miehestäni..voiko kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Mieheni on nyt hurjat 22 vuotias.. hän käytti paljon alkoholia ennen .. joi yksinäisyyteen pari vuotta. hänen exänsä pahoinpiteli häntä ym..

kun hän tapasi minut.. (ihan erillaiset perhetaustat) hän lopetti juomisen kokonaan, lopetti polttamisen, kävi koulun, hankki ajokortin, vähensi kiroilemista, muutti vaatetyylin, meni töihin..kaikki tämä tapahtui n.puolessa vuodessa.

voiko tämä kestää..? olemme nyt pienen pojan vanhempia.pian kahden. mies sillon tällön kiroilee n. kerran kolmessa päivässä.. samoin joskus menettää hermonsa ja vähän huutaa..ei paljoa.

poika rakastaa isäänsä.. tuntuu et kaikkien noiden juttujen jälkeen noi asiat tuntuu pieniltä mut silti ärsyttää.. pitäiskö kuitenkin antaa mennä ohi korvien. vaikka en hyväksi esim.. kiroilemista..

Anna mennä ohi korvien ja jos suurempia ongelmia ei liittoonne tule, niin olet erittäin onnekas. Minä uskon siihen, että ihminen voi muuttua. Mieheni sisko sanoo mulle usein että miten ihmeessä olen onnistunut tekemään koviksesta pehmoisukin :whistle:

naurettavaa? siis lähinnä pelkään sitä että voiko ihminen tosissaan muuttua toisen tähden.. kun kuulemma itsensä vuoksi ei näitä juttuja tehnyt? pelkään että hän alkaa pian taas ryyppäämään ym

voi muuttua toisen tähden.

mä olin vielä eksälle pettävä vittupää joka haukku sitä idiootiks ja tyhmäks joka ikinen päivä. vasta nyt tajunnut.
kun tapasin sitten tän oikeen elämäni miehen niin oon pysynyt uskollisena ja huomannut sen olevan jopa kivaa. en hauku en huuda ellei oo pakko.
kyllä ihminen voi muuttua jos haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
voi muuttua toisen tähden.

mä olin vielä eksälle pettävä vittupää joka haukku sitä idiootiks ja tyhmäks joka ikinen päivä. vasta nyt tajunnut.
kun tapasin sitten tän oikeen elämäni miehen niin oon pysynyt uskollisena ja huomannut sen olevan jopa kivaa. en hauku en huuda ellei oo pakko.
kyllä ihminen voi muuttua jos haluaa.

Nimenomaan voi muuttua jos haluaa.
=)
Ja silloinhan se muutos lähtee itsestä, eikä kukaan siihen ole pakottanut. Jos yrittää väkisin toista muuttaa niin siinä ei kyllä onnistu, mutta jos tosiaan itse muutoksen tielle on halunnut lähtee niin silloin voi onnistuakin.
Kokemusta myöskin on, ja miehellä kans. :heart:

Yhteistyössä