Miehet; gallup. Rinnoista:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja D -kuppi (BMI 24)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en ole mies mutta mun miehen mielipide on että pienet/keskikokoiset on parhaat, ei siis kuitenkaan liian pienet (mitä se sitten tarkoittaakaan). mutta myös muodolla ja kiinteydellä on väliä, ei vaan koolla.

Luomut ja puhtaat on parhaat, ei koko vaan kuinka niitä kantaa. Myös kuinka ne on paketoitu eli korsetit sopis kysyjälle kivasti. Pienet rinnat omaava ei tarvitse rintaliivejä se on kaunista sekin.

Paras koko vähän riippuu muusta ropan koosta. Hoikalla tytöllä ei mielellään niin isot mutta tuhdimmalla tytöllä sais sitä kokoakin olla.

Nolon näköistä jos vyötärö on rinnanympärysty isompi.

joo todellakin jos jättäisin rintsikat laittamatta niin olis kaunis näky! :D

Joku luumun kiven kokoinen nännipaukama näkyisi paidan alta. Kaikki rasvakudos eli rinta puuttuu parin lapsen imetyksen jälkeen. Ennen lapsia oli semmoinen omenan kokoinen pallo... Arvaa itkettääkö??? En todellakaan jätä topattuja rintsikoita. Ja joku päivä kyllä menen leikkaukseen jotta saan takaisin oikeat rinnat.

Alkuperäinen kirjoittaja laiha:
joo todellakin jos jättäisin rintsikat laittamatta niin olis kaunis näky! :D

Joku luumun kiven kokoinen nännipaukama näkyisi paidan alta. Kaikki rasvakudos eli rinta puuttuu parin lapsen imetyksen jälkeen. Ennen lapsia oli semmoinen omenan kokoinen pallo... Arvaa itkettääkö??? En todellakaan jätä topattuja rintsikoita. Ja joku päivä kyllä menen leikkaukseen jotta saan takaisin oikeat rinnat.

Miksi ihmeessä leikkaukseen? Ei munkaan tissit niin hienot ole, mutta rintsikoilla niistä saa ihan siedettävät. Se riittää mulle vallan hyvin. Harvalla tissit niin täydelliset muutenkaan on. Jotenkin surkeaa, että niin moni on valmis menemään leikkaukseen näinkin turhan asian takia.

Mulla on kivat B/C kupin rinnat olimpa mä miten läski tahansa eli paino ei vaikuta mun tisseihin...mut ilman rintsikoita ei voi olla kun nännit on eri korkeuksilla kun rinnat on vähän eri kokoiset :(

Alkuperäinen kirjoittaja koti-isi:
Luomut ja puhtaat on parhaat, ei koko vaan kuinka niitä kantaa. Myös kuinka ne on paketoitu eli korsetit sopis kysyjälle kivasti. Pienet rinnat omaava ei tarvitse rintaliivejä se on kaunista sekin.

Lähetään tätä peesaan. Jätetään vain tuo korsetti pois, se on naisesta, hänen koostaan ym. kiinni. Pienet ja kiva kroppa on aivan yhtä hyvä kuin joku baywatch-pamela.

Alkuperäinen kirjoittaja jormakas:
Itse asiassa sillä ei ole väliä, vaan kaikki riippuu siitä millainen nainen on kokonaisuutena.

Kaipa näin. Mulla on kriisi tämänkin asian kanssa. Ennen lapsia tykkäsin pukeutua paljastavammin, eli oli avokauluksista paitaa, kireetä paitaa, kireitä farkkuja jne. Lapsen jälkeen (ja konservatiivisen ammatinkin takia) olen yrittänyt vähän asiallistaa tyyliä. En toki mitään nunnakaapuja käytä!!Joka tapauksessa, yhtäkkiä tuntuu, että isohkot rinnat ei näytä ollenkaan hyviltä niissä vermeissä, joita haluaisin pukea päälleni. Toki 5 kilon laihtuminenkin auttais asiaa, mutta ennenkaikkea ne rinnat ahistaa...

Tänään oli kotona päällä joku vanha mekko, jossa on hyvin avoin miehusta. Mies oli ihan into piukeana ja yritti työntää naamaa rintojen väliin. Tuli sellainen olo, että tuota viestiä EN haluu lähettää ympäristölleni:( Kiva tietysti, että mies oli innoissaan!