D
D -kuppi (BMI 24)
Vieras
Onko pienet vai isot kivat? Vaiko keskikokoiset? Mietin tätä, kun omat rinnat on alkaneet ahistaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja laiha:joo todellakin jos jättäisin rintsikat laittamatta niin olis kaunis näky!
Joku luumun kiven kokoinen nännipaukama näkyisi paidan alta. Kaikki rasvakudos eli rinta puuttuu parin lapsen imetyksen jälkeen. Ennen lapsia oli semmoinen omenan kokoinen pallo... Arvaa itkettääkö??? En todellakaan jätä topattuja rintsikoita. Ja joku päivä kyllä menen leikkaukseen jotta saan takaisin oikeat rinnat.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä oon joskus kuullut että kivat tissit on sellaset jotka ei kunnolla mahdu kouraan, eli eiks sit kannata vaan ettiä se pienikouranen mies? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja koti-isi:Luomut ja puhtaat on parhaat, ei koko vaan kuinka niitä kantaa. Myös kuinka ne on paketoitu eli korsetit sopis kysyjälle kivasti. Pienet rinnat omaava ei tarvitse rintaliivejä se on kaunista sekin.
Alkuperäinen kirjoittaja jormakas:Itse asiassa sillä ei ole väliä, vaan kaikki riippuu siitä millainen nainen on kokonaisuutena.