T
taas väsynyt
Vieras
Täällä aina kailotetaan kauheasti sen puolesta,miten jotkut naiset on kamalia kun vaativat,että se mieskin nousee joskus öisin hoitamaan palveluvuoron vauvalle kun se miesparka joutuu aamulla lähtemään töihin.Mä en ole tätä ihan koskaan ymmärtänyt,koska kyllä mä ainakin teen rankempaa päivää kotona lasten kanssa kuin mies töissä.Mies on itekin sitä sanonut,että hän pääsee aina töihin oleilemaan kun minä hoidan lapset kotona.Mä siis hoidan kotihommat päivän aikana ja pidän lapset hengissä.Öisin vauva vielä heräilee ja todellakin edellytän,että mies osallistuu niihin puuhiin myös.Samaan aikaan aamulla meidän täytyy nousta ylös,koska vanhin lapsi herää aina seitsemän aikaan enkä mä voi sitä yksinään jättää touhuumaan ja jatkaa lepposasti uniani.Pakko mun on nousta ja alkaa hommiin.Ja aamuisin mies ei osallistu lapsiasioihin kun hoitaa itsensä valmiiksi töihinlähtöön,enkä mä muuta odotakaan.Mä olen viis päivää viikossa yksin lasten kanssa kotona 8h/päivä ja ihan yhtä vähän mä saan nukkua päivän aikana kuin mieskin.
Vai onko se niin,että mies ansaitsee ne unensa enemmän koska on töissä ja siis keskittymistä vaaditaan?Ettei tule kengän kuva persuksiin.Mielestäni myös äidin keskittymiskyky on aika tärkeää,että ne lapset edelleen voi hyvin kotonaan.
Eli arvostatteko itse omaa työtänne kotona vai ette?Kun kerran se äidin uni ei olekaan niin tärkeää.Vai sekö on selitys,että saahan äiti sentään olla kotona?Lomailemassa?Ei tämä mulla ainakaan lomalta tunnu kun uhmaikäinen riehuu aamusta iltaan ja vauva on vaativampaa sorttia..
Vai onko se niin,että mies ansaitsee ne unensa enemmän koska on töissä ja siis keskittymistä vaaditaan?Ettei tule kengän kuva persuksiin.Mielestäni myös äidin keskittymiskyky on aika tärkeää,että ne lapset edelleen voi hyvin kotonaan.
Eli arvostatteko itse omaa työtänne kotona vai ette?Kun kerran se äidin uni ei olekaan niin tärkeää.Vai sekö on selitys,että saahan äiti sentään olla kotona?Lomailemassa?Ei tämä mulla ainakaan lomalta tunnu kun uhmaikäinen riehuu aamusta iltaan ja vauva on vaativampaa sorttia..