Miehesi lähettelisi seksipitoisia s-posteja vieraille naisille, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äh ja päh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äh ja päh

Vieras
Siis jos saisit tietää että kiltti ja rauhallinen miehesi "ajankuluksi ja juttuseuran vuoksi" lähettelisi s-posteja joillekin naisille mitä on löytänyt Internetissä. Posteissa kuvailisi mitä tekisi sängyssä ko. naiselle ja kyselisi hänen asuinpaikkaansa... Mitä tekisi ko. tilanteessa?

ja uskoisitko jos sainoisi ettei ole tavannut yhtäkään?

Uskoisin kyllä ettei ehkä VIELÄ ole tavannut, kun ehti jäädä kiinni.

Mutta en uskoisi etteikö ois AIKONU tavata jos kyseli asuinpaikkaakin jne.

Pistikö meilit omalla nimellään?

Alkuperäinen kirjoittaja äh ja päh;22107315:
kyllä kirjoitti.

Jos ei ois aikonu tapailla vaan ihan ajankulukseen kirjotella, niin ois todellakin kirjotellu jossain chätissä nimimerkillä tms. eikä omalla nimellään paikkakuntaa kysellen.

Jos ei ois aikonu tavata niin ei kai ois ensin kertonu mitä tekee kun tavataan ja sit antanu naiselle nimeään jolla saada yhteystiedot?

Kokemuksesta sanon ettei toi välttämättä ole niin vakavaa miltä saattaa vaikuttaa. Olen chattaillyt ja meilannut tuollaisia juttuja yhteen aikaan paljon ja se tosissaan oli vain silkkaa ajankulua.

Alkuperäinen kirjoittaja äh ja päh;22107269:
Siis jos saisit tietää että kiltti ja rauhallinen miehesi "ajankuluksi ja juttuseuran vuoksi" lähettelisi s-posteja joillekin naisille mitä on löytänyt Internetissä. Posteissa kuvailisi mitä tekisi sängyssä ko. naiselle ja kyselisi hänen asuinpaikkaansa... Mitä tekisi ko. tilanteessa?

ja uskoisitko jos sainoisi ettei ole tavannut yhtäkään?

Ehkä ei ole viellä tavannut mutta aikomus on,sais ukko kuulla kunniansa ja lentäis pellolle!
Musta on kyllä vakavaa eikä pelkää ajankulua,jos juttuseuran takia niin jutella voi ilman seksiviestejä ja kyselyitä asuinpaikasta.

Mun mies jäi tuollaisesta kiinni, oli ehtinyt 2 viikkoa meilata yhden naisen kanssa. Mutta tiedän varmaksi ettei tavannut tätä, sillä nainen asui 500km päässä.

Vihainen olin kauan, nyt jo antanut anteeksi mutta en unohtanut kuitenkaan. Jatkettiin silti yhdessä.
Toistamiseen jos jäis kiinni, niin sitten ottasin eron.

Yhteistyössä