Miehet kertokaa...

...mitä haluatte naisen teille tekevän ihan yksityiskohtia myöden? Eli mikä saa teidät sekoamaan halusta!! Parisuhteeni kaipaa rutkasti ilon(siis himon) hetkiä. Jospa ne muut parisuhdeongelmat väistyisivät seksielämän piristymisen johdosta takavasemmalle. Olisi kiva yllättää rakkaani uusilla kujeilla!! ;) ;) ;)
 
jep niin se vaan on että suurin osa miehistä nautti visuaalisista ärsykkeistä. Takapuolen vilahtelu vaikka siivotessa on hyvä juttu munkin mielestä. Itse sytyn kovasti kun vaimo on laittanut jotain sexyä ylle ja hiukan viettelee ja ottaa hommissa ohjat käsiin. Ensi alkuun kunnon hyväilyt käsin ja sitten vaikka suulla. siitä edeten itse hommin. En tarkoita mitään alistamista mutta sellaista että vaimo vie ja minä nautin.

Ylätykset yleensä on parhaita, siis kun vähiten odottaa sexiä .Vaimo on vaikka virittäytynyt seyihin hepeniin kun tulee töistä ja ylättä

 
Melko helppo homma olisi saada ainakin minut vastaavassa tilanteessa "onnelliseksi".

Siinä on muuten perää kyllä, että kun seksi luistaa hyvin, niin saattaa luistaa parisuhdekin ja ongelmia on helpompi käsitellä "hyvällä fiiliksellä" mukavasti saaneena. Kaikki epäkohdat eivät ole silloin niin maatakaatavia.

Uskon kuitenkin, että probleemat pitää käsitellä, ei pelkkä seksi riitä.

Mutta, taidan olla perusmakujen mies:

- Töistä kotiin tulutani olisi upeaa, jos nainen ottaisi kummallkin kämmenellä hellästi poskista kiinni ja alkaisi suudella kiihkeästi ja ....

- Nukkumaanmennessä nainen olisi peiton alla makaamassa ja petiin mentäessä huomaisin, että nainen on ilkoalasti peiton alla, laittaisi minut selälleen ja itse tulisi puolittain päälle siten, että rinnat olisivat tarjolla ja lopun sitten arvaakin

- Yllättävä suihinotto siten, että saa laueta suuhun olisi upeaa

- Kesken päivän yllättävä rakastelu esim. saunan lauteilla (jotta saa oven lukkoon lapsilta päiväsaikaan) siten, että nainen levitää kaiken näkösälle ja luonnollisesti ihana rakastelu siinä, kun saa katsella, että miten kaikki tapahtuu

Varsin yksinkertaista.

Tärkeää miehelle on se, että nainen haluaa ja hän osoittaa sen myös. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 23:21 parisuhteessa kirjoitti:
vaihdetaan pareja :hug: kokeillaan kimpassa :hug: onko älytön ajatus :D
Kimppa toimii fantasiana, ajatus siitä... =) =) =)
Mutta luulenpa että saa jäädäkin fantasiatasolle, vaikka tiedän että mies siitä tykkäisikin, kun on kokeillutkin pari kertaa aikaisemmissa suhteissa.
 
...Jatkan vielä... Eipä ne miehen aikaisemmatkaan suhteet kestäneet, vaikka niissä on kimppailtu ja oltu ennakkoluulottomia...
Välillä mietin, olenko haukannut liian suuren palan kun olen hypännyt uusioperhekuviohin hulivilimiehen kanssa, jolla on useampi sata seksikumppania ollut nuoruudessa ja joka on seksin saralla kokeillut lähes kaikkea, (paitsi SM-leikkejä kun ei kiinnosta).
Oppiiko vanha koira koskaan uusille tavoille?
 
Uros 20V
Minulle ei tarvitse aloitteita tehdä, olen valmis milloin vaan ja useammankin kerran peräkkäin.
Tuntuu ihmeelliseltä kun on lukenut ihmisistä jotka ovat puutteessa. Onneksi ei kolahda meikäläiseen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 23:07 Mies73 kirjoitti:
Melko helppo homma olisi saada ainakin minut vastaavassa tilanteessa "onnelliseksi".

Siinä on muuten perää kyllä, että kun seksi luistaa hyvin, niin saattaa luistaa parisuhdekin ja ongelmia on helpompi käsitellä "hyvällä fiiliksellä" mukavasti saaneena. Kaikki epäkohdat eivät ole silloin niin maatakaatavia.

Uskon kuitenkin, että probleemat pitää käsitellä, ei pelkkä seksi riitä.

Mutta, taidan olla perusmakujen mies:

- Töistä kotiin tulutani olisi upeaa, jos nainen ottaisi kummallkin kämmenellä hellästi poskista kiinni ja alkaisi suudella kiihkeästi ja ....

- Nukkumaanmennessä nainen olisi peiton alla makaamassa ja petiin mentäessä huomaisin, että nainen on ilkoalasti peiton alla, laittaisi minut selälleen ja itse tulisi puolittain päälle siten, että rinnat olisivat tarjolla ja lopun sitten arvaakin

- Yllättävä suihinotto siten, että saa laueta suuhun olisi upeaa

- Kesken päivän yllättävä rakastelu esim. saunan lauteilla (jotta saa oven lukkoon lapsilta päiväsaikaan) siten, että nainen levitää kaiken näkösälle ja luonnollisesti ihana rakastelu siinä, kun saa katsella, että miten kaikki tapahtuu

Varsin yksinkertaista.

Tärkeää miehelle on se, että nainen haluaa ja hän osoittaa sen myös. =)

Meillä on näin... :whistle: :D :ashamed:
 
Mrnnt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 17:35 Uros 20V kirjoitti:
Minulle ei tarvitse aloitteita tehdä, olen valmis milloin vaan ja useammankin kerran peräkkäin.
Tuntuu ihmeelliseltä kun on lukenut ihmisistä jotka ovat puutteessa. Onneksi ei kolahda meikäläiseen.

Meillä mies on 40 vee, minä 10 v nuorempi. Hänkin on nuorempana ollut oikea seksihirmu. Välillä mietin millaista olisi olla 10 v nuoremman kanssa, joka ei muuta ajattele kuin seksiä ja olisi koko ajan valmis, fantasiana lähinnä. En kuitenkaan pettäisi. Vaikka kerrat onkin välillä harvassa laatu on huipussaan. =)
 
LISÄÄ
Ihan hyviä vinkkejä oli,kiitos! :)
Laittakaa vielä lisää,jooko..? Näin hyviä vinkkejä mitä täällä oli ja jos vielä lisääkin sais,vois yllättää rakkaan mieheni ihalla tavalla! :)

Siispä lisää yhtä hyviä vinkkejä,kiitos! :wave: :wave:
 

Yhteistyössä