K
"kyllästynyt"
Vieras
Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta, vasta kahtena viimeisenä vuonna mieheni käytös esim. riitatilanteissa on muuttunut. Äyskii, huutaa tai korottaa ääntään, tiuskii... minä sen vielä jotenkin kestän mutta en sitä kun tiuskii lapsille. Eilen alkoi hississä räyhäämään minulle ihan pikkuasiasta, oli hieman noloa kun ylös tullessa naapuri oli hissin oven takana... tänään aamulla taas korotti lapselle ääntä kun tämä ei suostunut rattaisiin istumaan, ja kun sanoin että osaa hän kävellä jo ihan hienosti niin taas räyhäsi jotain että tee sinä sitten ja plaaplaaplaa. Ja ihan yhtäkkiä tulee nämä purkaukset, meillä voi olla ihan rauhallista keskustelua ja kanssakäyntiä sitä ennen.
Ja vaikka sanoo että älä huuda, niin mies vaan mylvii silmät suurina ja lopuksi heittäytyy marttyyriksi. Olen sanonut asiasta myös riidan jälkeen, että ei ole ok. Pyytää anteeksi mutta siinä se.
Onhan meillä tietysti ollut voimat koetuksella ja rahat vähissä esikon syntymän jälkeen, mutta niinhän se on monella muullakin lapsiperheellä pinna kireellä aika ajoin. Miten saisin miehen tajuamaan että tuo jatkuva tiuskiminen ja huutaminen ei ole ok, etenkään lapsille.?
Ja vaikka sanoo että älä huuda, niin mies vaan mylvii silmät suurina ja lopuksi heittäytyy marttyyriksi. Olen sanonut asiasta myös riidan jälkeen, että ei ole ok. Pyytää anteeksi mutta siinä se.
Onhan meillä tietysti ollut voimat koetuksella ja rahat vähissä esikon syntymän jälkeen, mutta niinhän se on monella muullakin lapsiperheellä pinna kireellä aika ajoin. Miten saisin miehen tajuamaan että tuo jatkuva tiuskiminen ja huutaminen ei ole ok, etenkään lapsille.?