H
"hmmm"
Vieras
Siis mua ihmetyttää suunnattomasti kun mun mies latailee koneelle paljon erilaisten naisten kuvia. Ei siis se et latailee ihmetytä vaan se et ne kaikki naiset on tosi laihoja. Semmosia victoria secret tyyppisiä. Kuitenkin sanoo aina et naisen pitää olla isompi et ei ois esim kivaa harrastaa seksiä niin laihan kanssa kun ne, et niitä on vaan kiva kattella. Mutta miks ihmeessä??
Itse en paljoa koneelle miesten kuvia lataile, kun ei sillain oo tarvetta mutta jos katselen kuvia niin katon kyl semmosia mitkä ns. sänkyyni kelpuuttaisin
Et miks ei sitten hae kuvia semmosista kurvikkaammista ja täyteläisemmistä naisista jos ne kerran kiehtoo kuitenkin enemmän. Miks niitä laihoja malleja sit toljottaa. Ei mullakaan olis tarve toljotella mitää kuivan kesän oravaa
Saa toki kattella mitä lystää ei se mua haittaa mut mietityttää vaan suuresti 
Ja ei sillä onhan ne mallit kauniita ja omasta mielestä ei siis monetkaan liian laihoja. Itekki voisin jonkun vs angelin vartalon kelpuuttaa, mies vaan aina sanoo etten saa enää laihtua
Et miks ei sitten hae kuvia semmosista kurvikkaammista ja täyteläisemmistä naisista jos ne kerran kiehtoo kuitenkin enemmän. Miks niitä laihoja malleja sit toljottaa. Ei mullakaan olis tarve toljotella mitää kuivan kesän oravaa
Ja ei sillä onhan ne mallit kauniita ja omasta mielestä ei siis monetkaan liian laihoja. Itekki voisin jonkun vs angelin vartalon kelpuuttaa, mies vaan aina sanoo etten saa enää laihtua