tyttöystäväänsä jos edes juttelee minun kanssa.. :( Haikea olo kun olisin oikeasti halunnut että oltaisiin oltu kavereita, mutta ei näköjään se käy.. :(

..
Niin, ei halua loukata tyttöystäväänsä sillä että pyörisi entisiä suhteita jaloissa. Tavallaan hienoa mieheltä, mutta ymmärrän että sinua harmittaa kun oli kiva kaveri.

Kokemusta on
Miehelle olit PELKKÄ REIKÄ. Tie naisen jalkoväliin käy aivojen kautta ja helpoimpia tapoja päästä painamaan naista fyysisen kontaktin lisäksi myös tunnetasolla on ryhtyä "ystäväksi".

Kuuntelemalla naisen tuntoja ja myötäelämällä riittävästi kovimmankin pihtarin reppu aukenee.
Kokemusta on - muistaakseni kuudesta naisesta. Kaksi oli yksinhuoltajia, kaksi naimisissa ja loput avosuhteissa.

Nainen analysoi itsensä suoraan ansaan ja mies tavallaan lunastaa paikkansa naisen sylissä.
Vaikeinta miehelle on pidätellä naurua, kun nainen nielee kolmatta spermalastia saman viikon aikana tai pyytää takaapäin naidessa vetämään kakkoseen.

Jos pelisilmää riittää, tuollaista peliä voi pelata kuukausitolkulla oman parisuhteen kärsimättä.

On tuhat ja yksi tapaa kaataa nainen ja tuo on niistä se yksi.

ap
Niin, toivottavasti jonain päivänä ollaan taas kavereita.. Tässä on vielä sekin, että me asutaan tuhansien kilometrien päässä toisistamme, joten jos hän ajattelee sitä ettei halua loukata tyttöystäväänsä, ei hän kyllä kovin helposti onnistuisi edes minun kanssa tyttöystäväänsä pettämään.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on:
Miehelle olit PELKKÄ REIKÄ. Tie naisen jalkoväliin käy aivojen kautta ja helpoimpia tapoja päästä painamaan naista fyysisen kontaktin lisäksi myös tunnetasolla on ryhtyä "ystäväksi".

Kuuntelemalla naisen tuntoja ja myötäelämällä riittävästi kovimmankin pihtarin reppu aukenee.
Kokemusta on - muistaakseni kuudesta naisesta. Kaksi oli yksinhuoltajia, kaksi naimisissa ja loput avosuhteissa.

Nainen analysoi itsensä suoraan ansaan ja mies tavallaan lunastaa paikkansa naisen sylissä.
Vaikeinta miehelle on pidätellä naurua, kun nainen nielee kolmatta spermalastia saman viikon aikana tai pyytää takaapäin naidessa vetämään kakkoseen.

Jos pelisilmää riittää, tuollaista peliä voi pelata kuukausitolkulla oman parisuhteen kärsimättä.

On tuhat ja yksi tapaa kaataa nainen ja tuo on niistä se yksi.
No jotain tämäntyyppistä itsekin mietin myös, että oliko ne "välitän sinusta"-jutut vain jotain sanahelinää. Ei vaan vaikuttanut sellaiselta mieheltä. Mutta kuten jo tuossa aiemmassa viestissä sanoin, ei olisi ihan heti minulta seksiä saanut kun välissä yksi valtameri! :D

ap
Löysinpähän tämän vanhan aloittamani ketjun :D

Tämän miehen kanssa pidetty yhteyttä siis sähköpostin ja Facebookin kautta. Aina ennen oli sitä löpinää että "minä välitän sinusta ja olen aina sinun ystävä", tämä mies olisi ollut kiinnostunut suhteestakin. Viime huhtikuusta lähtien kirjoitin hänelle varmaan 3-4 kertaa omia kuulumisia, hän ei vastannut mihinkään vaikka ennen vastasi heti samana päivänä. Sitten pari viikkoa sitten kirjoitin vähän vihaisemman viestin että kun ilmeisesti et halua enää olla kavereita niin mikset voi sanoa sitä suoraan, vastata minun viesteihin edes jotain. No ei vastannut siihenkään, mutta kaikessa hiljaisuudessa poisti minut Facebook-tuttavistaan! :D Eipä tässä muuta voi sanoa kuin että miehet on pelkureita ja ääliöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tämän miehen kanssa pidetty yhteyttä siis sähköpostin ja Facebookin kautta. Aina ennen oli sitä löpinää että "minä välitän sinusta ja olen aina sinun ystävä", tämä mies olisi ollut kiinnostunut suhteestakin. Viime huhtikuusta lähtien kirjoitin hänelle varmaan 3-4 kertaa omia kuulumisia, hän ei vastannut mihinkään vaikka ennen vastasi heti samana päivänä. Sitten pari viikkoa sitten kirjoitin vähän vihaisemman viestin että kun ilmeisesti et halua enää olla kavereita niin mikset voi sanoa sitä suoraan, vastata minun viesteihin edes jotain. No ei vastannut siihenkään, mutta kaikessa hiljaisuudessa poisti minut Facebook-tuttavistaan! :D Eipä tässä muuta voi sanoa kuin että miehet on pelkureita ja ääliöitä.
älä yleistä :wave:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

