Miehestä! :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjoisen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjoisen äiti

Vieras
Ukko sanoi joku aika sitten että mielummin tappaa mut, kun maksaa mulle yhtään mitään erossa. Et istuu mielummin linnassa ku maksaa mulle puolia, ei olla erosta edes puhuttu.
Eilen sano et mun sisko on lihonut kauheasti, et on melkein yhtä lihava kun mää!
Oon niin väsy näihin loukkauksiin ja ala-arvoiseen käytökseen! Tiedätte jos on otsikoita vaimonsa tappaneesta ukosta, se oon sit mää. Ja eroakaan en voi ottaa...:-(

Alkuperäinen kirjoittaja pohjoisen äiti:
Ukko sanoi joku aika sitten että mielummin tappaa mut, kun maksaa mulle yhtään mitään erossa. Et istuu mielummin linnassa ku maksaa mulle puolia, ei olla erosta edes puhuttu.
Eilen sano et mun sisko on lihonut kauheasti, et on melkein yhtä lihava kun mää!
Oon niin väsy näihin loukkauksiin ja ala-arvoiseen käytökseen! Tiedätte jos on otsikoita vaimonsa tappaneesta ukosta, se oon sit mää. Ja eroakaan en voi ottaa...:-(

Mulla ex ukko just samanlainen. Suosittelen että otat kimpsut ja kampsut mukaan ja lähdet pois vaikka kuinka vaikeeta tekis, hommaat vaikka lähestymiskiellon!! Koita jaksella
:hug:

Onpas todella julmasti sanottu - molemmat noi kommentit :( Olen todella pahoillani tilanteestasi. Meneekö teillä muuten ok ? Helppohan tämä on sanoa, mutta voisitko oikeasti ajatella, että eroaisit tuollaisesta ? Tuntuu aika pahalta ajatella, että ihminen, kenen kuuluisi olla läheisin kaikista ja koko loppuelämän tuki ja turva, käyttäytyy noin.

Kurjalta kuulostaa. Onko oikeasti tappajaksi vai uhkailee vaan? Mieti ihan rauhassa ja kunnolla mitä haluat elämältäsi ja sitten maieti mahtuuko tämän hetken olotila samman kaavaan?

""Ukko sanoi joku aika sitten että mielummin tappaa mut, kun maksaa mulle yhtään mitään erossa. Et istuu mielummin linnassa ku maksaa mulle puolia"", ei olla erosta edes puhuttu.

Raha on kuitenkin "vain" rahaa. Kannattaako sen taki kärsiä ?

on kuitenkin hyvä isä. Ja tiedän millainen se VOI olla! Ikinä ei oo mua lyönyt, mutta tiedän mihin vihapäissään pystyy!

No mitä sä valitat sitten? Ensin tulet tänne haukkumaan miestä, sit sua kehotetaan eroamaan niin kohta se onkin niiiiiiiin hyvä mies ja hyvä isä. Pysy sit siinä ja pidä suus kiinni. Oma on valintasi.

on kuitenkin hyvä isä. Ja tiedän millainen se VOI olla! Ikinä ei oo mua lyönyt, mutta tiedän mihin vihapäissään pystyy!

tuommonen mies voi tappaa ne lapsetkin siinä samasSA... sen takia lähde ja heti!!!

Mistä tiedät mihin se pystyy vihapäissään, jos ei ole koskaan lyönyt?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mitä sä valitat sitten? Ensin tulet tänne haukkumaan miestä, sit sua kehotetaan eroamaan niin kohta se onkin niiiiiiiin hyvä mies ja hyvä isä. Pysy sit siinä ja pidä suus kiinni. Oma on valintasi.

En sanonut et on hyvä mies vaan isä!!!

veit sanat suustani!!! peesaan tätä!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
""Ukko sanoi joku aika sitten että mielummin tappaa mut, kun maksaa mulle yhtään mitään erossa. Et istuu mielummin linnassa ku maksaa mulle puolia"", ei olla erosta edes puhuttu.

Eiköhän pointti ollu, et ei haluu päästä hengestään jois oikein käsitin? Maksamattahan kun ei voi olla. Oikeus määrää omaisuuden jaosta vaikka toinen haluaisikin jättää toiselle kaiken...

Alkuperäinen kirjoittaja Hapsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:

Eiköhän pointti ollu, et ei haluu päästä hengestään jois oikein käsitin? Maksamattahan kun ei voi olla. Oikeus määrää omaisuuden jaosta vaikka toinen haluaisikin jättää toiselle kaiken...

no sillon kun erosin miehestä jätin kaiken hänelle. ei oikeus tullu mukaan jakaamassa talon ja tavaroita. velat siirtyi hänen nimiin. jos ei oo velkoja niin oikeus varmaan astuu mukaan kuvioihin.

mua ainakin ottaa tosi paljon päähän etten ottanu mitään. ukko ryyppäs, ei maksanu elareita ja rahat hävis jonnekkin. |O lapsille olis saanu vaikka säästöä kivasti jos olis tajunnu sitä sillon.

Hyvä isä ei uhkaa lastensa äitiä tappamisella...

Näin just! Eipä niillä lapsilla paljon hyötyä siitä hyvästä isästään ole sitten, jos istuu linnassa vaimonsa ja lasten äidin taposta/murhasta. :o

Yhteistyössä