"vieras"
eli nyt kaipailisin miehiltä vastauksia mitä siellä OIKEASTI tehdään kun miehet keskenään juhlii tulevan sulhasen viimeistä "vapaata" juhlaa...
No vastauksesta huomaa, ettet ole mies. Miehet on lojaaleja toisilleen, kuvitteletko oikeasti, että ne kertoo, että juu, oli siellä huora ja strippareita!En ole mies mutta naisena toki ollut naisten polttareissa. Kyllä ne useimmille on juhlat siinä missä muutkin, eikä pettäminen ole ajatuksissakaan! Jos joku on pettääkseen, sen hän varmasti on tehnyt jo ennen juhlia. Junttien touhua sellainen, fiksut polttarijärjestäjät ei edes ohjelmaan mitään naisia suunnittele.
MÄ ARVASIN TÄMÄN!! Voi vittu! omani menossa polttareihin ja voin kertoa, että tämän jälkeen ei kuule ole kovin mukana istua kotona ja kuvitella, kenen silikoneja tuijottaa jossain vitun strippibaarissa ...Aika usein noissa on kyllä strippareita tai sitten jossain seksibaarissa käymisiä, mutta se on enemmin semmoista symbolista.
Minä olen ollut polttareissa. Rantasaunalla likkojen kanssa ja siitä baariin, mitään miesstripparia ei ole ollut...Mielestöni ihan eri juttu, kuin mennä jonnekin strippibaariin tuijottamaan luurankoja muovinpalat pompottaen.Poistuisitko sinä paikalta jos tyttöystäväsi polttareihin olisi tilattu mies strippari?