Miehet haisee?

  • Viestiketjun aloittaja R
  • Ensimmäinen viesti
R
Onko kukaan muu huomannut, että monilla pojilla/miehillä on henkilökohtaisen hygienian suhteen vielä opittavaa?

Seurustelevien kavereiden kanssa ollaan keskusteltu asiasta ja yllättävän monen mies ei esim. pese hampaitaan (ikinä!) tai ei käy suihkussa kuin pari kertaa viikossa. Ja jos vaatii pientä siistiytymistä ennen seksiä, niin on kuulemma ihan liian vaativa. Joku nyt varmaan sanoo, että onpas teillä huonot äijät, ette parempaa saa jne..Mutta huomaahan sen nyt tuolla kaupungilla kävellessäkin. Kyllä ne yleensä ovat miehiä, jotka haisevat hielle ja kampaavat rasvaista tukkaansa kaljun yli..
 
Anne
No ehkä toi on vähän turhaa yleistystä, mut kyllä, oon osittain samaa mieltä. Mun vanha ope lukiossa löyhkäsi aivan ***** pahalle eikä tehny asialle mitään vaikka porukka siitä irvailiki. Samoin kotona mutsi saa aina oikein komentaa faijaa niin ku lasta että meepäs nyt suihkuun ja peseppäs nyt kädet ku ne on iha mustat.

Ja yks tosi inhottava faktahan on et monet miehet ei pyyhi, paitsi ison asian jälkeen. Ja kyllä sen sitte haistaaki mikäli ollaan esim. sohvalla pää toisen sylis. Kuvottavaa.
 
aah
Onneks mulla on siisti mies, joka todella huolehtii hygieniastaan ja tuoksuukin lähes aina hyvälle... Oonkin usein miettinyt, että miten sellaiset miehet,jotka eivät huolehdi siisteydestä, ylipäätään saa ketään naisia...
 
nasu
Onneksi mun mieheni ei haise. En olisi voinut aloittaa minkäänlaista seurustelua likaisen ja haisevan miehen kanssa.
Kyllä sen huomaa jo alkumetreillä, jos jonkun haju tökkii.
Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Miehen täytyy, niinkuin naisenkin peseytyä päivittäin.
 
n77
No ei kyllä haise munkaan mies! Käy säännöllisesti suihkussa niinkuin minäkin, liikunnan ja raskaan työnteon myötä vaikka parikin kertaa päiväs... Ja mitä nyt kotona ollessamme olen huomannut kätensäkin pesee vessas käynnin jälkeen - eli mun pupu on ainakin sisäsiisti :D
 

Yhteistyössä