älä yleistä :wave:
No aikalailla tässä alkaa usko mennä kun tämäkin vaikutti poikkeustapaukselta, että on hyvä mies jne, ja sieltä kuoriutuikin tällainen ääliö.. :(

vieras
Nyt en ihan ymmärtänyt. Lopetti yhteydenpidon ja poisti sinut kaikessa hiljaisuudessa Facebook-ystävistään? Mistä sulle sitten selvisi, että hän seurustelee, että nainen ei ole mustasukkaista tyyppiä, hän haluaa olla uskollinen jne.

ap
Facebookista näin että seurustelee, en ole sanonut että nainen mustasukkaista tyyppiä mutta tämä mies vaikuttaa tosi uskolliselta tyypiltä (on myös uskonnollinen ihminen), siksi mietin että voi naisystävästä johtua. Kun joskus ennen naimisissa ollessaankin kun tapasi minut ja ihastui niin oli kuulemma sitten huono omatunto..

vieras
Vielä jokunen ajatus. Mainitset pariinkin kertaan, että mies olisi ollut kiinnostunut suhteesta, mutta sinä et. Jos välillänne on pitempäänkin ollut tämä asetelma, niin enpä toisaalta ihmettele, jos hän jossakin vaiheessa väsyy roikkumaan. Ja jos roikkumista on kestänyt pitkään, motivaatio ystävyyden säilyttämiseen voi olla aika alhainen siinä vaiheessa, kun uusi rakkaus vie jalat alta. Voi olla vähän näyttämisen haluakin: "katso, en minäkään ole loputtomasti saatavilla".

Mitä tuohon "ystäviä aina"- retoriikkaan tulee, niin tuttua huttua se on minullekin. Ikävä kyllä se usein tarkoittaa, että "olen edelleen kiinnostunut sinusta".

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Asianajaja:
hoh hoijakkaa.. eikö ihminen voi vaan kivasti kyllästyä ystävään ja katkaista välit... tekemättä naisellisesti haukkuen ja huutaen :D

voi teitä...
Miksei sitä voi sanoa suoraan vaan seurataan kun toinen tyhmänä kerta toisensa jälkeen kirjoittaa ja kyselee kuulumisia? Miksi sitten jauhetaan sitä "minä välitän sinusta oikeasti" hevonkukkua?

vieras
Facebookista näin että seurustelee, en ole sanonut että nainen mustasukkaista tyyppiä mutta tämä mies vaikuttaa tosi uskolliselta tyypiltä (on myös uskonnollinen ihminen), siksi mietin että voi naisystävästä johtua. Kun joskus ennen naimisissa ollessaankin kun tapasi minut ja ihastui niin oli kuulemma sitten huono omatunto..
Uskollinen ja uskonnollinen ihminen voi ihan hyvin ajatella, että yhteydenpito sinuun on vähän kuin tapailisi kahta ihmistä samanaikaisesti. Ainakin jos teillä on joskus säätöä ollut. Pakko vielä kysyä: onko välillänne kieli- tai kulttuurimuuria?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uskollinen ja uskonnollinen ihminen voi ihan hyvin ajatella, että yhteydenpito sinuun on vähän kuin tapailisi kahta ihmistä samanaikaisesti. Ainakin jos teillä on joskus säätöä ollut. Pakko vielä kysyä: onko välillänne kieli- tai kulttuurimuuria?
Hän amerikkalainen, kielimuuria ei siinä mielessä että puhun ihan sujuvaa englantia. Tuota minäkin mietin että voiko hän pitää yhteydenpitoa minuun melkeinpä pettämisenä.

vieras
Olen Jenkeissä asunut, ja voin kertoa, että kulttuurimuuri on olemassa, vaikka monet asiat siellä ovatkin hämmästyttävän samankaltaisia kuin Suomessa.

On paljon mahdollista, että hänen käytöksensä on ihan vain uskollisuuden ilmausta tyttöystävää kohtaan. Isoon maahan mahtuu monenlaisia ihmisiä ja kulttuureja, mutta ainakin tuntemieni protestanttisten amerikkalaisten keskuudessa miehen ja naisen ystävyys (varsinkin jos on joskus ollut säätöä) ei ole ihan yhtä yksinkertainen asia kuin meillä.

RRR
Alkuperäinen kirjoittaja RRR:
Alkuperäinen kirjoittaja RRR:
Kiitos, tajusin miksi naiset ovat monimutkaisia.
No ei kaikki ole! :)
hölmölle on.
Siis tuo kommentti tuli nyt väärään viestiin, tarkoitus sanoa ettei kaikki miehet hölmöjö, pelkureita jne :)
nyt tämä hölmö vaipuu epätoivoon yrittäessään ymmärtää viestiketjun merkitystä, jonka toinen osapuoli on ilmeisesti nainen.

Yhteistyössä