Miehestä ei kuulu mitään... on laivalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Poolo

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
1 975
0
36
Mies lähti tänään Tallinnan laivalle ja laitoin tossa pari tuntia sitten tekstarin että keikkuuko paatti kovasti (kun tuulee jonkun verran maissakin). Ei tullu takas viestiä. Laitoin uuden viestin n. tunti sitten eikä oo vieläkään kuulunu mitään. Nyt oon jo pari kertaa soittanukin mutta eipä vastaa -hälyttää kyllä. Alan olla täällä vähän kummissani (lue: kohtapuoliin jo paniikissa, että onko sattunut jotain...). Voihan tietty olla akku loppu tai ettei kuule kun puhelin soi (yleensä pitää kännykkää aina mukana)... Mitenköhän pitäis suhtautua...?? :| (Eikä koskaan juo itteensä sellaseen kuntoon etteikö itse huolehtisi itsestään).

Kuuluvuus voi merellä olla huono. Meilläkin risteilyllä hälytti kyllä, kun laivalta soitti, mutta vastaaja ei kyllä kuullut mitään. En huolestuisi vielä. Voipi olla, että on jättänyt puhelimen hyttiin, koska kuuluvuus huono. Tekstaritkaan eivät välttämättä mene heti perille huonon kuuluvuuden takia.

Voihan se olla dokaamassa ravintolassa ja haluaa relata,eikä jaksa vastata, muttei sekään tarkoita että mitään pahaa tapahtuisi/ olisi tapahtunut. Nauti sinäkin vapaa illasta ja koita olla stressaamatta :hug:

Minulla sama tilanne.. Tosin mies yksin kalalla Ruotsissa... Yritti soittaa minulle, mutta puhelu katkesi ennen kuin kerkesimme mitään sanoa... Nyt kyllä puhelin hälyttää, mutta ei vastaa ei... Hyvissä väleissä olemme, ja varmasti vastaisi jos voisi... Voiko huono kuuluvuus tehdä tällaisehn tepposen?? Olen ihan kauhusta kankeana että jotain kamalaa sattunut... Meiilä kaksi alle 2-v lasta yms.. Mitenkähän ap:n jutussa kävi??

Jos on vaikka ravintolassa, siellä soi musa kovaa eikä huomaa katsoa kännyä. Iphone menee helposti taskussa vahingossa äänettömälle. En minäkään vahtisi puhelinta jos olis vapaailta eikä ole sovittu että soitellaan. Nyt se mustasukkaisuus kuriin etkä enää soita tai tekstaa vaan annat miehen ottaa yhteyttä sitten kun ottaa. Johan toi rupeis ärsyttää jos käy jossain, jättää puhelimen hyttiin niin vaimo on soittanu 100 kertaa.

Niin on kulunut. Mutta minä niin pelkään ja toivoisin jotain helpottavaa selitystä tilanteelle. Puhelin siis hälyyttää kun siihen soittaa, mutta mies ei vastaa... Yritti ensin soittaa minulle, mutta puhelu katkesi, kun sitten soitin, kuului vain tyhjää, ja nyt vain hälyyttää..

Yhteistyössä