Miehesi pituus ja paino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hintelä vai läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
189cm ja 78kg
hoikka/laiha, urheilullinen ja minusta sopivan lihaksikas (ei todellakaan mikään bodari)
ei haittaisi vaikka painaisi vähän enemmänkin, mutta kun ei liho millään...

[QUOTE="jep";26459276]188 cm ja 76 kg. Harrastaa paljon liikuntaa. Hoikka on. On lihaksikas yläkropaltaan (hauis yhtä paksu kuin minun reiteni, n. 50 cm) mutta jalat on aika tikut. Tullut äitiinsä, joka on tosi muhkea muuten, mutta jaloissa ei ole mitään.[/QUOTE]

No ei todellakaan voi olla viiskymppinen hanska tuolla "massalla".

:D

[QUOTE="vieras";26460017]No ei todellakaan voi olla viiskymppinen hanska tuolla "massalla".

:D[/QUOTE]

Haluatko tulla mittaamaan :D Mitta viime sunnuntailta, kun minä aloitin kuntokuurin. Mies mittasi huvikseen hauiksensa. Yläkroppa ja alakroppa hänellä on eri paria, mutta mulla ei ole mitään syytä valehdella täällä :)

Ihana 193 cm / 102 kg. Raavaan työn tekijä ja ihana.. B-mallin vaatteet, eli lihasta pääosin. Minä hilpeät 160 cm ja pyöreä ku mikä. Ollaan varmaan hauskan näköinen yhdistelmä..

184cm ja 79-80kg.
Aloimme seurustella niin hän painoi 10kg vähemmän. Laitan ihan terveellistä ruokaa yms, mutta hän vain syö monipuolisemmin kuin ennen ja enemmän kasviksia.

[QUOTE="mä";26459237]eli läski...[/QUOTE]

Läskillä miehellä on manboobsit ja löysää ihraa joka puolella, oma mies ei ole todellakaan sellainen painolukemista huolimatta. :)

Fyysistä työtä tekee, mut ei se nostelu ja kantaminen mahassa tunnu, kädet ja reidet tosi timmeinä kyllä.

Yhteistyössä