Miehet & kokeneet naiset, vinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laura89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laura89

Vieras
Olisin kiitollinen jos voisitte antaa vinkkejä ensimmäistä kertaani varten. Olen jo parikymppinen nainen ja haluaisin tehdä vaikutuksen poikaystävääni myös ensimmäisillä kerroilla. Eli voisiko joku kertoa tarkempia, selkeitä vinkkejä, mitä tehdä. Miten hyväillä miestä, penistä etc. En haluaisi vaikuttaa kuolleelta lahnalta. U know. :D

Älä yritä liikaa! Liialla asentojen vaihtamisella ja yrittämisellä se homma menee vaan sähläämiseksi. Keskity omaan nautintoosi, niin sitä kautta olet luonnollisen aktiivinen. En nyt kuitenkaan tarkoita että sinun pitäisi maata kuin lahna :D Jos mies sormeilee sinua, niin hiero sinä hänen elintään. Jos mies antaa sinulle suuseksiä, niin anna sinä hänelle. Älä ota mitään kaavaa, vaan varatkaa hommaan aikaa, ja opetelkaa heti alusta alkaen puhumaan siitä, mikä tuntuu hyvälle, ja pyytäkää myös toista tekemään niin. Se on pitkässäkin suhteessa kaiken a ja o. Käykää ensin vaikka yhdessä suihkussa, niin olette sitten puhtaita, ja maistute paremmille ;) MTV3:n helmessä oli melko hyvä "perus" ohje tuota suihinottoa varten. Koita etsiä sitä.

Olisin kiitollinen jos voisitte antaa vinkkejä ensimmäistä kertaani varten. Olen jo parikymppinen nainen ja haluaisin tehdä vaikutuksen poikaystävääni myös ensimmäisillä kerroilla. Eli voisiko joku kertoa tarkempia, selkeitä vinkkejä, mitä tehdä. Miten hyväillä miestä, penistä etc. En haluaisi vaikuttaa kuolleelta lahnalta. U know. :D

Mitähän siitä seuraa, että yrität tehdä vaikutuksen? Seuraa loppuelämän kestävän näyttelemisen kierre. Ole rehellinen. Sinunhan pitäisi myös kehittyä eli eka kertojen jälkeen olet täällä kysymässä vinkkejä, että miten pitää toimia nyt, kun on jo kolme kertaa takana.

"Tarkempia selkeitä vinkkejä?" Herra nähköön! Sen vinkin antajan pitäisi käydä testaamassa sinun poikaystäväsi. Onko sellainen ok? Laita sijaisnäyttelijä asialle ja mene sitten itse perästä, niinkö? Lopeta pingotus. Jos nyt miehen vinkin haluat. Mies arvostaa rehellisyyttä ja rentoutta. Ei sellainen tarkoita lahnaa.

Itseäsi vartenhan sinä sänkyyn menet etkä toista varten. Tee mikä hyvältä tuntuu. Älä yritä tehdä vaikutusta kehenkään.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä