K
Keijumetsän Lilja
Vieras
Mies vaikuttaa epäilevältä kykyjensä suhteen isänä, sanoo että ei taida kyseinen homma hänen alaansa. Siis osallistuu kyllä, mutta ei koe olevansa hyvä isä, koska lapsonen (nyt siis jo melkein vuoden vanha) itkustaa niin usein ja valvottaa yöllä. Itse oon toista mieltä, olen sanonutkin miehelle että kyl hän hyvä isä on. Mut ei se usko. Joten ajattelin, että vertaistuki vois auttaa.
Elikkä, kertokaahan miehet kokemuksianne vauva-ajasta. Mikä oli hyvää, mikä huonoa? Oliko helppoa? Vaikeaa? Tekikö joskus mieli heittää pyyhe kehään, millaisissa tilanteissa? Mitkä asiat ärsytti? Mitkä ilahdutti? Kaikenlaisia kokemuksia siis olis kiva kuulla.
Ennen kaikkea toivotaan siis miesten kokemuksia, tosin saa naisetkin tänne kirjoitella. =)
Elikkä, kertokaahan miehet kokemuksianne vauva-ajasta. Mikä oli hyvää, mikä huonoa? Oliko helppoa? Vaikeaa? Tekikö joskus mieli heittää pyyhe kehään, millaisissa tilanteissa? Mitkä asiat ärsytti? Mitkä ilahdutti? Kaikenlaisia kokemuksia siis olis kiva kuulla.
Ennen kaikkea toivotaan siis miesten kokemuksia, tosin saa naisetkin tänne kirjoitella. =)