MIEHET! Kummat tissit teistä on paremmat?

• Viestiketjun aloittaja mitenon
  • Ensimmäinen viesti
"poikia3"
Vastaan mieheni puolesta, että pienet tissit on parhaat! Kuulemma tissien keskelle ei saa jäädä viirua :D Eli A-kuppi varmaan hänen mielestään paras.

Ja kyllä mä olen sitä mieltä itsekin. Voi pukea ihan mitä vaan päälle ja hyvältä näyttää :) Ei tursua tissit kaula-aukosta...
Musta taas vaatteet näyttää hyvältä, kun rintojen kohdalla on kumpu, ja mielelläni näytän rintavakoakin.

Mies palasi kotiin ja näytin kysemyksen hänelle. Sanoi ensin, että molemmat ovat ihan hyvät, siis alkuperäisen kysymyksen vaihtoehdoista, mutta sitten jatkoi, että liian isot eivät kyllä ole hyvät.

Makuja on yhtä monta kai kun miestäkin. Mun mies on enempi ns. peppumiehiä mut (ja kuka tietää ehkä just siksi... ) tykkää silti mun onnettomista A-kannuista (lue: lauta) ja antaa niille hellää hoivaa ja huomiota.

"Mies"
Käsittääkseni naisen rinnat on alunperin luotu imetys tarkoitukseen, joten molemmat ovat yhtä hyviä. Kiinnitän enemmän huomiota kokonaisuuteen kuin yksittäisiin ruumiinosiin...

Mieheni sanoi, että jokainen mies pitää niistä rinnoista, jotka puolisolla on, koska mies rakastaa puolisoaan ja siten kaikkea hänessä. Itse en ole samaa mieltä, ts.uskon, että miehen esteettinen toive voi erota puolison ulkonäöstä.

"vieras"
No mä naisena oon sitä mieltä, että mitä pienemmät tissit, sitä paremmat :) Inhoan hölskyviä tissejä.. Imetysaikana mulla oli pahimmillaan D-kuppi ja nyt B-C ja kaipaan kovasti takaisin A-kuppiin <3

Isoissa tisseissä ei ole mitään ihanaa tai kaunista. Olis hirveetä, jos olis niin isot tissit, että ne olisi aina tiellä!

"henu"
Mullakin on changen kokotaulukolla tissit kokoa 65G, muiden liiviliikkeiden mukaan 70DD.Mulla on silikonit joten eivät roiku, vaan ovat hyvinkin terhakkaat. Mun mielestä naisten ei kannattais ainakaan miehille noilla changen liiviko'oilla paljoa lesoilla, niillä on nimittäin niin omanlaisensa kokotaulukot (paljon välikokoja) ettei ne niiden kuppikoon määrittävät kirjaimet vastaa miesten mielikuvia. G-kuppi kuulostaa miehen korvaan törkeen jättisuperhyperisoilta, kun taas DD on vaan tavallista hieman suurempi. Ja astro on mielestäni väärässä tuossa että 90B ois isompi kuin 60D, tai ehkä pelkkä tissi irti leikattuna onkin, mutta suhteessa kantajansa ympärysmittaan b kupin tissit on pienehköt niin rehevälle naiselle.

[QUOTE="henu";28398870]Mullakin on changen kokotaulukolla tissit kokoa 65G, muiden liiviliikkeiden mukaan 70DD.Mulla on silikonit joten eivät roiku, vaan ovat hyvinkin terhakkaat. Mun mielestä naisten ei kannattais ainakaan miehille noilla changen liiviko'oilla paljoa lesoilla, niillä on nimittäin niin omanlaisensa kokotaulukot (paljon välikokoja) ettei ne niiden kuppikoon määrittävät kirjaimet vastaa miesten mielikuvia. G-kuppi kuulostaa miehen korvaan törkeen jättisuperhyperisoilta, kun taas DD on vaan tavallista hieman suurempi. Ja astro on mielestäni väärässä tuossa että 90B ois isompi kuin 60D, tai ehkä pelkkä tissi irti leikattuna onkin, mutta suhteessa kantajansa ympärysmittaan b kupin tissit on pienehköt niin rehevälle naiselle.[/QUOTE]

Tarkoitin siis rintojen absoluuttista painoa, sitä kupin tilavuutta.

m1es
[QUOTE="Kasper";30239199]http://www.lowbird.com/data/images/2012/09/0030-20110423-max-030.jpg[/QUOTE]

Ei nuo ihan täydelliset ole, mutta hyväksyttävät. Pyörehkö ja kiinteää b-c siis parempi vaihtoehto. Tässä ollaan lähellä oikeaa koko/kiinteysluokkaa:

Yhteistyössä