A
"AAPEE"
Vieras
Olen jostain syystä sellainen nainen josta miehet pitävät. Erityisesti vähän vanhemmat miehet, ja erityisesti naimisissa olevat. En oikein osaa sanoa miksi näin on, mutta mua on joskus luonnehdittu vaimon vastakohdaksi (tämä on sitaatti, ei oma mielipiteeni). Ulkoiset ja iloluontoiset ominaisuuteni ovat itselleni toisarvoisia, mutta kuitenkin oeellisia persoonani luontevia ilmentymiä. En ole blondi miellyttääkseni tuntemattomia ihmisiä, se tulee siinä ikäänkuin kaupanpäällisenä. Varattujen miesten iskuyritykset eivät ehkä ole ihan jokaviikkoista kauraa, mutta kerran kuussa ehkä ainakin jotain flirttiä. Kesäaikaan miehet menee ihan sekaisin, ja niitä saa olla melkein kepin kanssa tökkimässä kauemmas. En ole varattua ottanut, kuin kerran tietämättäni. Vapaitakin riittää tässä maailmassa, ja toisaalta, en minä oikeastaan etsi ketään, viihdyn arjessa yksin.
Nyt kuulkaa kun kesäkin on tässä korvilla, ja asun kerrostalossa, niin mitenhän ihmeessä mun pitäisi esimerkiksi pukeutua, etten ärsyttäisi naapurin rouvia? Minishortsit tai tissitopit ei ole koskaan kuuluneet varastoon, että luovunko kivasti hulmuavista kukkamekoista naapurisovun takia?
Kaikenlainen auringon otto on varmaan ihan no-no, ehkä jotenkin antaa väärää signaalia myös vaan jäätelön syöminen?
Kertokaa nyt te miehiänne vartioivat varatut naiset, että miten mun on syytä varautua kesään jottei teidän miesten tarvitse nähdä mitään viehättävää ainakaan?
Ehkä helpointa olisi kai vaan antaa kurvien (kyllä en ole edes erityisen laiha) lölläköityä, verhoutua burkhaan, peittää päivetys valkoisella puuterilla, ja värjätä kutrit maantienväriseksi?
Nyt kuulkaa kun kesäkin on tässä korvilla, ja asun kerrostalossa, niin mitenhän ihmeessä mun pitäisi esimerkiksi pukeutua, etten ärsyttäisi naapurin rouvia? Minishortsit tai tissitopit ei ole koskaan kuuluneet varastoon, että luovunko kivasti hulmuavista kukkamekoista naapurisovun takia?
Kaikenlainen auringon otto on varmaan ihan no-no, ehkä jotenkin antaa väärää signaalia myös vaan jäätelön syöminen?
Kertokaa nyt te miehiänne vartioivat varatut naiset, että miten mun on syytä varautua kesään jottei teidän miesten tarvitse nähdä mitään viehättävää ainakaan?
Ehkä helpointa olisi kai vaan antaa kurvien (kyllä en ole edes erityisen laiha) lölläköityä, verhoutua burkhaan, peittää päivetys valkoisella puuterilla, ja värjätä kutrit maantienväriseksi?