Miehet: nännit?

• Viestiketjun aloittaja nanna
  • Ensimmäinen viesti
nanna
Miehile kysymys: mitä mieltä olette nännienne koskettelusta ja hyväilystä? Tuntuuko se missään ja ovatko nännit teille ollenkaan erogeeninen alue vai onko peräti epämiellyttävää?

Naiset: kiinnitättekö rakastellessa huomiota miehenne nänneihin?

Minä, mies
Upeaa! Ainakin joku nainen/tyttö on pannut merkille, että miehen nännit on hyvin herkät. Lähes yhtä herkät kuin naisillakin. Minä ainakin saan mahtavat sähkärit niistä! Pieni, hellä puraisukin niihin on kohdallaan..

Madonna
Enpä olisi arvannut, että moista itsestäänselvyyttä pitää ääneen kysyä, mutta kun kysyit, naisena vastaan: hyvässä parisuhteessa ei näillä palstoilla esiintyviä monennäköisiä tabuja esiinny, eikä mitään stimulanteiksi tarvita ylipäätään mitään tabuja.

Onneksi sinä, mies jotakin tajuat.

Inhorealisti
En minakaan pida. Ihmiset ovat yksiloita ja tuntevat erilailla. Onko siina jotain uutta ja ihmeellista? Tata taustaa vasten aina ihmettelen, kun ihmisia luokitellaan hyviksi tai huonoiksi makuukamarin puolella. Mistas sita voi toista tuntematta tietaa toisen mielihaluista? Vaikka kyllahan joku osaa aanista ja eleista paremmin kehon kielta lukea kuin toinen.

tsip
Minunkaan mieheni ei pidä siitä että kosken hänen nänneihinsä. Ei edes kevyestä hyväilystä tykkää, olen ymmärtänyt ettei se kiihota häntä ollenkaan ja tuntuu ehkä pikemminkin häiritsevältä. Joten mikäs siinä, annan niiden olla rauhassa. Muistakaa että miehetkin ovat yksilöitä!

Joku mies
Mulla vetää kylmiä väreitä selässä, jos joku hiplaa nännejä. Jos on oikein kiihottunut, niin saattaa tuntua mielyttävältä, tavallisesti ei. Puristaminen tai pureminen taas sattuu jo aivan sietämättömästi.
Joku väitti ketjussa aikaisemmin, että miehen nännit ovat melkein yhtä tuntoherkät kuin naisen nännit. Väärin, ne ovat ihan tutkitusti vielä tuntoherkemmät kuin naisten.

Korppi
Nanna, sinun pitäisi mennä armeijaan. Kun seisot rivissä, joku alikessu huomaa, että yksi hakanen tai nappi on jäänyt
kiireessä auki, hän kysyy:"" Oletteko imettäväinen vai kusettavainen, kun tissit näkyy"". Siihen huomautukseen ei saa vastata ja turpa täytyy pitää peruslukemilla, vaikka kaverit vieressä tirskuvat.
Siis, pojat on koulutettu pitämään napit kiinni ja nännit piilossa, amen.

Minä vään
Kyllä miehen nännit on yhtä herkät kuin naisillakin. Ja sen takia naiten nänniä on alettu hyväillä hyvissä ajoin. Se on harvinaita, että naiset hyväilee miestä muualtakin p......ä. Luulee sen olevan maailman keskipiste, etenkin naiset.

Eli treenatkaa miesten nänniä hartaudella. Muistaako tytöt miltä tuntu, kun miehet kosketti eka kerran pimpsaan. Ei varmaan kivalta. Sama homma neitsys nänneillä miehillä.

Satu
No meilläkään ei mies pidä yhtään nänniensä koskettelusta, mikä on kyllä myös minun onneni, sillä minusta on kammottavaa jos miehellä on hirmu selvät nännit. Jos nännejä haluan kosketella, menen sänkyyn naisen kanssa :)

Jil
Kyllä se niin on, että miehet ovat yksilöitä tässä asiassa, siinä missä naisetkin. Jotkut miehistäni ovat nauttineet nännien koskettelusta, jotkut kavahtaneet sitä. Toisia se on taas lähinnä kutittanut/naurattanut. Eräs (aussi)mies meni taasen aivan hurmioon...:) Kyllä voin sanoa omalta kohdaltanikin (vaikkei sitä kysyttykään), että itsekin joskus nautin omien nännieni koskettelusta enemmän(siis miehen taholta), joskus taas vähemmän. Varsinkin silloin ärsyttää, jos mies on selvä ""rintafetissi"" eikä muualle suurin piirtein kosketakaan! Mutta kokeilemallahan se selviää!

Kari M
Miehile kysymys: mitä mieltä olette nännienne koskettelusta ja hyväilystä? Tuntuuko se missään ja ovatko nännit teille ollenkaan erogeeninen alue vai onko peräti epämiellyttävää?

Naiset: kiinnitättekö rakastellessa huomiota miehenne nänneihin?

Nännieni hyväily, pyörittely saa aikaan voimakkaan kiihottumisen ja sähköiskumaisia tärähtelyjä kohessa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä