MIEHET!! Mitä polttareissa OIKEASTI tehdään? Onko ne viimeinen mahdollisuus pettää jne?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Kuule
En ole mies mutta naisena toki ollut naisten polttareissa. Kyllä ne useimmille on juhlat siinä missä muutkin, eikä pettäminen ole ajatuksissakaan! Jos joku on pettääkseen, sen hän varmasti on tehnyt jo ennen juhlia. Junttien touhua sellainen, fiksut polttarijärjestäjät ei edes ohjelmaan mitään naisia suunnittele.
 
"vieras"
no mä sanoisin et siel ryyptään, nauretaan, saunotaan, syödään ja saatetaan jopa painia tai tapella... mut semmoista se on aina miesten ryyppäjäisis :D mut millä lailla se mies olis "vapaampi" ennen naimisiin menoa ku naimisissa?
 
Heinrich Spiegel
Olen ollut elämässäni ainakin 20:ssä polttareissa ja koskaan ei tuleva mies ole sekstannut. Kerran yksi surkea tapaus olis kyllä varmaan halunnut ja varmasti olis pannut jos olisi tilaisuus annettu. Mutta eipä annettu.

Aika usein noissa on kyllä strippareita tai sitten jossain seksibaarissa käymisiä, mutta se on enemmin semmoista symbolista. Se porukka jo polttareissa pettäis, pettäis kyllä muutenkin. Ja jos on semmoset kaverit, että ostaa seksiä, niin todennäköisesti on roskaväkeä mieskin.
 
"vieras"
En ole mies mutta naisena toki ollut naisten polttareissa. Kyllä ne useimmille on juhlat siinä missä muutkin, eikä pettäminen ole ajatuksissakaan! Jos joku on pettääkseen, sen hän varmasti on tehnyt jo ennen juhlia. Junttien touhua sellainen, fiksut polttarijärjestäjät ei edes ohjelmaan mitään naisia suunnittele.
No vastauksesta huomaa, ettet ole mies. Miehet on lojaaleja toisilleen, kuvitteletko oikeasti, että ne kertoo, että juu, oli siellä huora ja strippareita!
 
[QUOTE="vieras";23551932]MÄ ARVASIN TÄMÄN!! Voi vittu! omani menossa polttareihin ja voin kertoa, että tämän jälkeen ei kuule ole kovin mukana istua kotona ja kuvitella, kenen silikoneja tuijottaa jossain vitun strippibaarissa :(...[/QUOTE]

Poistuisitko sinä paikalta jos tyttöystäväsi polttareihin olisi tilattu mies strippari?
 
Aika monissa olen ollut ja ohjelma on sisältänyt aina seuraavia kohtia:

-saunontaa
-ryyppäämistä
-hyvää ruokaa
-sulholle annetaan typeriä tehtäviä.

Mitään naisten kanssa säätämistä ei ole ollut yksissäkään polttareissa missä mä olen ollut.
 
vierass
[QUOTE="vieras";23551932]MÄ ARVASIN TÄMÄN!! Voi vittu! omani menossa polttareihin ja voin kertoa, että tämän jälkeen ei kuule ole kovin mukana istua kotona ja kuvitella, kenen silikoneja tuijottaa jossain vitun strippibaarissa :(...[/QUOTE]

no onpas kamalaa! Mä just eilen sanosin miehelle, että meniskin joskus katteleen jotain strippareita niin josko sit ois villimpää menoa sängyssä :D Mäkin kun katon hyvännäköisiä miehiä niin kummasti toi oma mies haluttaa enemmän ;) Itsetunto ois kiva juttu...
 
"vieras"
Vastaan vaikken mies ole.
Mun veli järkkäs mun miehelle polttarit. N. 10 jätkän porukalla saunoivat, kävivät syömässä, ajoivat cartingia, kiersivät kotipaikkakuntamme baarit läpi (siis sen mistä ollaan kotoisin, mä taas olin asuinpaikkakuntamme baarissa), siirtyivät tän paikkakunnan strippibaariin missä viettivät loppuyön. Joku pojista oli maksullisen naisen tilannut, mutta mun veli oli tälle pojalle todennut että saa itse käyttää huoransa. Mä tiesin etukäteen ainoastaan ajankohdan että tiesin pitää miehen kotona ennenkuin tulivat hakemaan. Joukossa oli sekä 2- että 3-kymppisiä ja strippibaarikierros oli 2-kymppisille ollut elämys. Sitä hehkuttivat vielä vuoden myöhemmin. :D
 
Heinrich Spiegel
Kerran meni ainakin tälleen se stripparijuttu. Mies sidottiin tuoliin vähissä vaatteissa ja sitten strippari tuli. Polttarijoukkio ryhmittyi ympärille kattomaan esitystä. Nainen tanssi ja vähensi vaatetuta ja kiehnas kuin pörriäinen miehen ympärillä ja päällä. Peppu heilui kyllä ahnaasti, mutta eihän juhlakalu ees noussut seisomaan kun kaikki on tuijottamassa. Sitten strippari lähti ja bileet jatkuivat. Ryyppäämistä ja hyvää aikaa.

Vähemmän naisia noissa polttareissa yleensä pyörii kuin normi baari-illassa. Aika usein bileet on suljettujen ovien takana, paikassa jossa ei naisia ole. Mitä ny joku käy sitten ehkä peppua heiluttamassa...

Mut varmasti on semmosiakin tapauksia, joissa ukot ostaa maksullisia naisia. Mutta kyllä silloin on pakko sanoa, että nainen on valinnut jonku paukapään miehekseen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23551932]MÄ ARVASIN TÄMÄN!! Voi vittu! omani menossa polttareihin ja voin kertoa, että tämän jälkeen ei kuule ole kovin mukana istua kotona ja kuvitella, kenen silikoneja tuijottaa jossain vitun strippibaarissa :(...[/QUOTE]
Ai arvasit vai? Miksi sitten meinaat mennä kyseisen mulkvistin kanssa naimisiin?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23551989]Vastaan vaikken mies ole.
Mun veli järkkäs mun miehelle polttarit. N. 10 jätkän porukalla saunoivat, kävivät syömässä, ajoivat cartingia, kiersivät kotipaikkakuntamme baarit läpi (siis sen mistä ollaan kotoisin, mä taas olin asuinpaikkakuntamme baarissa), siirtyivät tän paikkakunnan strippibaariin missä viettivät loppuyön. Joku pojista oli maksullisen naisen tilannut, mutta mun veli oli tälle pojalle todennut että saa itse käyttää huoransa. Mä tiesin etukäteen ainoastaan ajankohdan että tiesin pitää miehen kotona ennenkuin tulivat hakemaan. Joukossa oli sekä 2- että 3-kymppisiä ja strippibaarikierros oli 2-kymppisille ollut elämys. Sitä hehkuttivat vielä vuoden myöhemmin. :D[/QUOTE]

Ja mun mies oli halunnut kotiin ja sanoi mulle ettei tykännyt kun ne stripparit oli liian laihojaeikä niillä ollut tissejä. :D
 
Mep
Yhden kerran tyttöjen polttareissa oli miesstrippari. Hauska hommahan se oli!
Ei noilla jutuilla ole mitään tekemistä pettämisen kanssa...tilaisuuksia on varmaan pilvin pimein kuka haluaa ihan tavallisella baarireissulla, työpaikalla, ihan missä vaan.

Jos niin heikoissa kantimissa suhde on, että asiaa tarvii pohtia, kantsii todellakin pohtia, mitä on tekemässä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23552032]Minä olen ollut polttareissa. Rantasaunalla likkojen kanssa ja siitä baariin, mitään miesstripparia ei ole ollut...Mielestöni ihan eri juttu, kuin mennä jonnekin strippibaariin tuijottamaan luurankoja muovinpalat pompottaen.[/QUOTE]
Kyllä ne silikonirinnat peittoaa mennen tullen jonkun persjalkaisen mätisäkin.
 
[QUOTE="vieras";23552032]Minä olen ollut polttareissa. Rantasaunalla likkojen kanssa ja siitä baariin, mitään miesstripparia ei ole ollut...Mielestöni ihan eri juttu, kuin mennä jonnekin strippibaariin tuijottamaan luurankoja muovinpalat pompottaen.[/QUOTE]

Ai se on eri juttu..Just just... :D

Vähän voi löysätä pipoa...
Ja jos se ukkokulta pettää polttareissaan niin vissii ihan hyvä ajoitus saada tietää millasen iilimadon kanssa meinas vihille mennä..

P.s. kaikki miehet ei käy strippibaarissa polttareissaan, nimim. meidän isännälle ei moista edes tarjottu vaikka itse odotin et niin olis ollut.
Ne vaan veti pään täyteen ja äijäili.
 
"vieras"
Eikö jumalauta voi juhlia ilman muita ämmiä?

MIKSI sinne strippibaariin pitää mennä? MIKSI?
Miksi ihan tahallaan raahata tuleva sulho kuin oikein koittamalla koittamaan, että pitääkö sen mieli, vai pettääkö se? Tosi ystävyyttä tuommoinen :(
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä