Miehet mitä haluutte naisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prinssikö..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Prinssikö..

Vieras
Lähinnä kysymys miehiltä, että jos tapaatte kauniin naisen jota haluatte niin kauanko jaksatte "piirittää" sitä jos vaan haluatte sen sänkyyn? Entäs jos otte kiinnostunu suhteestakin? Loputtomasti sillon? :D Huonosti muotoiltu kysymys..hmm..niin jos seurustelette niin millo teidän mielestä pitäis "antaa"? Siis max. aika =)

Sillä antamisel oo mitään välii, vaikka antasit samantien. Jos nainen on ihana ja se oikee, niin sehän on sitten menoa, vielä jos se nainenkin pitää sua ns. oikeena.

Tämä voi kuulostaa kliseeltä, mutta naisen luonne on mulle merkittävin juttu. Ei tarvii olla mikään missi, mahtava luonne ihmisellä on pirun seksikästä ja tekee ihmisestä kauniin.

Jos ylipainoa, niin kaikki on vitsi. Hoikkaan vaihdetaan heti, kun tilaisuu.

Ylipaino on vain ultimate turnoff. Valitan. Älkää ostako sitä karkkia ja limua. Hyvin helppoa.

Seksissä kyllä itse mielummin hetken makustelen. Tykkään kyllä muusta hellyydestä mut penetraatio ei ole se syy, miksi olen naisesta kiinnostunut ensi sijassa. En koskaan ole halunnut naista vain seksiin live-elämässä.

Toki pitää mennä fiiliksenkin mukaan. Parempi ääripäistä kuitenkin seksijutut äkkiä kuin epävarmuus saako siihen toiseen edes koskea. Sitä en kestä. Tykkään pidellä toista hyvin :) Arka nainen panee jännittämään mut liian hyökkäävä nainen panee ahdistamaan. Sopiva tahti on paras ja siinä olis rentous tärkeä.

[QUOTE="huoh";29294334]Ootko joku 15-vuotias? Jos olet niin ymmärrän aloituksen. Aikuiselta ihmiseltä tällainen aloitus olisi varsin lapsellinen.[/QUOTE]

Älä viitsi. Suomi tarvitsee lapsellisuutta.

Ei tämmöisiin ole mitään sääntöjä mitkä varmistaa että kumpikaan osapuoli ei "karkaa".

Jos pitää tarkoituksella pihdata, niin silloin ei ehkä kannata alkaa millekkään ollenkaan missään kohti, mutta jos ei vaan tunnu oikealta niin eihän sille voi minkään.

eikös se oo niin että jos olet ollut miehen kanssa pari kk ja et ole sinä aikana halunnut niin paljoa että hommiin....niin parempi unohtaa koko juttu... ei se silloin kuumenna sua tarpeeksi.

Miks yleensä pitää pitää joku tietty aika ennen...jos toinen kolahtaa niin miksei sitten vaikka jo heti...kumpi on parempi esittää kilttiä tyttöä vai kertoa että on oikeesti tosi kuumana toiseen....

• Tykkää
Reactions: Data
Minä nautin nuorena suhteiden alussa juuri siitä läheisyydestä mitä oli ennen seksiä. Siinä oli paljon jännitettä, kiihottavia kosketuksia ja halailua. Se oli suorastaan esileikkiä sitä ensi kertaa varten. Tuntui vaan niin ihanalta maata toisen kainalossa ja tiesi, että jossain kohdin on tulossa ihanaa seksiä, mutta ei ihan vielä.... en tarkoita teinivuosia, vaan sellaista alle 25-vuoden ikää... Eli eikö nämä 2 kk olekin olleet sinulla juuri tuollaista? Hienoa, että olette malttaneet odottaa näinkin pitkään. Mitä enemmän ehtii tutustua toiseen ihmiseen ennen seksiä, sen vankemmaksi suhde tulee. Jos mennään hetimiten sänkyyn, suhde särkyy nopeammin. Minulla kävi usein näin, en tiedä miksi...

[QUOTE="Susanna";29295002]Minä nautin nuorena suhteiden alussa juuri siitä läheisyydestä mitä oli ennen seksiä. Siinä oli paljon jännitettä, kiihottavia kosketuksia ja halailua. Se oli suorastaan esileikkiä sitä ensi kertaa varten. Tuntui vaan niin ihanalta maata toisen kainalossa ja tiesi, että jossain kohdin on tulossa ihanaa seksiä, mutta ei ihan vielä.... en tarkoita teinivuosia, vaan sellaista alle 25-vuoden ikää... Eli eikö nämä 2 kk olekin olleet sinulla juuri tuollaista? Hienoa, että olette malttaneet odottaa näinkin pitkään. Mitä enemmän ehtii tutustua toiseen ihmiseen ennen seksiä, sen vankemmaksi suhde tulee. Jos mennään hetimiten sänkyyn, suhde särkyy nopeammin. Minulla kävi usein näin, en tiedä miksi...[/QUOTE]

Oon samoilla linjoilla :) Eikä tuon jännityksen saisi musta ikinä täysin lopahtaa. Se on nimittäin tosi nautinnollista. Vaikka itse oon aika kiihkeä niin en jaksa jatkuvaa seksiä ja imuttelua vaan kyllä välillä pitää tavallaan vetää henkeä eli osata vaihtaa intiimietäisyyttä.

Yhteistyössä