Miehesi mielipide meikkamisesta

Tossa kerran vetelin pakkelia naamaan,niin tuumas,että sellainen suihkunraikas,luonnollinen olis parempi.
En kyllä paljon meikkaa,paitsi,kun lähdetään viihteelle.
Ja kotiintullessa kyllä käskee meikit pesemään pois! :)
 
TwistedSister
Exän mielestä ei tarvitse meikata. =) Mutta minä meikkaan aina.

Käski pesemään pois? :eek: Johan on kumma mies.Kai sitä jokainen nainen saa kotona pitää meikkiä jos siltä tuntuu.

Mun meikit eivät haise pahalle eivätkä ole tahmaisia.En hän mä niitä sitten käyttäisi vaan vaihtaisin laadukkaampaan ja mulle sopivaan merkkiin.Jotka eivät ole tahmaisia. :D <br><br>
 
Meillä vähän tavallisuudesta poikkeavaa tässä suhteessa, mieheni meikkaa itsekin. Josku jopa enemmän kuin minä. Joka päivä emme meikkaa, ja kotona olemme ihan naturelleja ja ulkona liikkuessammekin monesti, mutta bilettämään lähtiessä molemmat meikkaamme, ja se on oikein mukavaa, mieheni on muunmuassa opettanut minyt käyttämään kajalia. :) Pidän miehestäni myös meikeillä ja ilman, samoin kun hän minusta.
 
Luminella piipahtaa
Sille on varmaan ihan sama. Useimmiten kuitenkin näkee mut meikissä, sillä ilman meikkiä en juuri julkisilla paikoilla liiku. :ashamed:

Itse tykkään meikata eikä tuo mies siitä ole koskaan valittanut. Kehaisee kyllä välillä kauniiksi.

Jos olisin tumma, en varmaan meikkaisi päivittäin, mutta luojalta sain vaaleat kulmat, vaaleat ripset, kelmeän kalpean ihon, jne, niin pakko laittaa vähän väriä, että erottuu naama!! :D
 
no mie teen sitä työkseni joten ei oo mitään pahaa sanonu. tietenki sanoo et kelpaa ilman ja meikin kanssa, eikös kaikkien miesten pitäs olla sitä mieltä?!

ja jos joutuu meikkivoiteista naamaa pussailemaan ihan niin että ällöttää niin kyllä se vika on sillon laittajassa tai huonossa meikkivoiteessa :whistle:
 
PahaSilmä
Huomaa iana, jos ja kun meikkaan, joka päivä siis. Kehuu tyyliäni ja meikkiäni. kehuu myös jos en meikkaa, sanoo, että olen kaunis.
Huomaa meikin ja osaa sanoa, mitä kaikkea olen laittanut milloinkin. :heart:
 
Kyllä tuo tykkää, jos panostan naamani vähän enemmän.
Tosin käytän vaan silmissä meikkiä, kun iho sen verran tasanen ettei meikkivoidetta välttämättä tarvi.
Ei siis tartte tahmasta poskea pussata :D

Ukko kyllä harvemmin muistaa mainita, jos näytän hyvältä.
Koulutus kesken.... :whistle:
 
Mies tykkää kun meikkaan...ja tykkää myös välillä raikkaasta meikittömästä ulkonäöstäkin. Viikonloppuisin jos kotosalla ollaan tai koirien kanssa patikoimassa ni en meikkaa ollenkaan, mutta arkisin on ripsiväriä ja vähän puuteria ja ehkä aavistus luomiväriä...Jos viihteelle lähdetään, niin sitten on vähän meikkivoidetta, puuteria, luomiväriä, ripsaria ja kajalia...voimakkaampi meikki siis...ja tummempi... Viimeksi kun lähdettiin viihteelle, niin laitoinkin voimakkaamman rajauksen yläluomiin hieman 60-luvun tyyliin, ni mies tokas autossa, että nyt näyttää hyvältä ja, että pikkuhiljaa alan oppimaan meikkausta :LOL:
 
Joskus aikoja sitten todennut, että tykkää kun on sopivasti meikattu.
Tosin suurimmat kehut on aina tullut, kun olen ilman meikkiä...
Totesin tuosta miehelle, ja hän yllättyi itsekin kun tajusi asian laidan, kun on aikaisemmin tapaillut melkoisen meikattuja tapauksia...

Kyllä mulla monesti arkena on perusehostus:
Kulmat, ehkä ripsari, sipaisu poskipunaa tai aurinkopuuteriaja huulirasva tai -kiilto.
Ei tykkää mies pusutella tahmaisa huulia. <br><br>
 
Eipä tuo ole meikkaamiseen paljoakaan kommentoinut. Joskus, kun ollaan menossa johonkin ja olen nähnyt vähän enemmän vaivaa ulkonäön eteen kehuu kyllä kokonaisuutta. Mutta yhtälailla saattaa vislata perään kun tuun suihkusta :heart:
 
Kehuja olen kuullut meikin käytöstäni vain,joka päivä laitan, en osaa olla ilman. Ja mies tykkää ulkonäöstäni ja myös ilman meikkiä olen kaunis (kuulemma). B) Mutta jos mies ei olisi pitänyt naisesta joka käyttää meikkiä ei hän olisi minua valinnut koska olen kauneus alalla! :)
 

Yhteistyössä