Miehesi pituus ja paino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hintelä vai läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Typeriä olette pelkkään painoindeksiin tuijottelijat. Esim joku Jason Momoa painaa helposti 100kg ja on yli 190 pitkä eikä todellakaan läskiä eikä kaljamahaa.

179cm ja 94kg. Koko ikänsä urheillut useita eri lajeja, juoksu, hiihto, soutu, kamppailulaji, painonnosto. Kilpaillutkin sm-tasolla. Jalat on kuin tukit, kädetkään ei pienimmästä päästä. Leveä kuin kaappi. Mistään muualta ei roiku mitään kuin jalkovälistä. Lihaksikas mies, kyllä kelpaa rannalla olla ton kanssa.

[QUOTE="vierailija";26461139]Typeriä olette pelkkään painoindeksiin tuijottelijat. Esim joku Jason Momoa painaa helposti 100kg ja on yli 190 pitkä eikä todellakaan läskiä eikä kaljamahaa.[/QUOTE]

Aivan. Naurattaa ihan, kuinka typeriä monet ovat. Eivät tiedä yhtään mitään eri lajeista saati niiden harrastajista tai PAINOSTA. Tottakai mies esim. oman mieheni mitoilla on lihava, jos se paino on kerätty syömällä paskaa ja juomalla kaljaa ja makaamalla sohvalla.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
[QUOTE="vierailija";26461139]Typeriä olette pelkkään painoindeksiin tuijottelijat. Esim joku Jason Momoa painaa helposti 100kg ja on yli 190 pitkä eikä todellakaan läskiä eikä kaljamahaa.[/QUOTE]

Kyseisen miehen mitat on kyllä 196/95... Eli ei todellakaan ole painoindeksi puolestakaan ylipainoinen.

Normaali palstamamma tai -mies harvoin on yhtä treenattu/doupattu kuin Momoa.

179cm ja 94kg. Koko ikänsä urheillut useita eri lajeja, juoksu, hiihto, soutu, kamppailulaji, painonnosto. Kilpaillutkin sm-tasolla. Jalat on kuin tukit, kädetkään ei pienimmästä päästä. Leveä kuin kaappi. Mistään muualta ei roiku mitään kuin jalkovälistä. Lihaksikas mies, kyllä kelpaa rannalla olla ton kanssa.

Kaikki eivät pidä samanlaista ruumiinrakennetta viehättävänä. Itse pidän hieman hoikemmista miehistä. :)

[QUOTE="joo";26461173]Normaali palstamamma tai -mies harvoin on yhtä treenattu/doupattu kuin Momoa.[/QUOTE]

Minun mies on,ja moni muu tuttava :) Kai jokainen tuntee edes yhden urheilija tai himotreenaajan..

[QUOTE="vierailija";26461203]Minun mies on,ja moni muu tuttava :) Kai jokainen tuntee edes yhden urheilija tai himotreenaajan..[/QUOTE]

Antakaa mun nyt kaikki kestää...

Kaikki eivät pidä samanlaista ruumiinrakennetta viehättävänä. Itse pidän hieman hoikemmista miehistä. :)

Eivät tietenkään. Enkä minä miestäni kroppansa vuoksi valinnut, se tuli hyvänä lisänä. Ihan sama mulle on, millainen mieheni olisi, jos nyt uutta miestä etsisin.. tai no kunhan olis edes isompi kuin mä, niin se riittäisi. :D

[QUOTE="vieras";26460566]Painaako kukaan täällä enemmän kuin miehensä? Tuli vaan mieleen ku monia pienipainoisia miehiä löytyy.. Miten suhtaudutte asiaan? Entä miehenne?[/QUOTE]

Mä oon aina painanu enemmän kun mieheni, jopa silloin kun olin itse hoikka, nyt hieman ylipainoisena ero on ihan päivänselvä mut ei se minua haittaa eikä tunnu haittaavan miestäkään..

Yhteistyössä